Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haken met saskia wol van wibra

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haken met saskia wol van wibra
    Posted: 20 Mei 2014 om 14:16
Hallo allemaal,

Haken jullie ook wel eens poppen en dieren met de saskia wol van  wibra?
Ik heb een aantal bollen van iemand gehad en nu vraag ik mezelf af of je daar ook mee zou kunnen haken en vooral of het dan ook nog een beetje mooi blijft.

Groetjes Belinda
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2014 om 18:22
Als je een beetje de berichten leest bij bv de creaties zie je meer dan geregeld dat men haakt met Saskia acryl TongueLOL. Waarom zou het niet mooi blijven? Juist voor ami's is dit zeer geschikt net zoals royal acryl van de zeeman.Ik zweer er bij, goed om mee te werken en meer dan betaalbaar Wink.
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2014 om 18:47
Ik lees de berichten bijna iedere dag maar meestal als de saskia wol genoemd heeft men er een deken of sjaal van gemaakt dus vandaar mijn vraag of je er ook knuffels van kan haken.
groetjes Belinda
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2014 om 19:46
Ik heb het gebruikt om Angelina de Ballerina van te haken, is mooi geworden. Staat hier wel ergens op het forum onder mijn creaties, ook Jip en Janneke van wibra garen (Saskia) gehaakt.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2014 om 19:56
Ik heb er ook wel amigurumi mee gemaakt op naald 3,5. Ze worden wel een stuk groter dan wanneer je het met Catania of Phildar Cotton 3 o.i.d. doet. Ik vind dat wel een voordeel want met katoen vind ik het best een gepriegel.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2014 om 22:22
Ik heb pas deze knuffels er mee gemaakt. Wat zakdoek zegt, ze worden groter maar persoonlijk vind ik dat wel erg leuk :)

Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2014 om 18:38
Ik gebruik deze ook het meest. Ik vind het zelfs prettiger haken dan de meeste katoen, en wat er al gezegd is, het is ook vaak wat minder gepriegel.
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2014 om 20:03
Bedankt voor de reactie's,
Ik ga morgen snel kijken of ze ook huidskleur hebben want dan ga ik eindelijk aan mijn cuddle baby beginnen.De andere kleuren heb ik al gehad ik mis alleen nog een kleur voor het hoofd.

Groetjes Belinda
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2014 om 20:53
Ik haak ook graag met de garen van de zeeman en de wibra en ook beestjes en poppetjes. Gaat prima.
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2014 om 19:40
Heb er ook al popjes, babyborn kleren, knikkerzakjes en zo mee gemaakt. Haakt heel vlot.
Grx
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns