HELP_probleem met patroon van Drops 95-5 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Karin_123 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 09 December 2013 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 December 2013 om 14:19 |
Hoi, ik ben bezig met het vest te breien patroon 95-5 van Drops. Ik loop vast bij het voorpand. Ik ben bijna klaar en heb nog 15 steken op de naald. Dan staat het volgende in het patroon: 'brei door op deze 15 steken als volgt: *4 nld over alle steken, brei 2 naalden op de eerste 10 st (langs het middenvoorpand*, herhaal steeds deze *-* tot de kraag een binnenlengte heeft van 6 cm, zet deze steken op 1 draad.
Mijn vraag is wat doe ik met de overige 5 steken als ik 2 naalden op 10 steken moet breien? Ik snap hier helemaal niets van, wie kan mij helpen? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Verkorte naalden? 4 naalden over alle 15 steken, dan heen over 10 steken, terug over die 10 steken en dan weer 4 naalden over alle 15 steken en zo doorgaan tot de kraag een binnenlengte van 6 cm heeft. Dan zet je de 15 steken op een draad of grote veiligheidsspeld, die voor bewaarsteken dient.
Mijn trucje om geen gaatjes te krijgen is: brei 10 steken, neem even de volgende steek op de naald, sla de draad om die steek en zet hem terug, brei terug 10 steken. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |