Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenkoffieboontje breien

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claudia13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: koffieboontje breien
    Posted: 13 Januari 2008 om 15:40

Mijn eerste sokken zijn af, en wil nu met het volgende paar gaan beginnen. Maar ik wil het koffieboontje gaan breien maar daar heb ik even een vraagje over. Volgens het patroontje heb ik steeds 4 steken. Maar ik heb op een naaldje 13 steken staan dus 3x4=12 dan houdt ik 1 steek over..hoe doe ik dat??

Nou even wat andere vraagjes: Hoe werk ik het bovenste draadje af dus het begin van de sok?

En ik wil ook een vest gaan breien. Het patroon wat ik heb gebruikt wol van 600 gram naald 6 en 7. Maar als ik met 100 gram wil gaan breien naald 3 3,5 hoe bereken ik dat dan??

Groetjes Claudia

je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
Back to Top
huppel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2008 om 17:44

Hallo Claudia

Bij de eerste vraag: De laatste steek vóór het breien op de volgende naald zetten.

Vraag 2:

Voor een vestje van 600 gram met pen 6, heb je ook ongeveer 600 gram nodig voor pen 3, 3,5.

Je moet tenslotte meer steken opzetten en meer naalden breien. Belangrijk is echter ook de looplengte van het garen.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns