Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

daarjuist fijn moppeke gelezen

 Reageer Reageer Pagina  <12345 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2015 om 17:34
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2015 om 12:46
Jef komt thuis na een uitputtende dag op het werk, ploft zich neer in de zetel en roept: "Vlug Jeanne, breng me rap een biertje voor het begint."
Vijftien minuten later: "Vlug Jeanne, breng me NOG een biertje voor het begint."
Tien minuten gaan voorbij. "Vlug Jeanne, nog een biertje. Het kan ieder ogenblik beginnen."
Jeanne verliest haar geduld en schreeuwt: "Wat is dat met jou? Ga je nu de hele avond in de zetel zitten zuipen!?"
Jef zucht: "Lap, 't is begonnen...!"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2016 om 09:59
Twee meisjes van dertien jaar werken in een borstelfabriek.
Het werk is hard maar ze kunnen regelmatig wat kletsen.
Op een dag zegt het ene meisje tegen het andere: ik heb
zoiets geks voor. Sinds kort groeit er allemaal haar onder mijn buik !!
Waarop de ander zegt: Ja daar heb ik ook last van.
Dat moet de borstelziekte zijn van al dat zware werk hier.
De twee meisjes zijn verontwaardigd.
Zo jong en al een beroepsziekte.
Ze trekken naar de Directeur en laten hem zien wat er gebeurd is.
Die is niet onder de indruk maar knoopt zijn broek los en zegt:
Dat is nog maar het begin van de borstelziekte !! Kijkt mij eens.
Ik heb er al een steel bij gekregen.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2016 om 10:23
Whoehoehoe
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2016 om 11:16
LOL LOL
Groetjes Maria
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2016 om 11:44
LOLLOLLOLLOLLOLLOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2016 om 23:30
In een gekend belgisch psychiatrisce instelling wordt een zieke persoon bij de directeur gebracht.
De directeur zegt:"Ik heb goed nieuws, je bent genezen verklaard. Je mag straks naar huis. En wat is nu je grootste wens"?
Daarop zegt de persoon:"Wel meneer de directeur, ik zou eens héél graag met jou door de tuin wandelen. Want heel de tijd mocht ik dat niet doen".
Daarop gaat de directeur mee een wandeling door de tuin maken. Opeens zeg die:"Meneer, ik denk ook dat ik genezen ben, want ik ben nu zeker dat ik geen regenworm ben, maar een normale mens".
Dan komen ze aan een hoek van de instelling. De tuin word daar een stuk groter. Daar loopt een kip.
Verschrikt gaat die tegen de directeur aanleunen en zegt."O.K. Ik weet wel dat ik geen regenworm ben, maar weet die kip dat ook, want die kijkt zo naar mij".
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2016 om 09:08
LOLLOLLOLLOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2016 om 15:38
Komt een neger de polikliniek binnenstormen en roept:
"Help! Help! Ik heb mijn middelvinger eraf gesneden! Help!"

Een toegesnelde chirurg bekijkt de vinger (die hij wel had meegenomen naar het ziekenhuis) en moet helaas tot de conclusie komen dat zijn eigen vinger er niet aangenaaid kan worden.
Maar de chirurg zegt: "Ik heb nog wel een vinger van een blanke man liggen, dat zou wel lukken."

Die gekleurde man helemaal blij en zo werd er weer een vinger aangezet en met succes.

Drie weken later staat de gekleurde man in de tram en houdt zich stevig vast aan de bovenste railing.
Een oudere vrouw ziet hem staan, loopt naar hem toe en zegt:
"Zo schoorsteenveger! Tussen de middag weer even lekker thuis geweest?!"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2016 om 16:16
Een vader staat met zijn zoontje bij de bakker als er een vreselijk opgetutte dame binnen komt lopen. Het jochie kijkt haar een tijdje aan totdat de vrouw vraagt:"Wat is er knul?"
"U bent zeker 18?" zegt het jochie.
Vrouw: "Zeg dat nog eens?"
Jochie: "U bent zeker 18?"
De vrouw begint te stralen en roept door de zaak: "Horen jullie dat, hij denkt dat ik 18 ben, leuk hè, maar ik ben 36."
Het jochie kijkt haar vertwijfeld aan en zegt dan: "Daar snap ik niks van, u komt gelijk na ons binnen en wij hebben nummer 17 dan moet u toch 18 zijn?"
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2016 om 16:30
LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 10:32
Een jongeman loopt door het park en ziet een oude man op een bankje zitten zonder broek of onderbroek aan.
Hij zegt:"Meneer, wat doet u nu? Zo vat u nog kou!"
De oude man kijkt hem geërgerd aan en zegt: "Gisteren zat ik hier de hele dag zonder jas en toen kreeg ik een stijve nek. Dat ik hier vandaag zo zit was niet mijn idee, maar dat van mijn vrouw ..."
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 11:04
Whahahaa.
Geef de goede man geen blauwe billekes, maar blauwe pillekes.

LOL
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 13:00
Ha-ha-ha... LOL

Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Geef de goede man geen blauwe billekes, maar blauwe pillekes.

Ook een doordenkertje...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 15:18
Man bij de dokter: Dokter, ik voel me klote.
Dokter: Haal je handen dan uit je zakken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2016 om 13:26
Brabants voor beginners: Twee Brabanders zitten samen bij Mc Donalds.
Zegt de een tegen de ander: "Zeg, lette gij eigenlijk well us op oew cholesterol?"
Zegt de ander: "Jazeker wel, a ' k op den wc zit. "
"Agge op den wc zit? "
"Jhao, dan zit ik op den wc, kèk een bietje om me heen, zie gin closetpapier en denk dan, goh leste rol..."
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 14:14
Op een keer werd ik uitgenodigd om een avondje 'met de mannen' te gaan stappen. Ik vertelde mijn vrouw dat ik voor middernacht thuis zou zijn.
Goed, de uren gingen voorbij en de champagne ging vlot binnen. Rond 3 uur 's morgens kwam ik thuis.
Toen ik de sleutel eindelijk in de deur kreeg, ging de koekoeksklok en koekoekte 3 keer. Snel realiserend dat mijn vrouw waarschijnlijk kon ontwaken koekoekte ik zelf nog negen keer. Ik was werkelijk trots op mezelf voor dit geniale idee om hierdoor aan een mogelijk conflict met haar te ontsnappen.
De volgende ochtend, vroeg mijn vrouw me wanneer ik thuisgekomen was en ik vertelde haar : om 12 uur schat. Ze scheen helemaal niet verwonderd te zijn. Wauw! Onthouden die truc.
Toen zei ze plots : We hebben een nieuwe koekoeksklok nodig.
Toen ik haar vroeg waarom zei ze : Wel vorige nacht heeft onze koekoek 3 maal gekoekoekt, dan zei ze 'o sh*t', koekoekte nog vier keer, hoestte, koekoekte nog eens 3 keer, begon te giechelen, koekoekte 2maal, liep over de kat en liet dan een enorme scheet.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 14:51
Geweldig!!! LOL
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 09:29
De Jef komt 's morgens om 6 uur met een ferm stuk in zijne kraag thuis. Daar het nog donker buiten is, (tja december he) en zijn vrouw gemakkelijk wakker schiet als hij met schoenen aan de trap op gaat, besluit hij om beneden al zijn schoenen uit te doen. Op kousenvoeten gaat hij, in gedachte de treden tellend naar boven. (vijfde tree kraakt, vandaar). Uiteindelijk komt hij boven aan en wil de deur opendoen, hoort hij ineens door een luidspreker brullen:"DE TREIN NAAR ANTWERPEN-CENTRAAL VERTREKT NU VAN PERRON VIER MET TIEN MINUTEN VERTRAGING".
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 13:00
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns