Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenhond op bezoek

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: hond op bezoek
    Posted: 02 Februari 2008 om 16:39

toen ik mijn booschappen aan het uitladen was, komt er ineens vrolijk een grote zwarte labrador mee binnen gehuppeld... Komt echt uit het niets, hihi! Heb ik nou altijd, hé... (heb lang vrijwilligerswerk voor honden gedaan)

Een heerlijke lieve hond, maar daar waren mijn drie honden het niet zo mee eens...  Een vreemde en dan nog grote hond in HUN halletje, grrrrrr!

Dan maar even een riem gaan halen, en buuf (ook een hondenvriend) opgetrommeld... Hier en daar gevraagd, maar niemand die de hond ooit hier gezien had... Hij werkte -buiten dan maar want ook haar honden vonden het maar niks- vrolijk een bakje brokken weg en ging er lekker een dutje bij doen...  

Politie gebeld en die zijn de loebas net komen ophalen en zoeken verder uit of iemand deze vrolijke lamme goedzak mist... Ik hoop het wel...  

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2008 om 16:59

Dat zal toch wel? Ja je weet het ook maar nooit hè. Ik las vanmorgen in de krant dat iemand een konijnenhok had leeggegooid in een parkje met konijn erbij. Beestje was heel tam dus makkelijk te vangen. Begin dan niet aan een dier hè als je hem toch weer weg doet. Veriep je er eerst dan wat meer in. Maar ok, zo denkt kennelijk niet iederen. 

Ik hoop maar dat deze hond even aan de aandacht van zijn baas is ontsnapt en dat de politie het baasje ondertussen heeft gevonden.

Wel grappig dat je eigen 3 rakkertjes het niet zo aardig vonden zo'n "loebas" in de gang. Loebas, zo heet de hond van mijn dochter ook En de hond van donald duck (vandaar dat ik op die naam kwam)

All you need is love.

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2008 om 17:06

hihi, loebas is leuk..; Wij hebben deze stiekem "stinkie" genoemd, want hij had in de viezigheid ergens liggen rollen en kon wel een bad gebruiken...  Maar wel een lieve stinkie, hoor!

Mijn dochtertje is ondertussen ook een beetje bekomen van het hele avontuur, maar was erg geschrokken... Niet van de hond, hoor! (we hebben veel opvangers hier in huis gehad vroeger) maar toen de politie ineens de oprit op reed... Ze had vast weer iets mispeuterd!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2008 om 18:27
Wij hebben dat twee keer gehad met puppies, gelukkig klein genoeg om een kattentuigje te dragen. Maar die waren we dan na een klein wandelingetje al weer kwijt aan de geschrokken eigenaar. Een had nog niet eens gemerkt dat het beessie was weggelopen. Mijn man was opgelucht, de katten blij, maar ik vond het toch wel leuk, dat een hondje kwispelstaartend binnen kwam rennen, also hij thuis was.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2008 om 21:18

Ach wat een loebas toch. En altijd weer even vriendelijk en sullig zo'n labrador.

Wij hadden vroeger ook zo'n lieve knuffelbeer. Dat roept weer fijne herinneringen op. Ik hoop ook dat hij weer op de goede plek terechtkomt.

Groetjes,

Dorine

Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2008 om 01:01

Het was allesinds een echte huishond. Blijkbaar aan kinderen en andere honden gewend en dat hij gewoon naar binnen kwam betekend dat hij dat in het verleden nog ergens gedaan heeft.  Ik hoop dan ook maar dat hij gemist wordt en dat ze hem vlug terug halen.

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2008 om 13:30

Ach gossie, hoop dat zijn baasje snel komt. Heb laatst nog in de verleiding gestaan om een hondje mee te nemen. Werd aangeboden door iemand van de verpleging in een verzorgingshuis waar wij de bovenste etage huren. Eigenaar kon niet meer voor hem zorgen, maar ja, moet natuurlijk een weloverwogen beslissing zijn (en heel belangrijk, mijn echtgenoot houd niet van honden).

Back to Top
JacquelineJ View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2008 om 15:24
AIk hoop dat zijn baas wel opduikt hoor. Zou toch harstikke zielig zijn.
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2008 om 15:43

Wat een gezellige loebas. Ik had voor 2,5 jaar terug ook nog zo'n hond. Een deense dog. Was ook een allemans vriend. (alleen niet voor andere honden)

Dook constant bij de dierenambulance naar binnen (zat toen nog naast ons) en kreeg dan steevast een koekje.  De medewerkers waren weg van hem. Ging zelfs rechtop tegen het raam aan staan en sloeg dan met zijn poot er tegen aan voor de aandacht. Mis hem nu wel erg.(overleden op 5,5 jarige leeftijd aan K) Heb nu nog wel zijn vriendje, een jack russel lopen. Ook zo'n schatje.

GROETJES ANGELA
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2008 om 17:20

Wij ghadden vroeger een boxer(kruising met cocker spaniel) en die kreeg van de buren altijd een koekje, dan stond ie ook bij het raam naar binnen te kijken zo van ik ben er weer hoor! Dan kwamen ze naar buiten met een koekje en dat had ze dan natuurlijk allang door en zat ze keurig voor de voordeur te wachten.

Honden zijn ook erg leuk vind ik maar wij hebben het bij 1 hond gehouden. Dierbare herinneringen aan maar om nog voor minimaal 15 jaar er aan te beginnen had ik niet zo veel zin in.

En vriendin van mij vroeg of ik iemand wist die een bruine labrador wil hebben, nog een jonge hond. Zit ergens waar ze niet zo veel zin hebben om veel aandacht aan de hond te besteden. Dan denk ik waarom ben je er dan aan begonnen? Dachten heel veel mensen maar eens eerst na voordat ze aan een dier(welk dier dan ook) begonnen.

All you need is love.

Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2008 om 19:13

Wij hadden er vroeger ook zo één. Ging elke dag zijn koekje halen bij de buurvrouw. Ging zichtbaar voor het keukenraam zitten en wachtte op zijn koekje. Was buuf er niet draaide hij daar een vers en geurig hoopje.

Het zijn aparte beestjes met eigenaardige gewoonten, soms.

Groetjes,

Dorine

Back to Top
Oma Gijsje View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2008 om 13:43

Labradors zijn ontzettend lieve,aanhankelijke en mensvriendelijke beesten Wij hebben zelf een jack russell en een zwarte lab en zodra er een auto open staat zitten ze erin . Het liefst achter het stuur en dan  maar hopen dat er iemand is die een stukje gaat rijden.

Eenmaal zijn we de labrador kwijt geweest. Uren gezocht politie, dierenambulance alles wat we maar konden bedenken maar ze bleef weg. Plots bedacht mijn man zich dat er smiddag een auto was geweest die met de kofferbak open had gestaan. Snel de eigenaar gebeld en ......ja hoor toen de kofferbak open ging lag mevrouw heerlijk te slapen. Als je nagaat dat wij de hele buurt hebben afgezocht gefloten en geroepen hebben maar madam gaf geen enkele reactie , geeft toch wel aan dat ze er op vertrouwde dat we haar wel zouden bevrijden dus was gewoon een dutje gaan doen. 5 uur heeft ze zeker in de kofferbak gezeten de goedsul.

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2008 om 14:54
zo was hier een paar jaar terug, een kind weg in het dorp,iedereen in rep en roer bij het water gezocht, echt overal, was in de groene container gekropen en had vrolijk iedereen gade geslagen die aan het zoeken was op een gegeven moment is ze in slaap gevallen uren later is ze pas gevonden en zij was zich van geen kwaad bewust.
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2008 om 16:24
Mijn zoon ging als kleuter onder een kledingrek in de winkel liggen en dan met pretoogjes rondkijken hoe ik liep te zoeken. Toen ik dat eenmaal doorhad speelde ik het spelletje mee en ging in bloempotten staan roepen en andere gekke plekken. Dan giechelde het kledingrek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2008 om 19:01
Haaa typisch labrador zeg. Vreten, vrolijk zijn en dan pitten hihi zo herkenbaar.
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2008 om 20:36
hoi chrisje
al wat gehoord over de eigenaar van de hond?
ik moet er niet aan denken dat een van mijn honden de kuier latten neemt.
laatst stond de keukendeur achter open en was ik vergeten de poort dicht te doen.miste ik ineens mij bulletje bean,ik meteen de poort in en roepen.lag meneer gewoon voor de voordeur te pitten.had hij een rondje gelopen.hier een foto van mijn twee kanjers [/IMG]
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2008 om 14:10
Leuk Naatje, ze zitten er lekker bij zeg.
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2008 om 14:18
Zijn met recht kanjers!!
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2008 om 23:18
die engelse bul"beanie"was de grote vriend van mijn man.
die waren dag en nacht samen.
deze zit sávonds nog regelmatig te piepen omdat hij ïets"mist.ik kan ehm dat helaas niet uitleggen,vind het wel zielig.sam of liever gezegd pulleky,daar luisterd hij beter naar ,heeft er niet zo'n last van ,die hebben we ook nog niet zo lang .mijn hele huis staat vol met engelse bullen beeldjes en foto's.misschien heeft er iemand wel een patroon van een engelse bull,ik heb wel een borduurpatroon,maar dat is niet zo mijn ding.

renate
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2008 om 16:36
Originally posted by Dikky Dikky wrote:

Wij hadden er vroeger ook zo één. Ging elke dag zijn koekje halen bij de buurvrouw. Ging zichtbaar voor het keukenraam zitten en wachtte op zijn koekje. Was buuf er niet draaide hij daar een vers en geurig hoopje.

Het zijn aparte beestjes met eigenaardige gewoonten, soms.

Groetjes,

Dorine

Dan was ie natuurlijk beledigd als ze er niet was kreeg ie ook niks haha, gekke hond!

Leuk die verhalen hier, en de foto's( ze zitten zo mooi naast elkaar)

All you need is love.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns