rondhaken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
margriet 1 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 24 Februari 2014 Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 April 2014 om 01:53 |
ik ben aan het haken, het patroon is een gesloten rondje daar boven op haak je weer rond enzovoort.
Nu komt het midden achter helemaal niet netjes boven elkaar maar loopt schuin mee. Wat doe ik verkeerd? Bedankt alvast voor jullie hulp
|
|
![]() |
|
Geotje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als je iedere toer sluit met een halve vaste en begint met een losse dan heb je dit niet.
Nu haak je waarschijnlijk gewoon door. Dan krijg je een spiraal, waarbij het begin van de toer inderdaad schuin wordt. |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Volgens mij is het juist andersom.
![]() Als je een toer begint met een losse en sluit met een hv, dan zie je deze steek en die 'naad' loopt altijd wat schuin. Als je in spiraal haakt, zie je totaal geen naad. |
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Je kunt inderdaad het beste in een spiraal haken
|
|
Geniet van het leven
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
En de meerderingen een beetje ongelijk verdelen, anders krijg je een zeshoek.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |