patroon poppenjurkje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ietje-49 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2014 Locatie: Limburg Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Mei 2014 om 15:42 |
Wie kan mij helpen aan het goede patroon van het "kort jurkje met pofbroek " voor een zomeroutfit van de Babyborn-pop. Op de foto met de pop zie je dat deze een jurkje aan heeft met een pas en een aangerimpeld rokje.
Het patroon bestaat uit : PAS VOOR PAS ACHTER VOORPAND ACHTERPAND MOUW Alvast hartelijk dank, iETJE.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Breien, haken, naaien? Welke foto?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ietje-49 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2014 Locatie: Limburg Status: Offline Points: 4 |
Het is een naaipatroon van Hobbydoos en is te vinden onder: Naaipatronen voor poppen. Ga naar: zomeroutfit voor Babyborn. Op de foto die bij het patroon hoort zit de pop in een fietsstoeltje met een felgekleurd jurkje/blousje aan en een fuchsia roze broek. Via Hobbydoos heb ik het patroon aangevraagd en ook gekregen. Maar dit is niet het goede patroon en zij kunnen dat ook niet meer leveren.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik kan het niet vinden. Vreemd dat het niet meer leverbaar is.
Misschien een Andrea Kreativ voor poppen kopen? Daar staan brei-, haak en naaipatronen in voor poppen van diverse lengtes, er is net een lentenummer uit. Op hun site staan ook oudere nummers te koop. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Als je het nummer weet van het boekje kan ik kijken of ik hem heb en kan scannen.
|
|
![]() |
|
Het moet een naaipatroon van de hobbydoos zijn, maar het kan niet meer geleverd worden. Het gaat er nu om of iemand van het forum het patroon toevallig wel goed heeft ontvangen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik houd mij nog steeds aanbevolen voor het patroon!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |