Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Doen jullie al mee? We zijn begonnen!!

 Reageer Reageer Pagina  <1 1011121314 15>
Autheur
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 1.00  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lianne M View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Maart 2013
Locatie: limburg
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lianne M Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 15:05
dit lijkt me heel leuk om met jullie samen te doen,maar hoe groot word dit dekentje?
en ik weet niet zoveel van de haaksteken,kan je dan wel meedoen?
hoe kom ik aan de nederlandse beschrijving,want engels dat gaat me dus echt niet lukken.
veel vragen van mij,ik hoop dat ze beantwoord worden.dan kan ik ook meedoen.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 12:25
Nee zou dat ookheel vervelend vinden als ik haar was. Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen maar ondertussen vraag ik me af wat er precies staat voor rij 8 begrijp het niet goed .wil iemand dat even vrij vertalen a.u.b?
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 11:26
De kleuren van het Engelse patroon vind ik ook te flauw, het allereerste model vind ik wel mooi (zelfde kleuren maar feller).
Ik denk dat ik toch maar ga wachten om de kleurtjes te kiezen tot de slaapkamer voorzien is van nieuwe gordijnen.
Ik las daarnet dat de dame die het Nederlandse patroon uitgewerkt heeft heel teleurgesteld is en zich afvraagt waarom ze zoveel moeite gedaan heeft. Het opzet van de CAL was om gezamenlijk te starten met het Nederlandse patroon en dan op Facebook foto's te plaatsen. Nu zijn er al een aantal dames gestart met het Engelse patroon en plaatsen al foto's waardoor de opzet van haar project deels verloren gaat.
Ikzelf zou ook niet wachten op de vertaling maar nu al foto's plaatsen vind ik ook niet kunnen, getuigt van weinig respect.
Hopelijk stopt ze niet met het project zodat diegene die op de vertaling wachten toch nog kunnen starten. Zou heel spijtig zijn...
Back to Top
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 September 2013
Locatie: Zuid holland
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 22:06
Grrrrr nu moet ik twee rijen uithalen, Nederlands is toch veel beter hoor.
Ik heb gewoon hoofdpijn van het geconcentreerd bezig zijn.
Morgen weer een dag
Groetjes jenny
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 19:23
Echt?
Ik heb m'n garen nog niet binnen, Wacko
En ik wil echt pas de 3e beginnen, moet wel m'n garen binnen zijn.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 18:58
O ,wat vlug .ik bij 4
Back to Top
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 September 2013
Locatie: Zuid holland
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 18:56
En hij wordt mooi zeg,ik ben bij rij 12
Groetjes jenny
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 18:41
Hoe  meer zielen, hoe meer vreugd!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 17:43
Ik was helemaal niet van plan om mee te gaan doen, heb al zoveel projecten onder handen, maar jullie enthousiasme werkt wel erg aanstekelijk. Ermm
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 17:28
Nee, nee, Jenny doet het in het Engels! Heb ik haar zelf geleerd
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 17:10
je kunt de tekst kopiƫren en vertalen
oant Sjen
Back to Top
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 September 2013
Locatie: Zuid holland
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 17:06
Ja natuurlijk,ik ben ook begonnen hoor en het is superleuk om te doen,want je wil toch weten hoe de volgende rij wordt
Ik moet alleen heel goed opletten,want in het Engels haken vind ik best moeilijk.
Groetjes jenny
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 16:46
Originally posted by Zisha Zisha wrote:

Ik doe ook mee, het word een deken voor mijn twee persoonsbed.
De kleuren die ik heb gekozen zitten in mijn gordijnen en bed.



Prachtige kleuren!
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 15:26
Als je dat wil mag je toch vast beginnen,dacht ik?
Back to Top
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 September 2013
Locatie: Zuid holland
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 15:24
Super kleuren zisha
Facebook staat helemaal vol van opgewonden dames die graag willen beginnen ha ha.
Groetjes jenny
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 12:54
mooie kleuren
oant Sjen
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 12:23
Wat een pracht combinatie!
Back to Top
Zisha View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 15 November 2012
Locatie: Noord Holland
Status: Offline
Points: 120
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Zisha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 12:15
Ik doe ook mee, het word een deken voor mijn twee persoonsbed.
De kleuren die ik heb gekozen zitten in mijn gordijnen en bed.



Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 12:03
Dank je wel voor de heldere uitleg Magtelt
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 11:36
Ik doe mee, heb nog heel veel wol over van een sprei die ik vorig jaar maakte. Zoals gewoonlijk toen weer veel te enthousiast ingekocht
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1011121314 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns