Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naaimachine pakt onderdraad niet

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
GiselaGies View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2014
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer GiselaGies Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naaimachine pakt onderdraad niet
    Posted: 04 Januari 2014 om 14:35
Vraagje:

Nadat een draad vast kwam te zitten, nadat de stof krinkelde bij het afhechten, haalde ik het spoelklosje eruit. Toen ik de draad uit de behuizing van het spoelklosje voor de onderdraad haalde, vielen de 2 onderdelen eruit, waar het spoelklosje in moet. 
Alles weer erin gezet (voor zover ik zie kan het niet op n andere manier), maar nu pakt de machine de onderdraad niet. Iemand een tip hoe ik dit weer kan maken? In de handleiding staat wel uitgebreid hoe het spoelklosje erin moet, maar niet hoe de onderdelen die erachter zitten er juist inmoeten.

Ik heb een Lewenstein Melson 4515.

Alvast bedankt!
Gisela Gies
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2014 om 19:14
misschien als je het naaimachien merk op google zoekt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2014 om 19:16
Bij dit soort problemen zou ik naar de dealer gaan. Misschien zit er een braampje op het spoelhuis, dat wordt dan zó verwijdert en dan heb je geen gedoe meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lavendel View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 04 September 2013
Locatie: belgie
Status: Offline
Points: 39
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lavendel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 12:46
heb ik ook al meerdere malen tegengekomen !  Gewoon weer alles uit elkaar nemen en terug in elkaar knutselen, ook al lijkt het op het eerste gezicht allemaal terug ok, soms kan er nog net iets niet juist zitten en lukt het na een aantal keren opnieuw proberen wel.  Heb zo eens een hele namiddag zitten prutsen, maar toch is het me telkens opnieuw gelukt om alles weer in orde te krijgen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns