haken zit er even niet in helaas |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Mei 2014 om 10:07 |
Echt super balen, want had de laatste toeren gedaan van mijn truitje vrijdag. En was de bedoeling om hem dit weekeind ( of van de week) in elkaar te zetten.
Maar ben gisterenavond uitgeschoten met de hand zaag. Dus .... Zat ik bij huisartsenpost. Gelukkig geen pezen, botten enzo geraakt. Maar wel 2 hechtingen. Precies tussen duim en wijsvinger van mijn linker hand. Zit nu goed ingepakt (lekker warm en zweterig Pffff) En voelt lekker beurs Oftewel..... Lekker balen |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is balen. Niet alleen bij handwerken, met aan- en uitkleden heb je het ook moeilijk met één hand, met en heleboel dingen eigenlijk. Nu maar hopen dat het snel herstelt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Idd magtelt..... Gelukkig ben ik rechts, en het is mijn linker hand. Een beetje voordeel. Maar dan ook wel het enige.
Je broek optrekken, sokken aandoen ed is nie echt makkelijk :) En laat ik nou morgen een vroege dienst hebben..... Denk niet dat dat gaat lukken |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
o jee!!
sterkte en beterschap! handen zijn om mee te zagen en niet om erin te zagen, een ongeluk zit in een klein hoekje! |
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Brrrr ... klinkt pijnlijk en is inderdaad lastig. Hoe lang ben je daar ongeveer zoet mee? Sterkte!
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat gek, ik kan alle berichtjes lezen, behalve het eerste, dat is een leeg vlak?!?
Ik begrijp uit de reacties dat je hand gewond is, heel veel sterkte! |
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
En na het plaatsen van mijn reactie, zie ik opeens wel wat je geschreven hebt?!?
Fijn dat er geen pezen enzo beschadigd zijn! Nogmaals sterkte! |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Geen idee hoe lang ik er zoet mee ben. De hechtingen mogen eruit na 8 a 10 dagen. Voor nu voelt het beurs en kan ik mijn wijsvinger niet buigen. En als ik er wat mee doe doet het zeer. We zien het wel. Verveel me in ieder geval goed. Mijn man is al aan het kijken voor wat computer spelletjes. En ik ga maar even een goed boek uitzoeken. Heb er nog een paar boven liggen die ik nog niet gelezen heb omdat ik altijd wel een haak of breiwerkje had waar ik mee verder wou Hihihihi |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Balen zeg, maar wees maar blij dat het niet erger is. Voorzichtig een beetje mee wiebelen, zou dat mogen ? Ik zou maar geen breibladen lezen, dan raak je misschien nog gefrustreerd. Rustig aan doen, niet forceren. Beterschap.
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat het maar snel geneest!
|
|
Grx
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
beterschap, en lezen is ook heerlijk om te doen.
|
|
oant Sjen
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Daar heb je gelijk in |
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Of een luisterboek (luisterbieb app).
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
o jee dat is minder, veel sterkte en hoop dat het snel gaat opknappen.
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap!
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Getsie je moet ook geen ruzie maken met een zaag, die wint altijd
Beterschap ermee en lees ze of speel ze |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Knutselaartje
Duizendpoot Lid sinds: 11 Maart 2014 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 132 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap....... en nu dus lezen !!!! ook ik stel het lezen steeds uit, door het haken, en heb leuke boeken gekregen. DOM he ....!!!!! ..........
|
|
groetjes geesje
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |