Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Soft Alarm!!!!!!

 Reageer Reageer Pagina  123 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Soft Alarm!!!!!!
    Posted: 20 Februari 2014 om 18:36
Ja hoor dames, het ligt er weer. Helaas niet voor de aanbiedingsprijs, maar wel (tenminste hier) meer dan voldoende voorraad
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 12:45
Ik ben vast van plan vandaag aan mijn breimachine gekleefd te blijven zitten, ik heb wat half affe projecten. Nee nee nee het is niet nodig om een stukje te gaan fietsen voor de nodige lichaamsbeweging, gewoon braaf thuis blijven. Je hebt zaterdag ook al 6 bollen thuisgebracht voor het nog ongedefinieerde regenboog project. Ok ok, maar als ik nou vandaag nog tijd over heb . . .
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 12:01
de soft hier ook niet veel.
ben voor gaas gegaan 2 bollen geel  2 bollen ''lente'' gemeleerd van royal, t roze gemeleerd laten liggen, knap he!!!!
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 11:59
Ik ben net ook even wezen kijken. Helaas weer alle soft op Cry  heb wel hele leuke baby soft gekocht, grote bol beetje pluizig. En boekje breien voor de baby.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 11:42
Ik ben vanmorgen even geweest en heb 3 bollen van die nieuwe gele gemêleerde bollen meegenomen.
wat ik er van ga maken weet ik nog niet.
en toen kwam ik lang de action .ja......... daar waren de knoopjes ook altijd leuk. die heb ik ook maar meegenomen
oant Sjen
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2014 om 20:02
hahahaha da kennen we :-)
allez, zo ken ik mezelf althans :-) dus veilige afstand bewaren van de zeeman voorlopig!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2014 om 18:50
morgen alleen ''kijkken''
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2014 om 16:34
tot nu nog niet geweest,maar vrijdag heb ik vrij en of ik er dan langs kan lopen zonder wat in het mandje te gooien?LOL
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2014 om 16:04
Ik heb 6 bollen meegenomen van die nieuwe gemêleerde bollen.3x roze en 3x geel/bont. Kon het niet laten :D Had ik ze nodig? Nee lol ik wilde ze gewoon hebben :D
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2014 om 12:44
Ik ga niet eens kijken ! Want dan weet ik het wel zit nog te wachten op een bestelling van iceyarn
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2014 om 12:26
Ik vind de gemêleerde met het geel erin echt super mooi. Maar heb niets gekocht :) was wel moielijk hoof, maar heb ongenoegen soft liggen dus ga eerst die projecten beginnen en afmaken.deken 1 is ondertussen af.
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2014 om 11:43
De nieuwe gemeleerde Royal is ook wel heel leuk. Blauw-gemeleerde bollen, roze-gemeleerde bollen, rood-wit-blauw gemeleerde en mijn favoriet met groen/rood/geel/blauw/wit/oranje, een echte lentebol. Helaas dus weer voor gaas gegaan;-)
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2014 om 11:41
Precies, ze snappen hoe het werkt. 
Behehha (haakgeit)Wink
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2014 om 10:33
ha dat heet taktiek, gedoseerd bollen aanleveren, blijven die breigeiten(ikzelf ook hoor) rennen!LOL
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2014 om 10:23
Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

Er liggen weer nieuwe kleuren Royal hier! Geel. En ook nieuwe gemêleerde .
Och nee toch, daar gaan we weer - zie je San-nie, niet lang treuren er komt altijd weer een bus.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2014 om 10:20
Er liggen weer nieuwe kleuren Royal hier! Geel. En ook nieuwe gemêleerde .
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2014 om 22:54
Ik ben geen hamsteraar dus als ik 30 bollen nodig heb dan koop ik er ook 30. Dat is dan heel jammer voor degene die na mij komt. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2014 om 20:26
Als ik alleen maar hamster uit angst, dat ze later uitverkocht zijn, mag iedereen in de kassarij om wat bollen vragen. Net zo goed als iedereen met weinig boodschapen altijd vóór mag, als ik een kar vol heb. Ik leg mijn spullen nooit direct achter het beurtplankje, zodat er nog ruimte is voor een paar dingen. Boodschappen doen en winkelen doe ik heel relaxed.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2014 om 20:03
bij zo'n acties als de soft, heb ik ook gehamsterd, voor zowel grote (3 dekens) als kleine projecten (ami's). En ik ben absoluut niet te beroerd om anderen te 'depaneren' wanneer ze een kleurtje zoeken of nodig hebben. heb een vriendin behoorlijk 'gedepaneerd' toen ze mij vertelde dat er hier in de buurt niks meer te vinden was. Maar.... er zijn grenzen...
onbekenden bevoorraden zorgt meestal (ik zeg niet altijd!) voor frustratie. In ruil voor je bolletje wol
krijg ik meestal geen dankjewel, want blijkbaar vinden ze dit normaal. Een kleine vorm van beleefdheid en respect is dan wel op zijn plaats. Dus heb ik mijn les met scha en schande geleerd en ondervonden. Dus jammer en helaas voor de onbekenden....
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2014 om 19:35
Jaha veel breisters zijn hamsteraars, maar als je een kleine projectenbreier bent - kijk dan op marktplaats, daar zie je met enige regelmaat dat de kast opgeruimd moet worden. Soms zie ik hele mooie dingen langskomen waar niet op geboden wordt of maar heel weinig. Als je een beetje oplet kun je jouw kast leuk vullen.
En ach denk maar zo, deze acties komen vaker langs. Ik kan jouw vraag moeilijk beantwoorden, want ik stond maar  met 3 bolletjes aan de kassa Smile
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns