Vergeten haakpatroon voor stola |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Yacine ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 December 2013 Locatie: Houten Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 December 2013 om 21:36 |
Beste mensen, nu ik me geregistreerd heb zie ik dat ik geen foto kan toevoegen. Dan is mijn vraag wellicht onmogelijk te beantwoorden.
Mss wel 40 jaar geleden heb ik een patroon voor een stola gebruikt. Ik heb vele stola's op de automatische piloot gehaakt. Het was een bloemmotief en zelfmeerderend. Nu weet ik nog hoe ik het patroon moet haken, maar hoe ik op de juiste manier het werk keer, weet ik niet meer. Het patroontje is 2 bloemblaadjes van 10 lossen, 5 lossen, dan weer 2 bloemblaadjes. Bij de volgende toer worden de bloemblaadjes met de 5 lossen ertussen, verbonden met een vaste en worden er in dezelfde lus weer 2 bloemblaadjes gehaakt. Heel makkelijk en logisch. Alleen het keren (dus meerderen) weet ik niet meer. Ik heb inmiddels al van alles geprobeerd en het gaat aardig, maar het is niet op de juiste manier. Jammer dat ik geen foto kan plaatsen! In ieder geval bedankt voor het lezen... Hartelijke groet, Yacine |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
onder tips en trucs staat op nr 2 ergens in april een uitleg voor het plaatsen van foto's
Misschien lukt het je dan |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2389 |
Nou Mutti ik denk dat Yacine niet alleen het haakpatroon maar ook een reactie naar jou vergeten is
![]() |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Yacine ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 December 2013 Locatie: Houten Status: Offline Points: 4 |
Ik heb steeds problemen gehad met inloggen. Vond het geen aardige opmerking.
Yacine. |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2389 |
Sorry Yacine, je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses daarvoor.
Het gebeurt regelmatig dat mensen een vraag hebben, antwoord krijgen en vervolgens helemaal niets meer van zich laten horen. Daar stoor ik me aan en ik heb dat gevoel bij de verkeerde geventileerd. Nogmaals, sorry.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
rosaa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
ik snap jou gevoel wel marie-louise en dan is het altijd jammer als het naar de verkeerde gaat, maar als ze er wat langer is snapt ze jou ergernis wel en zal het zelfde gaan voelen zoals jou en vele met jou, je excuus moet genoeg zijn want je heb heel lief en netjes sorry gezegd
|
|
![]() |
|
No hard feelings! Blij met je eerlijke reactie!
Omdat Nia mijn email adres gevraagd heeft, omdat ze mss iets voor me heeft, wacht ik nog even met het plaatsen van de foto. Mvg, yacine |
|
![]() |
|
Ik hoop voor je dat je er achter komt hoe je het ook al weer moet doen Yacine.
We zijn dan natuurlijk allemaal wel nieuwsgierig naar het resultaat, dus ik hoop dat het uploaden van foto's je gaat lukken.
![]() Succes! |
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |