Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gekte rondom de Fenna wol

 Reageer Reageer Pagina  123 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gekte rondom de Fenna wol
    Posted: 01 November 2013 om 16:47
Jongens het moet toch niet gekker worden. Hier biedt iemand 4 pakken Fenna wol aan en één of andere gek heeft al € 300,-- geboden Shocked Wacko 
 
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 17:39
Ja ik het ad het ook al gezien, het lijkt wel of ze goud verkoopt. Vraag me af wat ze er mee gaat doen. Hihihi
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 17:44
Maar de verzendkosten zijn wel voor de koper lollll 
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 17:45
[EMAIL= ][/EMAIL] [EMAIL= ][/EMAIL]
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 18:34
Originally posted by fleurtje48 fleurtje48 wrote:

Ja ik het ad het ook al gezien, het lijkt wel of ze goud verkoopt. Vraag me af wat ze er mee gaat doen. Hihihi
Volgens mij had zij deze gekte ook niet verwacht, ik zou mooi die € 300,-- pakken en zeggen, oh joh laat de verzendkosten maar zitten LOL
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 18:39
ik vind het jammer dat het er niet meer is, heb de hele regio al af gebeld maar 300 euro. ppfff hoop geld

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 18:48
Als ik het goed berekend heb, zou die hele zwik € 57,28 kosten. De verkoopster kan er al niet tegen, wat zou die biedster van € 300 doen, als zij er ook niet tegen kan?

Ik heb 25 boeken op Marktplaats staan, die per stuk in guldens of euri rond de 50 hebben gekost, de eerste bieder bood 20!!! De volgende 35 en nu was er al een bod van 65. Nou ik zet ze wel terug in de kast. Ik word
wel jaloers, had ik maar wol in de aanbieding gezet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 19:01
Eerlijk gezegd vind ik het tamelijk belachelijk. Kan niet geloven dat dit geen grap is.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 19:05
mijn hemel, waar moet dat naartoe?
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 19:51
Ik denk dat een haar bekend persoon dat belachelijke bedrag heeft geboden om de prijs wat op te drijven. Dat soort praktijken komt regelmatig voor.Disapprove Trap er niet in, zou ik zeggen. 
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 19:56
je moet toch goed van 'lotje' zijn als je dat eraan uitgeeft
daar ga je toch niet voor haken...... kant en klaar kopen is voordeliger... 
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 20:08
Ik zou er zeker niet op bieden, ik heb gelukkig nog zelf 9 bollen liggen van de grijs/blauwe Wink
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 20:50
Originally posted by lidy* lidy* wrote:

Ik denk dat een haar bekend persoon dat belachelijke bedrag heeft geboden om de prijs wat op te drijven. Dat soort praktijken komt regelmatig voor.Disapprove Trap er niet in, zou ik zeggen. 
 
Dat was ook mijn idee hieromtrent LOL. Wat is er zo speciaal aan die Fenna wol ?
Ik heb blijkbaar iets gemist Embarrassed.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 20:54
Ik heb de wol ook gemist. Jammer genoeg, want ik vond die regenboogkleuren echt prachtig en 't was natuurlijk een leuke prijs. Tegen de tijd dat ik bij de Wibra kwam, was er niets meer. Confused Maar ik wil 't niet zo graag dat ik zo'n prijs wil betalen. Wink
Back to Top
Plumeau View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 September 2013
Locatie: Midden NL
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plumeau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 22:58
Het leuke aan die wol is de combinatie lage preis + leuke kleur. Voor dat soort bedragen scoor je ook heel makkelijk een andere regenboogwol en kan je daarbij zelfs voor echte schapenwol kiezen ;) 
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 23:04
Het is te gek voor woorden dat iemand dat bied Ben er zelf nu ook mee aan het haken
Zou bijna stoppen en ook aanbieden , kan ik een heleboel andere wol voor kopen ha ha ha
groetjes Hilda
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 23:51

Jammer dat ze deze site nog niet ontdekt hebben zijn ze heel wat voordeliger uit Wink


Crejann
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 23:56
Zo die zijn mooi. Dankjewel voor het vermelden. Ga gelijk bestellen. Super!
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2013 om 00:06
Oh wat een geweldige site Crejann, toevallig vroeg iemand mij of ik ook zo'n Elise sjaal voor haar wilde maken dus ik heb haar gelijk deze link doorgegeven Thumbs Up
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2013 om 00:33
Dank je wel voor deze site! Zit me helemaal te verlekkeren :)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns