Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gekte rondom de Fenna wol

 Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Joyce38 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce38 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2013 om 18:38
Wat aardig!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 08:48
[QUOTE=Hulten1] Ik had hetzelfde Lidy, vrijdag besteld en dinsdagochtend mijn wol al in huis met Skypac. Dus het scheelt in tijd haast niets met DHL. 

mijn pakketje is verzonden op 30-12 en word verzonden via skypac
ik heb het nog niet gezien
oant Sjen
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 15:19
Als je bij Ice yarns koopt, dan moet je toch meer bollen tegelijk nemen van hetzelfde? Dan hou je vaak bollen over, wat doen jullie daar dan mee?
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 15:22
Ik heb vaak een klein beetje over van een bol. Komt altijd wel weer iets op je pad waar je dat restje voor kan gebruiken.😀
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 18:06
Wanneer ik over heb dan zet ik het op marktplaats of geef het af bij het activiteitencentrum van de GGZ instelling waar ik werk.

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 18:45
Ik brei nog maar twee jaar, mijn restjes vallen nog wel mee.
tot nu toe heb ik overal nog een bestemming voor kunnen vinden.
en als ik vier bollen nodig heb, koop ik geen pakket van 8 bollen. dan zoek ik wel ergens anders, of een pakket van 4 bollen
oant Sjen
Back to Top
marbud View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Januari 2015
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marbud Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2015 om 02:31
Hallo Engeline
 
Ik lees dat je wol besteld hebt in Turkije  Ik heb daar prachtige wol gezien maar kon niet zo veel mee nemen
 zou graag bijbestellen kun je mij vertellen  hoe en waar ik de wol  via het net kan krijgen
 
dank en groet
 
Marry
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2015 om 10:48
http://wolshop.yarnshopping.com/fnt2-22018

Bovenstaande site staat op de 1ste bladzij van het topic.

http://www.iceyarns.com/nl   En deze vind je gewoon op google.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2015 om 10:52
ik bestel direct in Turkije. yarnparadise.com..je kunt er met paypall betalen en doorgaans heb ik het met 4/5 dagen in huis.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns