Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon poppenjurkje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ietje-49 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ietje-49 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon poppenjurkje
    Posted: 10 Mei 2014 om 15:42
Wie kan mij helpen aan het goede patroon van het "kort jurkje met pofbroek " voor een zomeroutfit van de Babyborn-pop. Op de foto met de pop zie je dat deze een jurkje aan heeft met een pas en een aangerimpeld rokje.
Het patroon bestaat uit : PAS VOOR
                                         PAS ACHTER
                                         VOORPAND
                                         ACHTERPAND
                                         MOUW
Alvast hartelijk dank,
iETJE.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2014 om 15:44
Breien, haken, naaien? Welke foto?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ietje-49 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ietje-49 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2014 om 16:09
Het is een naaipatroon van Hobbydoos en is te vinden onder: Naaipatronen voor poppen. Ga naar: zomeroutfit voor Babyborn. Op de foto die bij het patroon hoort zit de pop in een fietsstoeltje met een felgekleurd jurkje/blousje aan en een fuchsia roze broek. Via Hobbydoos heb ik het patroon aangevraagd en ook gekregen. Maar dit is niet het goede patroon en zij kunnen dat ook niet meer  leveren.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2014 om 22:39
Ik kan het niet vinden. Vreemd dat het niet meer leverbaar is.

Misschien een Andrea Kreativ voor poppen kopen? Daar staan brei-, haak en naaipatronen in voor poppen van diverse lengtes, er is net een lentenummer uit. Op hun site staan ook oudere nummers te koop.

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2014 om 08:48
Als je het nummer weet van het boekje kan ik kijken of ik hem heb en kan scannen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2014 om 09:43
Het moet een naaipatroon van de hobbydoos zijn, maar het kan niet meer geleverd worden. Het gaat er nu om of iemand van het forum het patroon toevallig wel goed heeft ontvangen.

wat rozengeur.
Back to Top
ietje-49 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ietje-49 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2014 om 14:32
Ik houd mij nog steeds aanbevolen voor het patroon!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.471 seconden.
Lang Yarns