Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Grote rode kater

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Plukje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plukje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Grote rode kater
    Posted: 31 Augustus 2014 om 19:08
Hallo ik ben Plukje, ik ben veel aan het haken en breien. Ik zag dit forum al een paar keer. Nu ben ik op zoek naar een haak patroon van de Grote Rode Kater van Jan Jans en de kinderen.

Is er iemand die weet waar ik dat kan kopen? Of heeft iemand dat patroon voor mij?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 21:09
Dag plukje,

lees eens het topic even voorstellen dan weet je ineens hoe het hier gaat en wat je waar moet zetten en vragen.

ik heb geen patroon van een rode kater, zelfs niet van een zwarte.
als je een patroon van een andere kat hebt kan je die dan niet maken in het rood?
hier is eens een vraag geweest over die rode kater maar de link die er toen is bijgezet, werkt niet meer
Back to Top
woollymammoth View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer woollymammoth Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 22:44
Het onderwerp 'Even Voorstellen' is 99 van de 100 keer niet zichtbaar in de lijst van onderwerpen op het Forum. Geen wonder dat Newbies het niet kunnen vinden!!! Shocked
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 23:05
Originally posted by woollymammoth woollymammoth wrote:

Het onderwerp 'Even Voorstellen' is 99 van de 100 keer niet zichtbaar in de lijst van onderwerpen op het Forum. Geen wonder dat Newbies het niet kunnen vinden!!! Shocked

het staat toch tussen tips en trucs en agenda hobbybeurzen en het wordt de laatste tijd regelmatig terug naar boven gehesen. Maar in feite zou het idd beter zijn dat het vast bovenaan zou blijven staan zoals de toelichting bij de koffiecorner.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 23:16
Ik heb 't al eerder gezegd: dat vastzetten of andere manieren om nieuwe forummers naar een bepaalde plek te leiden, kan alleen door de forumbeheerder of een moderator gebeuren. Ik heb zelf een forum als dit gehad, vandaar dat ik dat weet. Hier is geen moderator en alleen Renske is de beheerder. Als zij het niet wil vastzetten om de een of andere reden, dan verandert er dus niets en blijft dit gebeuren. Jammer, want het zou een hoop ergernissen en misverstanden aan beide kanten (bij nieuwe en oude forummers) kunnen voorkomen. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 08:31
Het is een tijdje vastgezet geweest. Maar helaas ontdekte ik een foutje of iets wat ontbrak en heb ik dat veranderd. En toen stond het niet langer bovenaan en schuift het weer steeds naar beneden. Maar in de tijd dat het bovenaan stond, werd het net zo goed over het hoofd gezien. Ik hoopte dat de hoofdletters zouden helpen. Er staan ook ergens forumregels, maar of die ooit gelezen worden is maar de vraag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Plukje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plukje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 19:41
Tja ik heb ook eerst even gezocht, maar niet die "even voorstellen" gevonden.
Jammer dat jullie mij niet aan deze kat kunnen helpen. Bedankt voor de moeite en de reacties.
Misschien ga ik hem dan zelf bedenken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 19:57
Als je op Forum klikt, krijg je een lijst van rubrieken, klik je dan iets in die lijst aan, dan kun je een topic aanmaken, zoals je nu in de Koffiecorner had gedaan.

Niet zo snel opgeven. Misschien kunnen we je later wel aan een ander patroon helpen.

Scroll je naar onder, dan zie je wie er op het moment aanwezig zijn op het forum, daar sta je ook bij.

wat rozengeur.
Back to Top
Plukje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plukje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 20:50
Ga ik proberen hoor, maar ik zie geen namen staan ik werk met mijn I-pad misschien is er dan een ander scherm?
Bedankt.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2014 om 09:59
Originally posted by Plukje Plukje wrote:

Ga ik proberen hoor, maar ik zie geen namen staan ik werk met mijn I-pad misschien is er dan een ander scherm?
Bedankt.

Als het goed is ( in ieder geval bij mij op de i-pad) kun je helemaal naar beneden scrollen en kiezen voor normaal of mobiel versie. Op mobiel versie zie je geen avatars of namen van mensen die aanwezig zijn. Op normaal heb je volledig forum.

Hoop dat het gaat lukken
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2014 om 10:48
Ik geloof wel dat Ipads en tablets anders werken dan laptops en pc's.

Misschien is er daarom vaak onbegrip van newby's.

wat rozengeur.
Back to Top
Plukje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plukje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2014 om 23:04
Ik zie het bedankt!

Ik ga kijken of ik het ergens anders wel kan vinden.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.465 seconden.
Lang Yarns