Help me 24 bollen wol winnen! |
Reageer | Pagina <1 234 |
Autheur | |
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb mijn dochter ook laten stemmen :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
gestemt
|
|
Joyce
Duizendpoot Lid sinds: 02 December 2012 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Hannie,
Het stemmen kan al lang niet meer hoor... De wedstrijd is zelfs al afgelopen, hihi. Ik heb iedereen die hierin gepost heeft een nummer gegeven (op volgorde van posts), en via random.org er eentje uitgekozen. Inge.v is daaruit gekomen als de winnaar van de patronen! :) (ik heb haar inmiddels een berichtje gestuurd. Inge, mocht je die niet gekregen hebben, zou je mij dan even een berichtje kunnen sturen?) Iedereen nogmaals bedankt voor het stemmen!! |
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb wat foto`s aangeklikt heb verder niet gekeken of het stemmen niet meer kon jammer te laat dus haha
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gefeliciteerd!
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ inge V, proficiat meid!!!! :-)
@ Joyce, ben je uiteindelijk gewonnen, of ben je gestrand op de 3e plaats???....
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
Joyce
Duizendpoot Lid sinds: 02 December 2012 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb uiteindelijk de 3e prijs gewonnen! Dus beiden, haha
|
|
lollibol
Post Options
Thanks(0)
|
heb je daar dan ook een cadeautje aan overgehouden???
of alleen het brons op papier?? :-)
|
|
|
|
Joyce
Post Options
Thanks(0)
|
Ja de derde prijs was 12 bollen drops, 25 veiligheidsoogjes, een tas, twee haakboeken en een jaarabonnement op een haaktijdschrift zo uit m'n hoofd. Dus 't was zeer de moeite waard om mee te doen! :)
|
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow, wat leuk Joyce. Gefeliciteerd en wat een leuke prijzen. Zeker de moeite waard!
Inge, gefeliciteerd met je patronenprijs!
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
lollibol
Post Options
Thanks(0)
|
dat is ook nog een leuke prijs hoor, om op nr 3 te staan!!! proficiat en geniet ervan!! :-)
|
|
|
|
Joyce
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjulliewel!! :)
Ik zal zodra ik alles binnen heb wel even een foto maken. Ik ben echt heel benieuwd naar de wol, heb zelf nooit eerder met acryl Drops gewerkt. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd met je derde plaats.
|
|
inge.v
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
Post Options
Thanks(0)
|
Juist terug van een dagje Antwerpen! Wat een leuke thuiskomst! Heeeeeeel hartelijk bedankt Joyce.
Ga er veel plezier aan beleven. En jij een dikke proficiat met de uitslag. |
|
|
|
iepie
Duizendpoot Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw, echt een leuk pakket. Maar dat mag ook wel als je uit zoveel leuke ontwerpen tot de top drie gekozen wordt. Dat wordt genieten als je je prijs ontvangt!
Volgens mij krijg je 100% katoen garen. Drops Paris toch? |
|
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk gefeliciteerd met je prijs.
|
|
Lady JB
Duizendpoot Lid sinds: 06 September 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gefeliciteerd met je 3e prijs!
Zeker meer dan verdiend! Zo'n mooie kreeft... |
|
Handmade by Lady JB
http://lady-jb.blogspot.be/ http://www.ravelry.com/designers/lady-jb http://www.ravelry.com/projects/LadyJB |
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook een mooie prijs gefeliciteerd
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat leuk Joyce, gefeliciteerd met je prijs en Inge ook natuurlijk
En hoe staat het met Mg die had toch ook meegedaan ? |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Proficiat Joyce en Inge met jullie mooie prijzen !
|
|
Reageer | Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |