Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Doen jullie al mee? We zijn begonnen!!

 Reageer Reageer Pagina  123 15>
Autheur
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 1.00  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Doen jullie al mee? We zijn begonnen!!
    Posted: 27 December 2013 om 17:35
3 januari start er een Crocket Along op dit blog

http://terraysleven.blogspot.nl/


Ik heb er zin in!
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 18:34
Ja, ik doe mee. Weet niet of het me zal lukken zulke lange lappen haken maar wil het gewoon proberen, de wol komt anders nog wel op een andere manier van pas.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 19:01
Hoi marion,kan het ook met garen van de action en moet je dan allemaal verschillende kleurtjes kopen? En het moet nateerlijk van een dikte zijn.ik heb nog nooit aan zoiets meegedaan maar wil nna deze dure dagen niet zoveel geld uitgeven maar het lijkt mij heel leuk
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 19:05
Mij lijkt het ook wel leuk om mee te doen. Zou de soft van de zeeman ook geschikt zijn???
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 19:24
Originally posted by Molemieke Molemieke wrote:

Mij lijkt het ook wel leuk om mee te doen. Zou de soft van de zeeman ook geschikt zijn???


Ze heeft op der blog ook de voorbereiding staan, en welk garen je kan gebruiken....
rechts van der blog
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 19:26
Originally posted by BettyKleien BettyKleien wrote:

Hoi marion,kan het ook met garen van de action en moet je dan allemaal verschillende kleurtjes kopen? En het moet nateerlijk van een dikte zijn.ik heb nog nooit aan zoiets meegedaan maar wil nna deze dure dagen niet zoveel geld uitgeven maar het lijkt mij heel leuk


In de voorbereiding geeft ze aan dat saskia van de wibra prima e doen is, en katoen, ik denk de garen van de action dan ook wel.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 19:39
jammer ik heb geen tijd over
oant Sjen
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 19:41
Originally posted by bloem bloem wrote:

jammer ik heb geen tijd over


Het is meer een project voor erbij Bloem, de deken wordt vermoedelijk gemaakt in 42 weken...kan ik je nog over halen Big smile
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 19:47
hij ziet er leuk uit, maar ben nog steeds bezig met mn zigzag haak deken, dus laat deze aan me voorbij gaan
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 19:47
het zijn een paar rijtjes per week, met garen looplengte ongeveer 290m/100gr pennr 3-4, naargelang je manier van haken.
ja, er kan met wol van de action gehaakt worden. ALs je de fijne neemt, zal je met een dubbele draad moeten haken :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 20:10
Het is meer een project voor erbij Bloem, de deken wordt vermoedelijk gemaakt in 42 weken...kan ik je nog over halen Big smile
[/QUOTE]

als ik na het weekend de romp van mijn Noorse vest afkrijg. en aan de mouwen kan beginnen dan misschien wel   
oant Sjen
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 20:23
Hoi ,heeft iemand een idee hoeveel kleuren er gebruikt gaan worden ?En je kan natuurlijk niet met garen 3 en 4 door elkaar haken he? Of met 3 of met 4 heb ik dat goed? Ik heb altijd heel veel faalangst dus wil zoveel mogelijk zeker weten .Alvast bedankt
Back to Top
ietjefietje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 23 Maart 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 41
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ietjefietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 21:00
Ik doe ook mee .
Je hebt 10 kleuren nodig en een kleur voor het omhaken. Elf bollen, 3000 meter garen.

Zelf gebruik ik minder kleuren omdat ik pas een zigzag deken heb gehaakt met veel kleuren.
Wie loopt naar de zon, laat de schaduw achter zich
Back to Top
Nikaatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2013
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 124
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 00:31
Ik doe ook mee! Je kunt net zoveel kleuren gebruiken als je zelf wilt. Ik ga 'm met 5 kleuren haken. De originele deken gaat uit van 11 bollen Stylecraft, waarvan 1 voor de rand. 
Back to Top
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Maart 2013
Status: Offline
Points: 212
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 09:34
Ik ga ook mee doen!
Groeten Jo
Back to Top
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 September 2013
Locatie: Zuid holland
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 09:35
Ik ga het ook proberen,want zo kan ik de steken leren,die ik nog nooit gedaan hebt.
En ook maximaal 5kleuren,die heb ik in huis dus hoef ik er niets aan uit te geven.
Pippie zet je schrap ha ha ha
Groetjes jenny
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 09:43
er zijn er die het in 1 kleur doen, anderen gaan tot 11 kleuren...
het is wat je zelf leuk vindt, wat bij je interieur past, en waar je je het meest comfortabel bij voelt...
de lossenketting wordt gehaakt met pen 4,5, daarna doet men verder met pen 4. Met die verhouding heb je voor 3000 m garen nodig
als je meerdere kleuren wilt gebruiken en je bent niet zeker van dat je combinatie wel leuk zal zijn, dan kan je op deze link alles op voorhand samenstellen : http://www.biscuitsandjam.com/stripe_maker.php
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 10:43
Originally posted by lollibol lollibol wrote:

er zijn er die het in 1 kleur doen, anderen gaan tot 11 kleuren...
het is wat je zelf leuk vindt, wat bij je interieur past, en waar je je het meest comfortabel bij voelt...
de lossenketting wordt gehaakt met pen 4,5, daarna doet men verder met pen 4. Met die verhouding heb je voor 3000 m garen nodig
als je meerdere kleuren wilt gebruiken en je bent niet zeker van dat je combinatie wel leuk zal zijn, dan kan je op deze link alles op voorhand samenstellen : http://www.biscuitsandjam.com/stripe_maker.php


Hé das handig Lollibol! Dank je, ik ben nog even zoekende naar een kleuren combinatie.
Back to Top
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 September 2013
Locatie: Zuid holland
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 11:03


Ik ga deze kleuren gebruiken
Groetjes jenny
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 11:09
wat heb je mooie kleuren uitgezocht Jenny
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns