Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraagje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
maaiketoech View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer maaiketoech Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraagje
    Posted: 11 September 2014 om 16:23
Heeft er al iemand een trui gebreid van boven naar onderen dus beginnen aan de hals
Heb zo een model van hobbydoos maar durf er niet aan beginnen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 16:29
Nee, maar ik wilde dat wel heel graag - maar iedere keer dat ik zo'n top-down boek voor mijn verjaardag vroeg . . . Unhappy
Het schijnt vooral makkelijk te zijn met passen, je kunt de trui beter passen terwijl je bezig bent.
Als het een erg mooi model is en je kunt goed meerderen dan zou ik het gewoon proberen, voor alles is een eerste keer
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 16:30
welkom maaiketoech. ik heb zo nog nooit een trui gebreid maar als het best te doen is laat je het dan weten? ik zou denken als het via een patroon is dat het niet kan mis gaan. gewoon doen!!!!

misschien dat er al wel anderen zijn die het zo gedaan hebben.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 17:31
Zelf heb ik het nog nooit gedaan ,maar mijn moeder deed dit altijd op die manier ook de mouwen omdat je het werk dan makkelijker kon verlengen en dat was handig met kindertruien .

Heb je een nr of iets anders waar we het patroon kunnen nalezen ???
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer maaiketoech Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 18:10
Het is model eir drops design met noors patroon    nr ne 153   het is een trui met nepal wol van drops

ben er toch maar aan begonnen    zal jullie op de hoogte houden
is voor mij de eerste keer    

ben nu nog aan een trui bezig met reekop zal eens probefen om een foto te posten
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 18:32
http://www.garnstudio.com/lang/us/pattern.php?id=6647&lang=us

de deze dus? na lang zoeken de deze gevonden dus ik hoop dat het dan ook deze is.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 18:36
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 19:14
Klopt. Zelf heb ik dit nog nooit gedaan maar ik ben benieuwd hoe je het gaat ondervinden c.q. ervaren.
Veel succes
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer maaiketoech Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:43
Ja het is deze    ben begonnen aan de kol    benieuwd
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:58
Wat een mooie trui zeg. Post je een fotootje als het af is?
Back to Top
woollymammoth View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer woollymammoth Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 21:27
Ja ik heb vorig jaar zo'n trui van boven naar beneden gebreid. Niet die jij bedoelt, maar een andere :

Gewoon doen inderdaad, het was niet moeilijk. Succes!

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 21:43
Super mooi.mooie kleur ook!
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer maaiketoech Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 12:44
Heel mooi woollymamoth      ben dr aan begonnen   maar hoe ik foto s moet opzetten zal ik eerst eens aan mijn kleindochter moeten vragen    heb gisteren geprobeerd   niet simpel precied
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns