Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon gestreepte giraffe

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ilo View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haakpatroon gestreepte giraffe
    Posted: 08 Februari 2014 om 12:26
Wie kan mij helpen aan het leuke patroon van een gestreepte giraffe
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 12:51
is een haakpatroon van een giraf ook goed ?
de strepen kun je zelf wel maken toch

wil je dit even lezen ?

http://forum.hobbydoos.nl/hartelijk-welkom-lees-dit-aub_topic37518.html
oant Sjen
Back to Top
ilo View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 12:53
Ja hoor, alleen ben ik lui en leek het mij gemakkelijker als de strepen al in het patroon aangegeven werden. Alvast bedankt hoor!
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 17:18
huh lui, nou ja zeg, wil je ook nog dat we hem voor je haken of zo, dus wij moeten voor jou moeite doen omdat jij te lui ben, nou dit gaat buiten mijn pet hoor, dit zeg je toch niet, hier zijn allemaal lieverds die iedereen helpen en dan zeg jij, ja hoor maar ik ben lui, dit vind ik nou echt respectloos naar de mensen die jou helpen tjonge
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 17:34
Nou rosaa ,dat dacht ik nu ook,ik zou zeggen koop er eentje bij willewopsie,hoef je alleen de kleurtjes door te geven.
Groetjes jenny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 18:50
Originally posted by bloem bloem wrote:

is een haakpatroon van een giraf ook goed ?
de strepen kun je zelf wel maken toch

wil je dit even lezen ?

http://forum.hobbydoos.nl/hartelijk-welkom-lees-dit-aub_topic37518.html


Zeker ook te lui om dit te lezen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 19:55
En ik ben te lui om het op te zoeken
oant Sjen
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 21:31
ja ik ben klaar met zulke figuren, alleen van het woord lui ga ik al steigeren, het is toch te gek voor woorden, iemand laten zoeken terwijl je zelf te lui ben, ik vind het werkelijk respectloos wat denkt zo iemand wel niet, en van smoesjes en excuses ben ik nu ook niet meer gediend bah dit vind ik nou echt vervelend
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 22:24
Mensen denk om je bloeddruk 
zulke  lui zijn al die aandacht niet waard 
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 22:29
Originally posted by rosaa rosaa wrote:

huh lui, nou ja zeg, wil je ook nog dat we hem voor je haken of zo, dus wij moeten voor jou moeite doen omdat jij te lui ben, nou dit gaat buiten mijn pet hoor, dit zeg je toch niet, hier zijn allemaal lieverds die iedereen helpen en dan zeg jij, ja hoor maar ik ben lui, dit vind ik nou echt respectloos naar de mensen die jou helpen tjonge


Ik begrijp je wel maar .....

maak je niet druk. zonde van je energie.
oant Sjen
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 22:40
ja jullie hebben gelijk, ik maakte me al niet druk meer hoor, we kunnen onze energie beter voor onze haak en breiwerkjes besteden, misschien kunnen we wel de luien wijvensteek gaan breien voor een deken cal hahaha
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 23:18
ik denk dat het een bekende is , nu onder een andere naam, en zich nu rotlacht........
groetjes geesje
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 09:21
zou heel goed kunnen :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 10:41
Ik vind het wel een eerlijk antwoord haha, denk dat ze dat met een knipoog heeft bedoeld. Ik zie mezelf ook wel zo'n opmerking geven :D Dus misschien is het vervelende weer wat knaagt maar nageltjes in mensen :P
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 12:18
het zal wel, maar jij ben er al zolang dus kan je dat beter hebben als jij zoiets zegt, en als je merkt dat het verkeerd valt zeg je toch joh sorry het was een grapje, goh en dan kan ik er nog om lachen ook, maar ik vind deze dame niet meer boeiend dus ze doet maar er zijn hier genoeg hele leuke en lieve dames die hier iedereen helpen en die draag ik op handjes en de rest maak ik me niet meer druk om
Back to Top
ilo View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 12:32
Sorry hoor, ik had het als grapje bedoeld! Het spijt mij echt als ik mensen gekwetst heb! Dat was helemaal niet de bedoeling! Ik vind het een veel te leuke site! Het doen pijn hoor als je zo aangevallen wordt, terwijl je het helemaal niet zo bedoeld hebt.
Nogmaals mijn excuses en ik hoop dat jullie niet meer boos zijn.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 12:41
nou kijk dames!!!
probleem opgelost!!
enne kijk ilo, de laatste tijd worden we een soort van overspoeld door dames die 1 x iets vragen , t hebben gekregen en nooit meer terug komen, zelfs geen bedankje, terwijl er toch moeeite word gedaan voor opzoekken uitzoeken enz.
dat steekt dus en dan steken ze (we) terug!
Back to Top
ilo View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 12:49
Nogmaals mijn excuses en ik begrijp nu wel waarom jullie zo reageerden.
Dank je wel.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 12:57
oke over nu, excuus aanvaard, kijk ook even bij voorstellen, daar kan je een hoop lezen en begrijp je het forum misschien beter en bij vragen kan je het gewoon vragen, wij zijn misschien iets geprikkeld en kattiger dan anders, dat komt echt door dat nieuwe hier steeds vaker binnen vallen en zeggen hallo ik wil dit en dat en dan ook graag snel, geen dank je wel helemaal niks, en dan ben jij de pineut geworden waarschijnlijk van onze terechte frustraties, er zij hier zulke lieve behulpzame dames en dan schiet mij dat weleens verkeerd, dus over nu en weer tot de oorden van de dag
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 15:12
Rosaa wat  kan je toch een kattekop  zijn Wink  LOL

maar je hebt wel een beetje gelijk  hier werd het dan als  grapje bedoeld  en gelukkig heeft ze ook   excuses  aangeboden en toe gegeven dat het  mischien wat  onhandig  was.

Helaas gebeurd  het  vaker dat mensen van alles van je verwachten en daar  niet eens even en bedankje aan kunnen besteden ik  ben helemaal  niet  moeilijk  met delen maar  door dergelijke dingen is ook  mijn lust  om dingen te delen  flink verminderd.

En voor  Ilo Al je de juiste zoektermen op  google intypt kom je vaak  een heel eind, Soms kan je met  het volledige naam dus  bv gehaakte giraffe met streepjes bv. al een hel eind  komen of  in engelse termen  en als je er dan free voor zet pfoe  pas maar  op  want voor je het weet heb je je computer vol staan Wink

Pas  wel op  want  ook zoeken kan heel verslavend zijn hihiihihhiLOL

http://hiphaakwerk.blogspot.nl/2012/05/gratis-patroon-giraffe.html

Deze is  gevonden met  zoekterm haakpatroon gestreepte giraffe alleen zijn ze de streepjes vergeten Wink

http://ilovebuttonsbyemma.blogspot.com.au/2013/01/crochet-giraffe-pattern.html

Deze  is gevonden onder de zoekterm  free crochet pattern striped giraffe

en zo simpel kan het zijn Wink



Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns