Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gekte rondom de Fenna wol

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 11:10
Tjee,heb mijn bestelling van maandag al binnen uit Turkije, Ga er toch maar meteen mee beginnen en laat mijn andere 100 (haha) werkjes maar weer even liggen,Iets(weer) nieuws is toch altijd leuker. Fleurtje heb je het ook al binnen?
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 11:37
Laat je dan weten hoe het werkt Engeline? Ben heel benieuwd of deze wol lekker werkt.
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 11:44
Engeline, hoe herkenbaar, heb ook diverse (zeg niet hoeveel) gehaakte, gebreide en genaaide werkjes nog niet af. Ga nu eerst de mutsen en sjaals voor de kleinkinderen afmaken. Dan ga ik aan de diverse andere werkjes beginnen, allereerst het haaknaaldenetui, hoef daar niet zo veel meer aan te naaien maar toch.....
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 12:05
Ja Engeline, ik heb het ook binnen. Wat een mooie garen en leuke kleurtjes . Heb gelijk foto's gemaild van de kleuren naar mijn nicht. Hoop dat ze snel terug reageert. Kan ik gelijk beginnen met de poncho te haken. ben niet verslaafd, helemaal niet.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2013 om 20:54
Originally posted by Crejann Crejann wrote:


Jammer dat ze deze site nog niet ontdekt hebben zijn ze heel wat voordeliger uit Wink


Crejann

Klopt, prachtige goedkope garens in allerlei soorten bij wolshop, maar wanneer je rechtstreeks bij Ice yarns bestelt is het nog stukken goedkoper met dezelfde verzendkosten. Zojuist een flinke bestelling geplaatst, waarmee ik vele maanden vooruit kan voor 55 euro. Big smile
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2013 om 21:37
ooooooooooooo  Hulten wat een geweldige site
 
 
alleen een account  aanmaken lukt me niet
oant Sjen
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2013 om 21:56
Super bedankt,ga het eens uit proberen of ik het ook snel binnen krijg,
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2013 om 09:01
Zo dat scheelt zeker. Super bedankt.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2013 om 09:05
Heb gisteravond een bestellinkje geplaats,van 8 bolletjes,denk inderdaad dat ook nog 2 euro scheelt(incl verzenden 12.60) ben benieuwd,of dat ook zo snel arriveerd,moet wel even doorbreien en haken nu!!!!!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2013 om 13:36
Originally posted by bloem bloem wrote:

ooooooooooooo  Hulten wat een geweldige site
 
 
alleen een account  aanmaken lukt me niet

Het lukt mij ook niet om een account aan te maken. Wel via FB maar dan moet ik toestemming geven dat ze namens mij berichten mogen plaatsen bij mijn vrienden. Dat wil ik niet, dus dan gaan inloggen via FB ook niet. 
Dan maar elke keer alle gegevens opgeven, dat heb ik er graag voor over. Ik ben benieuwd naar dinsdag, want dan zouden ze speciale aanbiedingen hebben. Ik heb me nu al uitgeleefd op de Garage Sale Wink
Kan haast niet wachten tot ik mijn pakketten binnen krijg 
Groetjes
Marie-Louise
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2013 om 10:16
Dat is snel.donderdagavond besteld  en net stond de DHL-koerier al op de stoep,Geweldig!
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2013 om 16:17
 
Ik las op Facebook dat deze ook goedkoop is 


Crejann
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2013 om 18:04
Originally posted by Crejann Crejann wrote:

 
Ik las op Facebook dat deze ook goedkoop is 


Crejann

Klopt, is van dezelfde fabriek. Die website staat ook op de verpakking van de wol die ik vanmiddag van DHL bezorgd kreeg.Big smileBig smileBig smileBig smileBig smile
Helemaal gelukkig ermee. 
Snelle levering dus en mooie kwaliteit garens en ontzettend goede service.  
Nadat ik zondagavond via mail aan Ice yarns had laten weten dat de link met verzendinformatie bij mij niet werkte kreeg ik van elke handeling van het pakket een mailtje ter informatie! 
Ik weet in elk geval nu waar ik voortaan mijn wol ga bestellen. Clap
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2013 om 19:22
Dat is dan stukken beter dan Euroland. In de folder stond dat je wol ook online kunt bestellen, dus dat heb ik gedaan, 3 weken geleden, twee emails verder nog niets gehoord. Ze kunnen toch ook melden dat de bestelling niet doorgaat? Waarschijnlijk wachten ze tot de prijs weer van € 1 naar € 2 is gegaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2013 om 20:54
Klopt Magtelt, ik kan je van harte aanbevelen om te bestellen bij Ice Yarns. Soms is de website wat traag of reageert helemaal niet. Ik verwacht dat dit door drukte veroorzaakt wordt.

Wat me opvalt is dat de garens helemaal geen verfbadnummer hebben en sowieso sumiere informatie op de labels. Informatie op de site bij de garens is wel voldoende, dus ik heb maar een bestandje gemaakt op de PC met alle relevante gegevens van de garens die ik gekocht heb. Ik zet er dan gelijk de stekenverhoudigen bij van de proeflapjes voor en na het wassen. altijd makkelijk als naslagwerk.

Jammer voor je dat Euroland niets van zich laat horen. Ermm Nooit meer bij bestellen dus...Hopelijk heb je nog niets betaald?
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2013 om 09:26
Nee, ze sturen het naar je filiaal en daar betaal je als je het krijgt.

Ik zocht jeanskleur en inmiddels ben ik ruim voor zien van Zeeman Navy.
Komt het nog dan neem ik de andere er wel bij, er is weinig te vinden in goedkoop en jeans.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2013 om 00:00
ik heb ook even zitten neuzen bij wolshop maar vind de verzendkosten erg hoog of ligt dit aan mij
groetjes Hilda
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2013 om 09:05
Ik vond de verzendkosten ook erg veel ongeveer 10 euro of heb ik iets fout gedaan????
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2013 om 10:20
Je kunt toch kiezen bij de Wolshop hoe je het verzonden wil hebben/
Als je kiest via DHL is het € 5,86 of zie ik dat verkeerd.

Iemand ook al een stukje gehaakt of gebreid met de Ice baby of de andere zodat je kunt zien hoe de kleur verloop is.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2013 om 22:06
nee dat doe je goed, en bij elk pakje bollen wat je meer koopt, worden de verzendkosten weer meer ,alles je bij de fabriek besteld dan kosten de bollen minder, en heb je dus meer voor het zelfde geld, maar je kunt er niet per gewone overboeking betalen jammer genoeg.

Groetjes Moutje
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.094 seconden.
Lang Yarns