Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Doen jullie al mee? We zijn begonnen!!

 Reageer Reageer Pagina  <1 131415
Autheur
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 1.00  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2014 om 14:21
Rosaa er is elders door Magtelt de opmerking geweest dat vroeger de cal's altijd ergens anders stonden en dat dit topic dus een beetje verkeerd staat nu. Het was oorspronkelijk een tip nl. Dat er een cal was maar als we foto's willen plaatsen staat het beter bij creaties. Dus denk dat het daarom op slot gaat.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2014 om 14:43
er staat nu een nieuwe in creaties dat klopt. maar als er zijn die dit topic willen blijven volgen moet dat gewoon kunnen, niemand bepaald dan dat deze op slot moet, ik kijk steeds bij dit topic en dankzij dat weet ik nu hoe toer 31 en 32 gemaakt worden en was daar blij verrast om omdat het zo duidelijk gezegd/ uitgelegd werd en dan hoeft toch niemand te zeggen dat dit topic op slot moet, en ik zeg dit niet om ruzie te maken hoor maar niemand bepaalt voor een ander toch wat wel en wat niet mag blijven staan en waar je iets mag neerzetten, ik vond dit toevallig wel een fijn topic
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2014 om 15:00
Magtelt had niet opgemerkt dat de cals en kals vroeger bij creaties stonden maar volgens haar bij patronen of bij koffiecorner.
Daarom dat ik voorgesteld had om ze voortaan bij patronen te plaatsen en niet bij creaties vermits daar alleen foto's van afgewerkte projecten staan.
Dat is nu toch niet gebeurd, spijtig.

In dit topic staat interessante informatie en ik vind - net zoals Rosaa - dat dit topic alleen al daarom niet moet afgesloten worden.
Trouwens zoiets beslist enkel en alleen Renske.
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2014 om 15:03
Als de beheerders vinden dat hij op slot moet zal dat wel gebeuren en anders niet. Hoe dan ook zal je altijd ergens terecht kunnen met je vragen. Ik denk dat MG het alleen maar goed bedoelde omdat dan meer mensen het topic zullen vinden. Nu staat het op een plaats waar het eigenlijk niet hoort. We zullen wel zien ... Ik ga nu verder schoonmaken anders heb ik vanavond geen tijd om te breien/haken.
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2014 om 15:06
Dine ik heb het aangepast in mijn vorige post.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2014 om 15:08
Hoefde niet hoor Molemieke want nu slaat mijn tekst omtrent Magtelt nergens op.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2014 om 15:15
ja dine zo zie ik het ook, als een bepaald onderwerp bij een bepaalde rubriek gezet wordt daar ben ik het mee eens, maar als een topic al bestaat en vele halen daar goede tips vandaan kan er niet zomaar gezegd worden een slot er op, en zoals ik al zei dit zeg ik niet om ruzie te maken, maar het voelde niet goed, dit is een open forum en iedereen mag zelf bepalen waar ie tips/ ideeën en raad vandaan haalt
Back to Top
wiepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wiepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 23:40
ja, ga ook meedoen. Vond het patroon vanavond ergens op het internet. Wil met katoen gaan haken (heb ik nog in huis) Of kan ik beter tot maandag wachten en acryl halen?
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 08:29
Er gaat tot 3000 meter aan draad in zitten, hou er rekening mee dat het katoen nog meer nog meer nodig heeft. Om op de juiste verhouding uit te komen, net zoals bij de soft . Dunnere draad minder breedte en hoogte.
Je heb dus kans dat het met katoen ook een zware deken word als het een grote deken moet worden..
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 09:08
Ik zou het ook met acryl doen,ik heb de flower Bobby deken gehaakt met katoen,en die is best zwaar
Groetjes jenny
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 21:33
Als je de deken in de originele maat met stylecraft maakt (looplengte 295 m), heb je 11 bollen van 100 gr nodig (=1100 gr). Met katoen (looplengte 100 m) heb je ongeveer 33 bollen van 50 gr nodig (= 1650 gr). 




Back to Top
wiepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wiepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 22:18
bedankt voor jullie reacties. Ga morgen maar beginnen. Haal ik wat acryl.
Back to Top
Angenita View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Mei 2014
Locatie: Lekkum
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Angenita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2014 om 10:45
Trouwens, in Leeuwarden zit nu ook een (hele leuke) winkel die alle kleuren van Stylecraft verkoopt.
Winkel heet HAAK SMAKELIJK en zit in de Beyerstraat nummer 8.
Bijna midden in het centrum tegenover de Sint Jacobsstraat !
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2014 om 23:49
Ik ben er mee begonnen, maar na week 14 (of zoiets) afgehaakt omdat steeds hetzelfde terug kwam
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 131415

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns