Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Soft Alarm!!!!!!

 Reageer Reageer Pagina  <12345 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 13:33
Ja, mijn goede voornemen viel zo uit mijn tas, toen ik in Zeeman was. Ik heb een paar katoentjes gekocht, wat soft en een heel felblauwe Royal, daar was er ook maar één van.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 13:41
Yes!!! hebbes! tsjonge wat een berg heb ik weer!! gekocht.De dames achter mij bij de kassa stonden zeer verbaasd te kijken.Wat kun je daar allemaal van maken???? vroegen ze, ja wat niet! haha ik heb 24 euro bespaard kun je wel uittellen dat ik weer even(tot er weer een ander alarm komt)vooruit kan.Fijn weekend allemaal!!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 14:23
Op Facebook net met ongeloof, lol en nog andere emoties wat discussies gevolgd. Mensen die 100 bollen en meer hadden gekocht en deze vol trots lieten zien. Vervolgens werden ze door anderen totaal afgebrand omdat ze dat niet vonden kunnen. Mensen met een lege portemonnee door de regels door schreven dat ze wel gesponsord wilde worden... Echt bizar!!!
Mooiere marketing voor Zeeman kon die winkel zich niet wensen.... lijkt de fennamania wel hahaha.
Ik ga zo mijn bolletjes halen, die passen in 1 tasje en ben er super blij mee :D
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 16:26
Echt te erg op Facebook iemand beoordelen op hoeveel wol er gekocht word. Slaat toch nergens op . Heb er wel op gereageerd. Net of je iemand kan beoordelen op het aantal bollen wol.
Nou ik ben er blij mee, en laat een ander maar denken.... Hoe aan niemand verantwoording te geven behalve mezelf.

En ik slaap extra goed vanavond :)

Wilde die kleurtjes niet kopen , maar mijn jongste zoontje was mee en vond de kleuren zo mooi.
Die zag ze , en zei oh mama daar wil ik wel graag een deken van voor op mijn bed een hele grote!!!!! Tja toen ging ik over stag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 16:27
Originally posted by engeline engeline wrote:

Yes!!! hebbes! tsjonge wat een berg heb ik weer!! gekocht.De dames achter mij bij de kassa stonden zeer verbaasd te kijken.Wat kun je daar allemaal van maken???? vroegen ze, ja wat niet! haha ik heb 24 euro bespaard kun je wel uittellen dat ik weer even(tot er weer een ander alarm komt)vooruit kan.Fijn weekend allemaal!!


Erg he. Ik heb extra ruimte gemaakt boven op mijn kleding kast :)
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 17:29
Een ieder moet voor zich zelf uitmaken hoeveel hih of zij koopt en het is dat mijn man wel eens zegt ;en dat wol boven dan en dan zeg ik ;dat is daar niet geschikt voot endan zegt ie ooo maar de en geeft het uit aan uitgaan of aan een dure vacantie of extreem dure laarzen en de ander koopt er bolletjes voor .Dat moet ieder voor zich zelf invullen. Ik zag nu die donkerder kleuren weer en dan denk ik jammer dat ze die bij miij niet hadden.want ik geloof dathet bij mij toch wel een soort verslaving is want stiekem denk ik ,ik wou dar er maar weer fenna uitkwam
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 17:33
Heb me ingehouden, lichtblauw, knaloranje en mooirood - het was niet erg moeilijk (me inhouden), de bult royal was vele malen groter dan de soft. En ik ga gewoon af en toe, kijken kijken.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 17:55
ik had van mijn kinderen een nieuwjaarsbon gekregen voor wol :-) dus heb ik die ook ingeruild (fictief) in de zeeman en een voorraad opgeslaan. Dit is een nieuwjaarscadeau waar ik nog héééééééél lang geniet van zal hebben :) ben anders absoluut niet zo hebbering en ik hamster ook niet echt, maar dit kon ik absoluut niet aan mij laten voorbij gaan :-)
ik heb ongeveer 90 bolletjes :-) Tongue
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 18:08
Wohhh, ik dacht dat ik er al veel had(51)
Back to Top
anneliesvd View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2014
Locatie: kalken
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer anneliesvd Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 18:16
hele leuke kleuren en toffe draad om mee te werken !
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 18:39
Chantal heb jij voor mij een link naar facebook over die soft,ik wil wel even lezen daar,ik kan het niet vinden.
En de hoeveelheid bolletjes wat je insla moet je toch zelf weten.
Ik ben zelf niet geweest
Groetjes jenny
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 18:45
Berichten zijn verwijderd van Facebook door de beheerder van de groep.

Ik heb denk ik.iets van 73 bolletjes en 4 grijs Royal, was gelukkig dus niet enige gek :)
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 19:12
Wat jammer,ik had het graag gelezen ha ha.
Je heb groot gelijk hoor al had je er 200 gekocht,moet je helemaal zelf weten
Veel haakplezier met je bolletjes.
Groetjes jenny
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 19:39
Dank je wel dat zal wel lukken, wilde echt alleen een paar bolletjes omdat ik de heel al had gekocht en de Royal grijs, en 3 donker blauw . Ik denk dat ik de fantasy deken wil gaan maken als de call klaar is. Kreeg het idee dat ik er nog wel een licht kleurtje, en licht grijs bij wilde.
Maar ja zoonlief vond die knal kleuren geweldig . Ach mama haakt wel een deken. :)
Zal het op hart van Nederland komen.

Leeg loop in de winkels van zeeman, hakende vrouwen zijn massaal inkopen gaan doen. "Soft "zegt het u wat , waarschijnlijk niet maar de dames bij zeeman wel :)

Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 19:44
Ik ben niet boos, jaloers of verontwaardigd. Maar ik vind het wel vreemd dan men 100 bollen koopt, wat moet je met zoveel, zelf weer verhandelen? Och, misschien ben ik niet fanatiek genoeg in het haken en breien.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 19:48
Hahaha, Janne Marie, ik deel je gevoelens. Ik ben ook niet eens wezen kijken - heb nog genoeg liggen wat eerst maar eens gebruikt moet worden. Wink Ik moet er niet aan denken 100 bolletjes! LOL
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 19:59
Ik heb de afwijking dat ik, als ik een nieuw plan heb, altijd net iets andere kleuren wil dan in mijn voorraad zitten/ liggen! Ik vind het wel een prachtig gezicht, al die bollen! Allemaal veel plezier er mee!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 20:04

Ik zie allemaal kleuren ............... Dames veel plezier van jullie bollen wol
oant Sjen
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 20:13
Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

Dank je wel dat zal wel lukken, wilde echt alleen een paar bolletjes omdat ik de heel al had gekocht en de Royal grijs, en 3 donker blauw . Ik denk dat ik de fantasy deken wil gaan maken als de call klaar is. Kreeg het idee dat ik er nog wel een licht kleurtje, en licht grijs bij wilde.
Maar ja zoonlief vond die knal kleuren geweldig . Ach mama haakt wel een deken. :)
Zal het op hart van Nederland komen.

Leeg loop in de winkels van zeeman, hakende vrouwen zijn massaal inkopen gaan doen. "Soft "zegt het u wat , waarschijnlijk niet maar de dames bij zeeman wel :)


Ha ha geweldig he,die meisjes van de zeeman liggen nu uitgeteld op de bank,en ik denk niet met een bolletje soft
Groetjes jenny
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 20:26
Prachtig om te lezen deze verhalen.
Wat voor een LOL je kunt hebben met bolletjes wol die te koop zijn bij de zeeman
Iedereen in ieder geval veel plezier met hun bolletjes
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns