Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Doen jullie al mee? We zijn begonnen!!

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 15>
Autheur
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 1.00  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 16:08
Heb nog effe geen tijd, maar ga binnen een paar weken beginnen en hoop snel in te lopen. Ik ga met Popular haken en haaknaald 3 of 3,5
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 14:20
Chantalmv2        120 losse 119 steken                      haaknaald 3,5   Wacht op vrijdag, wibra en zeeman garen
Jennypenny       168 losse 2x losse 169 steken.       haaknaald 4      Haakt door 
Mg jewelry          193 steken                                      haaknaald 3      vrijdag        Bravo garen
Joyces 38           217 steken,                                    haaknaald 3.5 , vrijdag, soft van de Zeeman
Janne Marie.       193 stokjes.                                    haaknaald 4,    Vrijdag.     Style Craft double knit
Jo bateau            193 steken,                                    haaknaald 3,5                        Bravo
Betty kleien.       193 steken.                                      Haaknaald4.       Haakt door, Lisa van action 
Yobsje.               193 lossen.                                      haaknaald 4,      wacht tot vrijdag.     Stylecraft
JokeP                 169 steken                                       haaknaald 4      heeft geen geduld Stylecraft
Elizabeth            120 lossen                                        Haaknaald 3.       Haakt door        Soft~Zeeman
Muis28               169 stokjes                                       haaknaald 5.5 en 6        haakt door met Neveda garen
Molemieke          263                                                  Haaknaald 3,5      vrijdag                 Soft~Zeeman
Haakes              217 stokjes                                        haaknaald 4,5     Wacht elke vrijdag geduldig af.
Rosa.                 193 steken.                                                                      Wacht op vrijdag
Cully.                  193 steken                                       Haaknaald 5.        Wacht op vrijdag. Pingofine garen
Lelie                   145 steken                                       Haaknaald 4           Haakt door           Saskia garen
Ilonah.               169 steken,                                       haaknaald 5.          Haakt door.    Saskia en royal
Calvarie.            336 steken.                                       Haaknaald 4.                                 Stylecraft
Ietjefietje.           289steken                                         Haaknaald 5        Haakt mee.      Saskia
Nikaatjel
Auk
Pimmetje
Zisha
Jepe
Lianne M           218 steken                                      Haaknaald 3,5         Wacht op vrijdag    Catania
Widdy               169 steken                                      Haaknaald 4             Wacht op vrijdag    Royal &
                                                                                                                                                Saskia
Groetjes, Tineke
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 14:16
Ik ben met het lezen van deze thread ook overstag gegaan. 
Mijn man wordt grijzer met de minuut als hij denkt aan alle wip's die hier nog liggen. LOL

Ik had nog een bol lichtroze Saskia liggen, maar ze hadden bij Wibra niets bijpassend. Ik ga dus voor 9 bollen Royal (wit - fuchsia - donkerpaars) en doe met de lichtroze Saskia de omranding en 169 steken.


Groetjes, Tineke
Back to Top
lianne M View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Maart 2013
Locatie: limburg
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lianne M Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 12:45
Ik weet niet hoe ik in deze lijst kom,maar ik doe ook mee.
Ik haak met catania op naald 3.5  met 218 steken en ik wacht op de nieuwe tour op vrijdag
Back to Top
mick View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 06 Juni 2011
Status: Offline
Points: 65
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mick Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2014 om 19:08
haak wel maar de engelse versie, met fotoos erbij
290 steken met haaknaald 3 en een half, gebruik katoen phildar
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 29 December 2012
Status: Offline
Points: 737
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2014 om 18:26
Haak ook mee.
Back to Top
ietjefietje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 23 Maart 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 41
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ietjefietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2014 om 16:44
Ik haak ook mee met Saskia en haaknaald 5 en 288 steken (+1)
Wie loopt naar de zon, laat de schaduw achter zich
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 29 December 2012
Status: Offline
Points: 737
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2014 om 14:21
Wacht nog op 2 kleurtjes,
wel de 2 toeren van deze week gedaan.
haak met 336 steken en Stylecraft.
nld no 4.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2014 om 09:24


Chantalmv2        120 losse 119 steken                      haaknaald 3,5   Wacht op vrijdag, wibra en zeeman garen
Jennypenny       168 losse 2x losse 169 steken.       haaknaald 4      Haakt door
Mg jewelry          193 steken                                      haaknaald 3      vrijdag        Bravo garen
Joyces 38           217 steken,                                    haaknaald 3.5 , vrijdag, soft van de Zeeman
Janne Marie.       193 stokjes.                                    haaknaald 4,    Vrijdag.     Style Craft double knit
Jo bateau            193 steken,                                    haaknaald 3,5                        Bravo
Betty kleien.       193 steken.                                      Haaknaald4.       Haakt door, Lisa van action
Yobsje.               193 lossen.                                      haaknaald 4,      wacht tot vrijdag.     Stylecraft
JokeP                 169 steken                                       haaknaald 4      heeft geen geduld Stylecraft
Elizabeth            120 lossen                                        Haaknaald 3.       Haakt door        Soft~Zeeman
Muis28               169 stokjes                                       haaknaald 5.5 en 6        haakt door met Neveda garen
Molemieke          263                                                  Haaknaald 3,5      vrijdag                 Soft~Zeeman
Haakes              217 stokjes                                        haaknaald 4,5     Wacht elke vrijdag geduldig af.
Rosa.                 193 steken.                                                                      Wacht op vrijdag
Cully.                  193 steken                                       Haaknaald 5.        Wacht op vrijdag. Pingofine garen
Lelie                   145 steken                                       Haaknaald 4           Haakt door           Saskia garen
Ilonah.               169 steken,                                       haaknaald 5.          Haakt door.    Saskia en royal
Calvarie.            336 steken.                                       Haaknaald 4.                                 Stylecraft
Ietjefietje.           289steken                                         Haaknaald 5        Haakt mee.      Saskia
Nikaatjel
Auk
Pimmetje
Zisha
Jepe

Back to Top
IlonaH View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2014
Locatie: Benthuizen
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IlonaH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2014 om 08:57
Ik doe ook mee, 168 losse +2= 169 steken, Saskia/Royal garen, haaknaald 5. Ik haak wel door (volg het Engelse patroon), ben nu halverwege.
Denk wel dat ik nog een tweede in andere kleuren ernaast ga beginnen, en een bijpassend kussen.
Back to Top
haakes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Locatie: zoetermeer
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2014 om 08:05
Over de granny's twijfel ik nog. Ben ook nog met een zigzagdeken bezig en ik wil zo graag een elise poncho maken. Maar granny's vind ik ook heel leuk om te maken!
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 22:39
Bedankt om mij erbij te zetten!

Die grannys lijken me ook leuk... Alleen nog tijd zien te vinden.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 22:25
193 lossen, Stylecraft DK, haaknaald 4, wacht tot vrijdag
Groet,

Yobsje
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 22:07
Nu kun je er ook terecht voor een (soms 2) granny per week, leuk!
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 22:02
Originally posted by Jo Bateau Jo Bateau wrote:

Originally posted by JokeP JokeP wrote:

Chantalmv2      120 losse 119 steken                      haaknaald 3,5   Wacht op vrijdag, wibra en zeeman garen
Jennypenny       168 losse 2x losse 169 steken.      haaknaald 4      Haakt door 
Mg jewelry         193 steken                                      haaknaald 3      vrijdag        Bravo garen
Joyces 38           217 steken, haaknaald 3.5 ,                                    vrijdag, soft van de Zeeman
Janne Marie.       193 stokjes.                                   haaknaald 4,    Vrijdag.     Style Craft double knit
Ietjefietje
Nikaatje
Jo bateau          193 steken, haaknaald 3,5      Bravo
Auk
Betty kleien.       193 steken. Haaknaald 4                                           Haakt door, Lisa van action 
Calvarie
Dine
Yobsje
JokeP 169 steken haaknaald 4 heeft geen geduld  Stylecraft
Pimmetje
Zisha
Jepe
Elizabeth       120 lossen   Haaknaald 3.    Haakt door         Soft~Zeeman
Muis28            169 stokjes haaknaald 5.5 en 6                 haakt door met Neveda garen
Molemieke      263                                                     Haaknaald 3,5  vrijdag                 Soft~Zeeman
Haakes          217 stokjes met haaknaald 4,5                                    Wacht elke vrijdag geduldig af.
Rosa.            193 steken.                                                                    Wacht op vrijdag
Cully.             193 steken                                           Haaknaald 5.    Wacht op vrijdag. Pingofine garen
Lelie              145 steken                                           Haaknaald 4      Haakt door           Saskia garen
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Maart 2013
Status: Offline
Points: 212
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 22:00
Originally posted by JokeP JokeP wrote:

Chantalmv2      120 losse 119 steken                      haaknaald 3,5   Wacht op vrijdag, wibra en zeeman garen
Jennypenny       168 losse 2x losse 169 steken.      haaknaald 4      Haakt door 
Mg jewelry         193 steken                                      haaknaald 3      vrijdag        Bravo garen
Joyces 38           217 steken, haaknaald 3.5 ,                                    vrijdag, soft van de Zeeman
Janne Marie.       193 stokjes.                                   haaknaald 4,    Vrijdag.     Style Craft double knit
Ietjefietje
Nikaatje
Jo bateau          193 steken, haaknaald 3,5      Bravo
Auk
Betty kleien.       193 steken. Haaknaald 4                                           Haakt door, Lisa van action 
Calvarie
Dine
Yobsje
JokeP 169 steken haaknaald 4 heeft geen geduld  Stylecraft
Pimmetje
Zisha
Jepe
Elizabeth       120 lossen   Haaknaald 3.    Haakt door         Soft~Zeeman
Muis28
Molemieke      263                                                     Haaknaald 3,5  vrijdag                 Soft~Zeeman
Haakes          217 stokjes met haaknaald 4,5                                    Wacht elke vrijdag geduldig af.
Rosa.            193 steken.                                                                    Wacht op vrijdag
Cully.             193 steken                                           Haaknaald 5.    Wacht op vrijdag. Pingofine garen
Lelie              145 steken                                           Haaknaald 4      Haakt door           Saskia garen
Groeten Jo
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 20:38
Originally posted by JokeP JokeP wrote:

Chantalmv2      120 losse 119 steken                      haaknaald 3,5   Wacht op vrijdag, wibra en zeeman garen
Jennypenny       168 losse 2x losse 169 steken.      haaknaald 4      Haakt door 
Mg jewelry         193 steken                                      haaknaald 3      vrijdag        Bravo garen
Joyces 38           217 steken, haaknaald 3.5 ,                                    vrijdag, soft van de Zeeman
Janne Marie.       193 stokjes.                                   haaknaald 4,    Vrijdag.     Style Craft double knit
Ietjefietje
Nikaatje
Jo bateau
Auk
Betty kleien.       193 steken. Haaknaald 4                                           Haakt door, Lisa van action 
Calvarie
Dine
Yobsje
JokeP 169 steken haaknaald 4 heeft geen geduld  Stylecraft
Pimmetje
Zisha
Jepe
Elizabeth       120 lossen   Haaknaald 3.    Haakt door         Soft~Zeeman
Muis28            169 stokjes                      Haaknaald 5.5 en 6    Ik haak door Neveda garen
Molemieke      263                                                     Haaknaald 3,5  vrijdag                 Soft~Zeeman
Haakes          217 stokjes met haaknaald 4,5                                    Wacht elke vrijdag geduldig af.
Rosa.            193 steken.                                                                    Wacht op vrijdag
Cully.             193 steken                                           Haaknaald 5.    Wacht op vrijdag. Pingofine garen
Lelie              145 steken                                           Haaknaald 4      Haakt door           Saskia garen
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 18:44
Chantalmv2      120 losse 119 steken                      haaknaald 3,5   Wacht op vrijdag, wibra en zeeman garen
Jennypenny       168 losse 2x losse 169 steken.      haaknaald 4      Haakt door 
Mg jewelry         193 steken                                      haaknaald 3      vrijdag        Bravo garen
Joyces 38           217 steken, haaknaald 3.5 ,                                    vrijdag, soft van de Zeeman
Janne Marie.       193 stokjes.                                   haaknaald 4,    Vrijdag.     Style Craft double knit
Ietjefietje
Nikaatje
Jo bateau
Auk
Betty kleien.       193 steken. Haaknaald 4                                           Haakt door, Lisa van action 
Calvarie
Dine
Yobsje
JokeP 169 steken haaknaald 4 heeft geen geduld  Stylecraft
Pimmetje
Zisha
Jepe
Elizabeth       120 lossen   Haaknaald 3.    Haakt door         Soft~Zeeman
Muis28
Molemieke      263                                                     Haaknaald 3,5  vrijdag                 Soft~Zeeman
Haakes          217 stokjes met haaknaald 4,5                                    Wacht elke vrijdag geduldig af.
Rosa.            193 steken.                                                                    Wacht op vrijdag
Cully.             193 steken                                           Haaknaald 5.    Wacht op vrijdag. Pingofine garen
Lelie              145 steken                                           Haaknaald 4      Haakt door           Saskia garen
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 17:55
hoi hoi dames 


wat zijn jullie goed bezig .maar eerst wil ik jullie beste wensen voor het nieuwe jaar en vele creatieve dagen.
maar jullie zijn al goed gestart 

en ik moet het maar eerlijk zeggen eigenlijk begint het bij mij ook te kribbelen om aan de cal mee te doen 
maar moet nog zoveel ...nog twee mouwen van een vest .danheb ik nog wol liggen voor een sneeuwvlokdeken
dus ben der nog in de kribbel fase of ik meedoe of deze cal ook twee jaar later ga doen zoals 
die van   sneeuwvlok
het is nie het probleem van de wol eerder de tijd 

zal der is goed over nadenken en dan zie ik het wel 

groetje christine 
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 17:49
Originally posted by dine dine wrote:

Ik ben er nog steeds niet uit :
- 1 grote of 2 kleine maken voor het stapelbed
- ik heb de perfecte kleurtjes in katoen maar het wordt dan veel te zwaar vrees ik maar anderzijds kan ik ook wachten tot mijn huidige plaid af is en dan de resterende wol (vele kleurtjes) gebruiken en wat bijbestellen.
- anderzijds moet ik dringend mijn voorraad verwerken (2 grote kasten vol)


Ik ga in ieder geval niks overhaast beslissen want anders krijg ik er toch spijt van...

   


Een van de vertalers haakt hem ook in katoen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns