Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mochillalookalikehandtassencalberichtgeving

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 11:49
die is wel schoon zenne en precies nog tamelijk hoog ook.

ik zou hem dus ook aan de buurvrouw geven dan als je hem zelf toch niet gebruikt en verbant naar de kapstok. Dan kan je hem af en toe nog eens zien voorbijkomen. Of ook nog een mogelijkheid is er een grote plastieken bloempot in te zetten en hem dan als handwerkmand te gebruiken.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 12:38
Ja die heb je mij gestuurd en heb ik je ook voor bedankt en heb gelezen dat je bent gestopt. Jammer .Ik vind het heel leuk maar ook niet makkelijk.Ik ben aan mijn tweede tas moet van eerste alleen koord nog afmaken Maar vind het heel verslavend .Dus ik ga nog even door vr gr Betty.ps zoek alleen een dikke kumi himo schijf waar je m kan bestellen
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 12:50
Betty ik heb er een van Kars. Misschien is er bij je in de buurt een hobbywinkel? Anders een googlen op kumihimo schijf. Er zijn wel een aantal wegshops die ze verkopen.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 17:41
Is dat een dikke schijf,een stevige?
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 19:55
Ja, een dikkere. Createpottey verkoopt ze zag ik, van beadsmith, dat xijn ook de dikkere.
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2014
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 132
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2014 om 09:37
Betty, je zou ook bij de intertoys kunnen kijken, daar hebben ze van style me up ook een doos waar er een schrijf van foam bij zit!
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2014 om 17:34
Ja heb Intertoto. Gebeld hier maar hebben het niet .janne ben vanaf gisteravond bezig met die Brad winkel .heel veel moeilijkheden met een account maken steeds wat anders .Ik heb nu hun 06gebeld en ze zeiden we bellen u terug .dus bericht wat ik wilde doorgegeven en als ze niet terugbellen .dan maar niet.
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2014
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 132
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2014 om 11:54
Goedemorgen,
 
zie hieronder deze link, deze doos heb ik gekocht bij intertoys.
 
 
misschien kom je hier verder mee, de naam kumihimo vind je hier ook niet terug maar het is wel dezelfde schijf van foam met hetzelfde idee.
 
 
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2014 om 12:06
Hoeveel cm is deze schijf ,knutselaartje?
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2014 om 13:29
Ik heb er een besteld nog wel bedankthoot
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2014 om 13:40
nu was  ik ook in n paar speelgoedwinkels maar de een had er nog niet van gehoord en bij de ander waren ze al uitverkocht. "ach', zei het winkelmeisje,' dan neemt u toch gewoon n bierviltje, daarmee gaat t ook goed.
tiptiptiptiptip

en knutselaartje, weet je zeker dat jij wel met de schijf die je besteld hebt, mag knutselen?
er staat namelijk bij voor 6 tot 16 jaar LOL
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 12:06
Ja Carolina, dat kan heel goed, hem maken van een bierviltje.


Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2014 om 18:13
Ik ben toch maar begonnen (A) Wil een tas maken als cadeau. Loop alleen tegen toer 12/13 aan. Dacht dat ik 12 goed had gedaan, maar toen ik begon met 13 loopt het toch niet helemaal lekker
 
Ik kom geloof ik niet helemaal uit. Moet ik nu nog eerst 2 rode doen en dan 3 blauwe?  Of ben ik vergeten te meerderen eronder. Hmm nee, ik heb wel 96 steken.
Of heb ik in toer 12 al iets fout gedaan met beginnen?
 
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2014 om 19:40
Lelie je kan het toch even vragen op de site?
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2014 om 21:59
Heb inmiddels de fout gevonden :) Maar ja vragen op de facebook is natuurlijk makkelijker, heb je groot gelijk in.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns