Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Soft Alarm!!!!!!

 Reageer Reageer Pagina  <1234 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 09:53
Sommige filialen leggen het weg en sommige niet. Ik  heb mazzel, ik heb weg kunnen laten leggen. Mag het vanmiddag ophalen Big smile
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 10:59
ja in sommige winkels liggen de bollen wol al
maar dan geld nog niet de aanbieding 2+1 gratis
dan moet je gewoon alles betalen

groet nia
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 11:55
Yes!! ze gaan het voor mij wegleggen! morgenochtend belt ze om 10.00 uur of ze het binnen hebben gekregen,en zoja dan kan ik het ophalen.Kan bijna zelf een winkeltje beginnen,maar kan het toch niet laten.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 12:21
Maar dacht dat de reclame van nu tot morgen zou duren .Is het niet zo dat de nieuwe pas maandag ingaat?
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 13:31
Heb het allemaal al binnen en van hard roze was er nog maar een.Dus kan je nagaan.maar het meisje zei ze mogen nu al weg hoor .Dus ik bofte
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 16:10


Ook ik mocht het meenemen voor de aktie prijs.
Ik ga een baby dekentje haken voor een vriendin
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 16:33
Wat een mazzelaars zijn jullie! Kun je nu gelijk al beginnen😃 ik heb het weg kunnen leggen voor morgen. Ik woon gelukkig maar 5 minuutjes lopen van de zeeman af😃 kan nu wel lekker uitslapen op mijn vrije zaterdag. 😀
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 18:02
Sommige filialen verkochten dinsdag al tegen de actieprijs Shocked Ik heb 12 bolletjes aan de kant kunnen leggen en morgen ophalen. Veel hadden ze niet binnengekregen dus ben hier wel blij mee :)
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 11:10
Vanochtend toch heen gegaan voor nog wat zachte kleurtjes erbij.
Mijn zoontje was mee en zag. de knal kleuren. En die vond hij zo gaaf, daar wilde hij wel een deken van voor op zijn bed.
Nou ja ben over stag gegaan, totaal niet mijn kleuren Whahaha maar heb ze wel meegenomen.
Hier 2 zeemans bij 1 hadden ze best veel binnen, bij de ander van ieder 8 bolletjes.
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 11:26
Ook ik heb wat bollen gescored. Achter mij stond nog een vrouw met een hele mand vol dus het gaat hard.Leuke kleuren. Nu nog iets moois ervan maken.


Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 11:32
mooie kleuren .
maar .......... ik ga niet. eerst mijn voorraad maar eens opmaken
oant Sjen
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 11:40
Dapper van je Bloem Clown
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 12:00
En daar komt ze weer :)
Maar ben aan de leer.
Zat al even mee te lezen en heb nog niet super veel kaas gegeten van de verschillende soorten garen. Bij mij is het meer zo van.... ik zie een patroon wat ik wil maken en koop de garen die erbij staat.

Van deze wol, waar jullie echt super enthousiast over zijn. Wat kan je daar allemaal mee?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 12:03
alles haken breien . dekens knuffel kleding enz enz
oant Sjen
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 12:06
Dank je wel voor je reactie.
Denk dat ik nu niet meer langs zeeman hoef te gaan, te lezen aan jullie reacties hihihihi.
Volgende x misschien :)
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 12:31
Wel wezen kijken maar niks gekocht.de oude voorraad moet eerst op,
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 12:38
Ik ben ook geslaagd vanmorgen alleen wit hadden ze niet meer ze hadden ook niet veel binnengekregen jammer is dat altijd maar ja ik heb toch nog kunnen scoren
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 12:41
Heb het zojuist opgehaald! Super blij mee!
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 12:41
Bij mijn zeeman hebben ze altijd alleen maar roze, blauw, wit en grijs..
Misschien dat ze vandaag wel wat hebben, je weet het maar nooit. Nu nog bedenken of ik alleen ga kijken (en mezelf onderkwijlen) of toch stiekem wat bolletjes koop...
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 13:29
Omdat ik alleen een bol Royal wit moest hebben, vandaag even naar Zeeman hier op het winkelcentrum geweest. Bij binnenkomst viel mijn oog direct op de bak met nieuwe Soft. Omdat de Royal er niet was, heb ik 9 bolletjes soft meegenomen en doorgefietst naar de Zeeman wat verder op in de stad. Daar hadden ze andere kleuren, dus ging ik weer voor gaas. Weer 9, maar deze keer ook de witte Royal. En dat terwijl ik me nog zo had voorgenomen om dit jaar niets meer te kopen. Maar ik ben er helemaal blij mee
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns