Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Blij dat ik brei

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Blij dat ik brei
    Posted: 03 Oktober 2013 om 12:49
Op de site van de Telegraaf bij Vrouw - Mode - Zelfmaakmode staat een artikeltje over de foute kersttrui die de hoofdredactrice wil gan breien. Ik hoop dat ze bijtijds het patroon rond krijgt.

Overigens ben ik ook blij dat ik brei (en haak en punnik).
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 17:58
Helemaal mee eens Magtelt. Ben ook heel blij dat ik brei, alleen verwaarloos ik ondertussen mijn andere hobby: naaien. Jammer, maar je kunt niet alles hebben.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 21:11
Ik ben ook blij dat ik brei geeft mij een goede ontspanning na een drukke dag met werken en kids.
 
 
Back to Top
Deesjebeesje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2013
Locatie: Den Oever
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Deesjebeesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 07:37
Heerlijk ontspannen 's avonds bij de tv als dochterlief op bed ligt. Plus je hebt weer wat om handen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 10:18
tegenwoordig heet dat mindfullnes.oftewel 1 ding tegelijk!
nou ja haken/breien en tv kijken gaat ook nog. je gedachten kunnen niet teveel afdwalen want dan gaat t geheid fout(bij mij tenminste)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns