Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

CAL deken 2014

 Reageer Reageer Pagina  <12345 16>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2014 om 08:47
Wow Ank (Vlekje), 506 steken! Dat getuigt van echte inzet Smile. Haak je met fijn garen of wordt het een tweepersoonsdeken? Veel succes, zal vast mooi worden.
Grx
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2014 om 23:03
Originally posted by Vlekje Vlekje wrote:

Zo ook ik ben van start met mijn CAL deken.
Hihi tis nog wennen dat haken hoor, doe dat nog maar heel kort :-).
Maar las overal al berichtjes van mensen die ook pas net haken en hun dekens ook heel mooi worden!!
Ben benieuwd.
Word nog een hele klus met mijn 506 steken, hihi!!

Groetjes Ank
 
 
Persoonlijk vind ik het juist heel fijn om al hakend/breiend te leren, beginnen aan iets en als je het niet snapt opzoeken. Als je al bij voorbaat denkt dat je het niet kunt begin je er nooit aan Smile
Hoop dat het voor jou ook lukt! Succes!
Back to Top
Vlekje View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 10 Maart 2014
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 54
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vlekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2014 om 22:21
Zo ook ik ben van start met mijn CAL deken.
Hihi tis nog wennen dat haken hoor, doe dat nog maar heel kort :-).
Maar las overal al berichtjes van mensen die ook pas net haken en hun dekens ook heel mooi worden!!
Ben benieuwd.
Word nog een hele klus met mijn 506 steken, hihi!!

Groetjes Ank
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2014 om 13:44
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Alle dekens zien er even mooi uit en het is zo grappig dat ze er verschillend uitzien door het kleurgebruik. Je ziet haast niet dat het hetzelfde patroon is.


zo denk ik er ook over . prachtig allemaal
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2014 om 09:19
Alle dekens zien er even mooi uit en het is zo grappig dat ze er verschillend uitzien door het kleurgebruik. Je ziet haast niet dat het hetzelfde patroon is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2014 om 20:20
Inderdaad heel mooi. En zo schoon vlak! Ziet er soepel uit. 

Grx
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2014 om 20:19
Dank je Cully, ben er ook blij mee dat ik met de witte door ben gegaan. 
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2014 om 19:37
Prachtig MG!!!
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2014 om 17:38

Ik ben ook weer bij...
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 20:15
Ohh mooie dekens allemaal!
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 14:53
Zeker mooie dekens.

Ik gebruik garen van de zeeman, royal. Gaat prima.
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 14:47
Mooie dekens
Groetjes jenny
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 14:16
Hoeveel je nodig hebt staat uitgelegd op de sites, waar je iedere week het huiswerk kunt vinden.

In een eerder topic staat wie mee doet, welk garen en welke hknld.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 13:53
Ik heb het meeste lisa van action ge bruikt en dat is maar 89cent per 100gr maar weet niet meer hoeveel bollen
Back to Top
Vlekje View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 10 Maart 2014
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 54
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vlekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 13:29
Welke garens hebben jullie gebruikt voor jullie CAL dekens??
En hoeveel had je uiteindelijk aan bolletjes nodig.
Ik wil heel graag ook zo'n deken maken, maar wil vooraf wel even weten welke garens daar mooi voor zijn en hoeveel je dus ongeveer nodig hebt.

Groetjes Ank
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 13:11
deken van Betty Kleien
oant Sjen
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2014 om 16:16
ooooh meiden wat mooi allemaal
oant Sjen
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2014 om 16:13

Ik heb hem niet zo breed en niet zo lang gemaakt als de oorspronkelijke deken en dit is mijn resultaat:

Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2014 om 15:08
Ik blijf hem mooi vinden, voor en achterkant.
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2014 om 12:02
Ik had van het weekend mijn huiswerk gemaakt, lekker buiten in het zonnetje. Maar echt mooi vond ik het niet.



Wat zag ik maandag tot mijn verbazing, dat een mede-perfectionist hetzelfde dacht: de achterkant ziet er mooier uit dan de voorkant !

Zij had het als volgt opgelost.
1 toer vasten, daarna met het patroon beginnen en aan het eind weer een toer vasten. En zo zit de achterkant van het patroon van voren en kom je daarna toch weer goed uit !

Dus gister wederom in het zonnetje de boel weer uitgetrokken en opnieuw gehaakt. En nu vind ik hem wel mooi !!!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns