Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gekte rondom de Fenna wol

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2013 om 09:01
Wanneer je een Paypal account aanmaakt kun je via paypal betalen met je gewone betaalrekening zonder dat je bankrekeninggegevens bij de webshop terecht komen.
De verzentkosten zijn inderdaad hoog, het moet uit Turkeije komen met het vliegtuig, maar wanneer je bij het totaal te betalen bedrag deelt door het aantal bollen wol is de wolprijs nog steeds erg goedkoop. Dus staar je niet blind op die verzendkosten.
Let ook op of de prijzen in Euro of Dollar staan. 
Ik bestel wel bij Ice Yarns zelf, dat is goedkoper dan de Wolshop en de verzendkosten zijn gelijk.

Zojuist mijn 2e bestelling gedaan. 8 bollen komen met verzendkkosten erbij op 9,51 euro. Dus nog geen 1,25  euro per bolletje. Ik verwacht ze dinsdag in huis.

Het mooiste is dat ik van Paypal bij deze bestelling 10 euro retour krijg omdat een nieuwe paypal klant dat krijgt bij zijn 2e betaling via Paypal. LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2013 om 12:07
Maar als je "Bereken je verzendkosten "aan klikt dan krijg je dit schermpje, ik zie nergens de bedragen staan die jullie bedoelen of je moet meer dan 400 gr [ 8 bollen] hebben besteld.
Via DHL is het dan maar € 5,82 voor 400 gr

Hulten, ik koop al jaren via alles via paypal op internet, het is de heel makkelijk en het meest betrouwbare betalingssysteem dat je kunt doen. Wat niet weg neemt dat het daar ook wel eens mis mee kan gaan.


Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2013 om 15:02
Ik heb Maandag avond een bestelling geplaatst bij Ise Yarns
en heb het nu al in huis.
de verzendkosten zijn inderdaad hoog. dat vind ik ook .
maar het is toch veel goedkoper dat hier in Nederland.
Ik heb samen met mijn Dochter 36 bollen van 50 gr Alpaca breinaald 5mm besteld . die komen inkl verz kosten op  €1,32 per stuk 
oant Sjen
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2013 om 15:15
Bij stond de gele man ook alweer aan de deur! Joepi!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2013 om 17:47
Ik begin ook redelijk verslaafd te raken aan het shoppen bij Ice Yarns...Embarrassed
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 13:50
hoe is het mogelijk Gistermiddag besteld in Turkije  en vanmiddag om 13.00 al in huis  
oant Sjen
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 13:55
Jeetje dat is snel! Ik had maandagmiddag besteld en kreeg het donderdag binnen. Ben nu dus druk in de weer om bog even twee poncho's te haken voor 5 december.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 13:57
Fijn is dat het zo lekker snel geleverd wordt. Hopelijk is de wol ook naar tevredenheid.

Zojuist heb ik wat bijbesteld omdat de trui waar ik aan begonnen ben toch wat meer wol nodig heeft dan gedacht. Ik heb nu eens niet voor DHL gekozen maar voor Skynet. Is net weer wat goedkoper en het feit dat de verzending er een dag of 2 langer over doet is geen probleem, ik heb het de komende week toch nog niet nodig.
Ben wel benieuwd of het met deze verzender net zo goed gaat als met DHL.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 14:01
ik ben een coll /sjaal aan het haken van de wol die ik maandag besteld had .en het is precies wat ik er van verwachte ook de kleur 
oant Sjen
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 14:04
Zet je er een foto van op het forum Bloem, wanneer je klaar bent? 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 14:07
natuurlijk
 
oant Sjen
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2013 om 14:52
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Zet je er een foto van op het forum Bloem, wanneer je klaar bent? 
 
hij staat bij creaties
oant Sjen
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2013 om 15:14
Bij skynet is het verschillend : eerste keer 5 werkdagen tweede keer 2 dagen.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2013 om 12:36
Maandag besteld bij Ice Yarns, een goedkopere verzendwijze genomen (Skypac) want 't pakje woog ineens 1.6 kg, Shocked leveringstijd volgens de site 3-5 werkdagen. Niet zo erg, want ik zit nog niet echt zonder wol. Wink Vanmorgen keek ik even waar het pakje nu was en dat zou in Londen zijn. Nou ja, dan komt het dinsdag of zo. Gaat net de bel, een aardige man voor de deur met een heeeeeel leuk pakketje! Da's toch nog snel gegaan! Thumbs Up
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2013 om 13:40
Ik had hetzelfde Lidy, vrijdag besteld en dinsdagochtend mijn wol al in huis met Skypac. Dus het scheelt in tijd haast niets met DHL. 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2013 om 13:56
Nee, dat dacht ik ook. Dus als je niet zo'n haast hebt, kun je net zo goed ie optie gebruiken. Scheelt je weer wat kosten (en kun je een extra bolletje wol kopen). Wink
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2013 om 17:24
wat is dit nu weer
oant Sjen
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2013 om 18:14
Is het niet mogelijk dat deze persoon wE4eL8dX de toegang geweigerd wordt? Niet de linken aanklikken, kan geen goeds betekenen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2013 om 18:18
Er is trouwens alweer een nieuwe met letters en cijfers. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2013 om 18:33
Ik heb een vriendelijke mevr getroffen op MP die de fenna zonder winst wilde verkopen

Ben echt blij
groetjes corMout
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns