Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 5051525354 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2015 om 18:53
Een kleur- en doeboek voor volwassenen, Feestelijk (niet vreselijk dus) haken, Reuzeleuke punnikideeën, Tassen en andere accessoires (heb ik vermoedelijk al van Action, maar nu is het kleiner met andere voorplaat), Breien met kleuren, praktisch handboek, en Breien met kleuren voor beginners, en een boekje over twee zwerfkatten. Kortom het was weer boekenfestijn in de Americahal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2015 om 16:57
en dan nog voor 2 boeken waar je nog werk aan hebt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2015 om 16:35
Ben in de kringloopwinkel gevallen . . .
Een uitgave van "die Masche" uit het jaar nul en ik haat haken . . . dus waarschijnlijk een cadeau nadat ik alle plaatjes onder gekwijld heb.
En een Phildar kinderuitgave . . . leuke patroontjes . . . nou nog ergens een paar kinderen leasen Confused of de patronen vertalen naar mijn eigen maat LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2015 om 11:38
Leuk Jips.

Bij mij werkten die veters niet bij het knoken. Ik gebruik vliegertouw van Action. Het is wel zo, dat je soms moet peuteren om de goede steek te pakken te krijgen. Misschien moet ik het hele draadje met nagellak hard maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2015 om 11:33
 
Mijn favoriete hobby op zondag is: shoppen in HongKong via Ebay! En de leukste en goedkoopste dingen vind je daar! Tongue
 
Links is een knooking haaknaalden set (7 stuks maat 4 t/m7) en die heb ik al binnen. Ik ga er binnenkort een keer mee stoeien. Deze set was € 5,--.
 
De ergonomische haaknaaldenset (9 stuks maat 2 t/m 6) hebben ieder hun eigen kleurtje en hebben rubberen handles. Deze set was nog geen € 6,--.
 
En vandaag ontdekte ik de fluffy ball weavers. Heel intrigerend, maar wat is het? Het zijn dus malletjes om pomponnetjes te maken. Super leuk en nog geen € 2,50. Dus geen kartonnetjes meer om te knippen en ik denk dat dit ook handiger is voor mijn jongste zoon Tongue
Die gaan dus vandaag of morgen richting Nederland.
 
En er is nog een metalen rondbreinaaldenset onderweg, 11 stuks in de maten 4 t/m 10 (en alle halve maten!).
Ik koop ze bij Zeeman, maar die heeft niet alle maten en nu heb ik een complete set waar ik weer mee vooruit kan. Deze set kost € 4,98 en daar kan ik er bij Zeeman geen 11 stuks voor kopen! Wink 
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 16:49
O magtelt
Ik kreeg vandaag mijn haaknaaldenset (ergonomische) uit hongkong binnen. Een set van 9 stuks 2 t/m 6 met rubberen handvaten voor nog geen 6 euro. Ze zien er mooi uit, allemaal verschillende kleurtjes.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 16:45
IK heb bij Kruidvat die doos met knutselspullen, een zelfbreitaspakket en odeklonje gekocht. Als ik dan geagiteerd raak van het knutselen, kan ik afkoelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 14:25
Originally posted by kvdl kvdl wrote:

Lw, als je het niet kan vinden dn geef maar een seintje dan stuur ik het door
Ik heb ze vanmiddag pas gemaild, maar had binnen het uur een reactie en een word document met correcties Thumbs Up
Jammer dat we hier geen documenten kunnen plaatsen, anders zou ik dat meteen doen. Of hij had er al gestaan.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2015 om 19:38
Lw, als je het niet kan vinden dn geef maar een seintje dan stuur ik het door
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2015 om 19:24
Ik was bij de Euroland - Noem mij maar gek, maar ik heb het deze keer toch gedaan ik heb dat rare boek met al die fouten gekocht
--> Gebreide dino's. Ik ben wel van plan om bij de uitgever te kijken of ze op de site een erratum hebben.
Maar al maak ik er nooit wat uit, dit is typisch zo'n boek waar mijn moeder uren mee zoet kan zijn, de foto's zijn leuk - het is echt heel kleurrijk.
En het boek 75 sierranden om te haken (een beetje een my first pony - het 1e haakboek dat ik geheel zelf en vrijwillig aangeschaft heb LOL)
En twee bollen Phildar coton 3, 1maal bruin en 1maal blauw gemêleerd
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 21:50
Ik heb ook zo vééééééééél!!! Ik breng zo af en toe maar eens wat terug, maar.....er gaat meest ook weer wat mee........Confused
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 20:52
Ik probeer de Zman te mijden, want ik heb zat en dat gaat in mijn c-t-c deken. En dan wat vaker iets
duurder naar de wolwinkel voor iets waarvan ik zeker weet dat ik het maken ga. Dus iets minder
hamsteren om het hamsteren.
Had laatst mn verjaars 25€ bij me en niet eens aangebroken
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 19:21
Hug
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 17:54
Jee, Jips, ik moet bij jou in de leer gaan. Een cursus Hoe houd ik mijn handen thuis bij Zeeman en Wibra? Petje af.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 17:13
Ik stond vanmiddag bij zeeman met bollen wol in mijn handen en heb ze terug gelegd. Ik heb 2 bakken vol met bollen en ga die maar gebruiken voor de streepjesdeken van de cal van vorig jaar.
Goed he?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 16:08
Ik kon het niet laten. Het nieuwe sloffenboek van de stoere Vikingen lag bij Bruna. En bij Primera zag ik de Simply breien met een sjaalspeld en een kleine haak Diana. Maar geen wol!!!

Als er in onze kringloop wol of ander handwerkspul ligt, is de kans groot, dat Magtelt die daar gebracht heeft. Maar ik heb toch wel mooie bamboe breinaalden gescoord, een keertje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 13:39
Originally posted by Jips Jips wrote:

Ik ben van de week, voor het eerst in maanden, weer gezwicht voor Royal in de Zeeman; 4 bollen prachtige zacht rose en 4 bollen heel mooi tussen aqua en smaragdgroen in. Ik neem er altijd 4 want dan kan ik qua sjaal of omslagdoek veel kanten op.
En wat is nu 1,-- per bol? Wink
Bij ons bij de Kringloop ligt nooit handwerkspul, nog niet eens een leuk boekje. Ik heb geen idee waarom.
Dat moet je eens vragen aan de mensen die er werken. Soms denken ze dat niemand die spullen hebben willen . . . raar, maar waar
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 10:43
Ik ben van de week, voor het eerst in maanden, weer gezwicht voor Royal in de Zeeman; 4 bollen prachtige zacht rose en 4 bollen heel mooi tussen aqua en smaragdgroen in. Ik neem er altijd 4 want dan kan ik qua sjaal of omslagdoek veel kanten op.
En wat is nu 1,-- per bol? Wink
Bij ons bij de Kringloop ligt nooit handwerkspul, nog niet eens een leuk boekje. Ik heb geen idee waarom.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2015 om 11:49
Heb gisteren bij de Lidl een ledlamp met vergrootglas gekocht .Deze week in de aanbieding plm.€ 35
Heb vooral 's avonds moeite met het haken van donkere kleuren.
Ik had nog een verjaardagspotje dus goed besteed.
Was gisteren echt verwendag voor mezelf. Behalve mijn verjaardagspotje had ik ook nog diverse vvv-cadeaubonnen en boekenbonnen, dus erg leuk shoppen. Behalve de ledlamp ook nog stabilo 68- kleurstiften en kleurboeken voor volwassenen aangeschaft (Bruna en action) .   

http://www.spotta.nl/winkel/lidl/folder
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2015 om 11:40
waar t ziekenhuis al niet goed voor is!
me niet kunnen beheersen en n haakpakketje bij t kruidvat meegenomen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 5051525354 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns