Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haan Gerhard hulp gezocht

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haan Gerhard hulp gezocht
    Posted: 14 Maart 2014 om 17:37
Uit haakpartij op de boerderij ben ik , na, Geertruida nu met Gerhard bezig, alleen de staart is me niet helemaal duidelijk. Moet ik eerst de staart van de kip haken en daar de veren op? Staat niet heemaal duidelijk.
En nu maar hopen dat iemand me kan helpen, ga ik ondertussen de poten haken. Alvast bedankt
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2014 om 17:50
ik heb het boek toevallig naast me liggen
ik ga eens kijken

groet nia
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2014 om 17:55
zit de staart niet gewoon aan het einde van het lijf?
en dat je daar de veren op vast naait?
ik zie namelijk geen losse staart staan in het patroon
wat ik zo snel even zie

nia
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2014 om 18:27
Je moet tijdens het haken van het lijf een soort gat haken wat later de straat gaat worden, althans van de kip. Het hanenlijf moet hetzelfde worden gehaakt maar er staat niets over de staart.
Maaike
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2014 om 19:39
ik heb hem zelf nog niet gehaakt (ben nog met de geit bezig) maar volgens mij haak je de staart net als bij de kip maar maak je er dan later die veren aan vast. Het is inderdaad niet helemaal duidelijk. Iemand die hem al af heeft?
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2014 om 19:47
Klopt wat kvdl zegt. Ik heb hem gehaakt en Gerhard is net als de kip. Alleen moeten er bij de haan meer veren aan. Ze staan hier: http://forum.hobbydoos.nl/alvast-voor-pasen_topic37914.html
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2014 om 09:15
Net wat ik al dacht, dank jullie wel, gelukkig ben ik niet alleen die dit niet duidelijk vindt. Maar dacht, voor ik eerst de kippenstaart maak en dan vervolgens weer moet uithalen stel ik eerst de vraag op hobbydoos, met resultaat.
Maaike
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns