Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Die Chinese kat

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Die Chinese kat
    Posted: 02 April 2014 om 10:23
Of eigenlijk dat Chinese  patroon van een kat. Hij is niet moeilijk maar je moet wel opletten. Grr. Ben al voor de derde keer begonnen. De eerste keer had ik veel te weinig steken over voor de oren. De tweede keer was ik aan het breien en kletsen tegelijk en sla ik zomaar een aantal toeren over, kwam ik dus weer fout uit. Zucht, gisteravond maar weer opnieuw begonnen. Hopen dat bij mij ook geldt: drie keer is scheepsrecht.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 11:14
Ik ken het patroon niet, maar heb het zelf ook bij het haken van amigurumi's. Ben ook al eens thuisgekomen met een groot en klein oor, terwijl ik toch een briefje mee had om te turven. ;-)

Succes, hopelijk gaat hij nu wel goed!

Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 11:53
Is datvan die kat met die blauwe ogen janne? En hoeveel halve maantjes hen jij onderaan bij die rainbow deken gemaakt? En dan zie ik dat zwarte randje rondom lopen terwijl ik maar 2 randles zwart heb .Snap er weer nix van .Wacht wel op raad van jou.als dat goed is
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 14:48
Nee, de zwart/witte met opgemaasde ogen.

Betty als je vragen over de deken hebt kun je me beter een e-mail sturen. Dan heb je kans dat ik het sneller leer en reageer.

Die zwarte rand wordt er pas omheen gebreid als je alle maantjes af hebt. Ik heb er precies zoveel gedaan als volgens het patroon, dus ook twee verkorte maantjes aan de zijkanten, om elke rij. Anders zou je mijn foto op kunnen zoeken, dan kun je het zien. Ik zit nu op de tablet en daarop kan ik niet knippen en plakken.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2014 om 05:31
Hoi Janne Marie,
Was wel nieuwsgierig hoe het inmiddels met je Chinese kat is.Ik cind het sowieso knap dat je vanaf een chinees patroon kunt breien, maar ja teltekeningen zijn niet echt mijn ding. Moet het echt van het geschreven patroon hebben en dat zou erg lastig worden met Chinees!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2014 om 16:23
Ik had 1 bolletje katoen gekocht, dat was te weinig. En ik vond hem tegenvallen, hij werd met mijn garen te klein. Weet nog niet of ik hem af maak, en doe ik het wel, dan zal de achterkant van stof worden.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2014 om 16:24
O ja, bij de link van die kat heb ik een lijstje gezet met het aantal steken per rij.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2014 om 19:02
Hoi janne,ik heb boven ook nog delprado poppenhuizen staan die ik nog nooit gebouwd heb .ik was toen ernstig ziek en heb toen allerlei dingen gekocht .waar ik niets mee deed 5paar crocs bv en 3 poppen huizen o nee 4en daar na heb ik mijn vitrinekast ingericht als poppenkamers Ik heb de leukste meubeltjes erin en ook hele kleine popjes zelf aangekleed met pen 0,7 en pennetje 1 en borduurgaren echt leuk hoor..als je dichtbij woont kan je eens komen kijken.zie maar
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.172 seconden.
Lang Yarns