Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Soft Alarm!!!!!!

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 20:40
Hier hebben ze denk ik wel een fout gemaakt.
Ze gaven hier de korting 2plus 1 gratis, op alle wol. Niet alleen op de soft.
Heb me beheerst en de Royal Laten liggen
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 21:09
ik maak een hele boel mensen(waaronder mijzelf) erg blij met wat ik zo allemaal maak.En al die voorjaarskleurtjes maken mij zeer enthousiast .Ben aan een leuke rugtas begonnen(Karin aan de haak).heerlijk met die pastelkleurtjes!!!!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 21:22
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Ik ben niet boos, jaloers of verontwaardigd. Maar ik vind het wel vreemd dan men 100 bollen koopt, wat moet je met zoveel, zelf weer verhandelen? Och, misschien ben ik niet fanatiek genoeg in het haken en breien.


nou, als je 3 kinderen hebt, die dol zijn op kleuren en alle 3 hun eigen deken/plaid willen, dan heb je er héél wat nodig!!!! en dan koop ik er liever nu genoeg tijdens deze actie én met deze vrolijke kleuren, dan dat ik later beetje bij beetje het 4-voudige per bol moet neertellen of niet de leuke vrolijke (betaalbare!!!) wol meer kan vinden!!!!
Dit is de reden waarom ik nu in 1 keer zoveel bollen heb gekocht. en die heb ik trouwens gekocht met hun Nieuwjaarsbon die ik van hen heb gekregen. Mijn 3 kids zijn super enthousiast dat ik op die manier een fantastische koop heb kunnen doen - Nieuwjaarscadeau én voldoende wol in 1 keer!!
Meer moet dit voor mij niet zijn!!!! Ik kan er trouwens een gans jaar van genieten!! Hoeveel mensen kunnen dit tegenwoordig zeggen dat ze een jaar kunnen genieten van 1 cadeau!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 00:35
Veel plezier met de aankopen dames! Ik was vooral blij met de gele kleur, heb me netjes ingehouden en er 5 gekocht . Ik ben nu ook een deken aan het haken met de soft en ben er heel tevreden over, lekker zacht.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 08:24
@molemieke,
welke nummer pen gebruik jij voor je soft??
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 08:26
Ik haak het met de 3,5.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 08:40
haak jij vast, strak, of middelmatig?
en is je werkje dan soepel of vast, of tussenin :-)
ik start deze week aan het 1e deken ( een soort van filet crochet met figuren in verwerkt), dus mag het niet te strak maar ook niet te los zijn...

Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 09:24
Ik gebruik ook 3,5 en voor het opzetten en bepaalde stukken nr 4. Ik haak middelmatig denk ik
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 10:08
Als ik een mooie kleur zie voor een trui, vest of omslagdoek, en er liggen 10 of meer bollen, neem ik er 10 mee, dat is meestal € 10,-. Maar als ik drie dekens wil gaan maken, zou ik ook voor de 100 bollen gaan, beter mee dan om verlegen en bij Zeeman en Wibra kun je ze terugbrengen, als je de kassabon nog hebt. Je kunt ze later ook op Marktplaats zetten of er komt hier op het forum een vraag naar een bepaalde kleur.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 10:23
blij met je reactie Magtelt... de meningen zijn zo verdeeld...
want toen ik in de winkel stond, was er een dame die ook op zoek was naar mintgroen. Ze had geen tijd om naar een andere winkel te rijden. Ik heb toen aangeboden dat ik naar die winkel ging rijden, we de mintgroene bollen die ik daar vond, zouden delen in 2. Ze komt ze straks bij mij thuis ophalen...zijn we beiden blij :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 10:37
Breien en haken zijn hobbies, maar veel hakers en breiers (m/v) hebben ook garenliefde of behoren simpelweg tot het ras wolhamster. Niet iedereen begrijpt dit, maar b.v. de Yarn Harlot (http://www.yarnharlot.ca/blog/) heeft hier al veel over geschreven. Dat ze meer garen in huis heeft dan ze ooit verwerken kan, maar dat als iets in de aanbieding gaat ze simpelweg geen weerstand kan bieden. Ik heb ook voldoende op zolder liggen (van dit en van dat), maar ik ga op zaterdagavond geen brievenbussen onthoofden of andere rare dingen doen - dus waar maken ze zich druk om zou je denken. Er zijn toch ergere dingen op de wereld, not ? 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 10:44
ik heb wel een behoorlijke stock , maar niet meer dan 2 bolletjes per kleur/design...én heel veel kleine restjes. Voor ami's is dit heel interessant natuurlijk, maar wanneer je grotere dingen wilt maken, dan kom je er niet met 2 bolletjes...
En als ik een project start, voorzie ik altijd 1 bolletje in reserve, en die reserves -> dat is mijn stock :-)

@lw1463
das waar, ik rook ook niet, drink niet, ga weinig op vakantie maar geniet met volle teugen van mijn kids, sport en haken :-) én ik doe geen domme dingen :-) dus inderdaad, waar maken ze zich druk om én er zijn inderdaad véél ergere dingen dan dat :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 11:27
Originally posted by lollibol lollibol wrote:

blij met je reactie Magtelt... de meningen zijn zo verdeeld...
want toen ik in de winkel stond, was er een dame die ook op zoek was naar mintgroen. Ze had geen tijd om naar een andere winkel te rijden. Ik heb toen aangeboden dat ik naar die winkel ging rijden, we de mintgroene bollen die ik daar vond, zouden delen in 2. Ze komt ze straks bij mij thuis ophalen...zijn we beiden blij :-)



Super toch
Groetjes jenny
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 11:29
Helemaal goed. Vind de reacties ook jammer.
Nu lekker haken!!! :)
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 11:56
ah dames,
dat een bolletje wol zoveel teweeg kan brengen, koop je er 1 ben je dom, koop je er 100 ben je dom. kortom tis nooit goed en iedereen heeft ergens een mening over!
lekker doen met de bolletjes waarvoor ze zijn ! en er zijn ergere verslavingen zeg ik altijd,
ha en die van t ras wolhamster die vind ik gaaf, hou ik er in!als iemand comentaar heeft; tja kan er niks an doen ben een wolhamster zit in de genen (geniaal toch)
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 12:07
hahahaha

Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 12:08
Mensen doe allemaal lekker wAt je zelf wil en trek je van anderen niets aan, zou ik zo zeggen
Back to Top
Aliesherreman View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2014
Locatie: Oudenaarde
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aliesherreman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 18:58
Volgens mij doen ze in oudenaarde niet mee :( ga morgen nog eens gaan kijken want ze zijn echt wel goedkoop :)
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 19:08
Zie, dan heb je er gelijk een doel voor, en die bon moest op :-)
Maar als ik het gewoon zou kopen omdat het nu zo goedkoop is, dan zou het hier misschien jaren blijven liggen, tussen al het hobbyspul dat ik hier al heb maar niet grebruik.
Back to Top
Aliesherreman View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2014
Locatie: Oudenaarde
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aliesherreman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2014 om 14:51
Ben eens gaan kijken in roeselare in de zeeman. Het is toch nogal tegengevallen... Ze hadden alleen nog lichtblauw en lichtpaars...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns