AH tas |
Reageer ![]() |
Autheur | |
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Mei 2014 om 14:46 |
Kan iemand mij helpen aan een patroon voor een a h of een sas tas alvast hartelijk bedankt
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volgens mij is er geen echt patroon van.
gewoon iets haken dat past als je op google ah tas haken intypt en dan afbeeldingen komt er van alles tevoorschijn, om de tas te pimpen |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Er was hier pas ook al een vraag, die heeft al een hele zwik antwoorden gekregen en bij "mijn creaties" heeft pas een tas gestaan.
Daar even buurten ?
|
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Dank jullie wel
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |