Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Huidig project

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2013 om 11:48
Hahaha! Heel herkenbaar! 😀😄😃
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2013 om 13:24
Ik brei nog steeds aan de kruikenzak en ik haak aan de poncho/cape.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2013 om 19:16
Ik zet mijn laptop op tafel voor me neer, zo hoef ik ook niets uit te printen. En ondertussen kan ik ook zo n en dan naar mijn mail en andere dingen kijken, pinterest bijvoorbeeld (waardoor mijn to-do lijstje nog weer langer wordt....)
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2013 om 19:25
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2012/11/gehaakte-kolsjaals.html
Ben een col sjaal aan het haken naar bovenstaand patroon.
 Met Saskia- Wibra wol, gaat lekker snel .
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2013 om 19:29
Ik haak een draak van 2 bollen leger groen .maar denk dat die 2 bollen niet genoeg zijn. dus duik ik de voorraad resten even in om iets te zoeken wat er bij past.
oant Sjen
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2013 om 21:03
ben het tweede kuikentje aan het breien als kadootje voor twee zwangere juffen van de de kids.
En nog twee sneeuwpoppen aan het breien voor mijn moeder.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 09:03
Brei een muts voor mijn zoon, daarna moet nog een bijpassende sjaal volgen. Tegelijkertijd ben ik een kerstgroep aan het breien.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 16:52
Gisteren heb ik de Boekenbeurs in Antwerpen bezocht en op 1 van de standen heb ik een mini-tablet als geschenk gekregen. Als ik het ding aan de praat krijg zal ik voortaan de patronen van mijn onafgewerkte projecten steeds bij de hand hebben. Smile Voortaan heb ik dus geen excuses meer om iets niet onmiddellijk af te werken ! Wink
Ik heb ook het poppenboek van onze Noorse jongens gekocht maar die leg ik even uit het gezichtsveld om niet in de verleiding te komen...voor zolang het duurt...LOL  
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 19:00
Dine die poppen kunnen heel verslavend gaan werken. Ik heb er inmiddels 3 gebreid en ik zou graag aan de volgende beginnen, maar ...... ik wil zoveel.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 12:41
Ik ben hiermee bezig: http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=s22&d_id=17&lang=nl

maar dan in Alaska (die had ik nog liggen)
Groetjes, Tineke
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 14:26
Hier weer aan de slag. Na een drukke moeilijke week. Nu weer wat rust om te kunnennhaken dus haak weer verder. Zodra ik klaar ben plaats ik wel een foto.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 16:56
Een van mijn andere projecten is om een dakloze kat over te halen onze huiskat te worden, naast onze Obi en Ziggy. Ik word al een echte kattenfluisteraar, het is 3 stappen voorwaarts, 1 stap terug. Hij begrijpt soms best wat we van hem willen, maar hij is een vrije ziel, dus als hij in de stromende regen naar buiten wil, moeten we hem niet tegenhouden. Hij is geen echte zwerfkat, hij geeft kopjes, weet van katten- en etensbakken en waar je het lekkerste slaapt (op een voorverwarmde mensenstoel), de andere katten accepteren hem en we hebben
hem al een keer kunnen vangen voor een bezoek aan de dierenarts. Die hem onmiddellijk wilde castreren en inenten. Wij hebben ook nog voor een chip betaald, zodat we over zijn lot op de hoogte worden gesteld in nodgevallen. We hebben hem omgetoverd van magere stakker met een permanente krabplek in zijn nek tot een forse trotse jeweetwelkater, met behulp van kittenvoer en catmilk. Hij speelt tegenwoordig net als de onze, die al 8 en 13 zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 17:01
wat leuk
oant Sjen
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 17:38
Lief!!!!!
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 18:47
waar bn ik mee bezig..... een baby dekentje, een granny kerstboom, een omslagdoek mmm eigenlijk 3...... maar soms ligt het even stil, een teckel... (lukt niet...grrr) en ongetwijfeld komt er het eea tussendoor als ik wat leuks zie........ 
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 19:14
dit forum stelt me gerust. Big smile
Ik dacht dat ik de enige was die met meerdere dingen tegelijk bezig was 
Ik ben bezig om 2 boeken te lezen,
3 tassen te haken
1 trui te breien, maar die is bijna klaar. 
1 gehaakt bloemenmandje, moet alleen nog gesteven worden
1 vlinder om te haken, maar die moet wachten tot mijn vingers weer een beetje willen luisteren naar wat ik wil.
intussen zoek ik naar patroontjes voor barbiekleertjes want die heb ik er net bij de Aldi een aangeschaft voor mijn kleindochter.

Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 21:51
Wat fijn dat je al die moeite doet, Magtelt, en geweldig dat 'ie nu gecastreerd is en in elk geval niet meer voor nageslacht kan zorgen. Waren maar meer mensen zo verstandig. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 10:07
Ja, verderop in de straat zijn twee nestjes geboren, die duidelijk kindjes van onze Archie zijn, net als hun moeders. De eigenares probeerde zelfs verhaal te halen, dat ging mooi niet door, waar twee vrijen zijn twee verantwoordelijk. Had ze ze maar moeten laten helpen.

Zijn naam komt van Archie Bunker, want bunkeren kon hij in het begin. Daarvóór noemden we hem De Loebas.

Ik ben iets van Debbie Macomber aan het lezen over een bed & breakfast en ergens komt breien voor, als rouwverwerking. Mijn doorloperboekje is bijna vol, ik wacht vol spanning op het volgende.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 11:16
ook ik ben weer met verschillende creaties bezig........, ik ben nu tussendoor bezig voor Project Knuf, die graag knufs in de kleuren oranje,paars en groen kan gebruiken , dit is de kleur van het groepje , van    Adelante,    in Valkenburg, dat wil ze graag in januari doen.........en dat komt mij mooi uit want ik werk het liefst aan een " opdracht"LOL
 
Magtelt, wat lief en goed van je om degene van Archie tercht te wijzen vind ik zelfs dapper........Hug
groetjes geesje
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2013 om 19:53
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ja, verderop in de straat zijn twee nestjes geboren, die duidelijk kindjes van onze Archie zijn, net als hun moeders. De eigenares probeerde zelfs verhaal te halen, dat ging mooi niet door, waar twee vrijen zijn twee verantwoordelijk. Had ze ze maar moeten laten helpen. 
Thumbs Up

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Zijn naam komt van Archie Bunker, want bunkeren kon hij in het begin. Daarvóór noemden we hem De Loebas. 
 LOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns