Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  123 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe aankopen...
    Posted: 14 September 2014 om 12:07
Vorige week ben ik naar Tilburg getroken met manlief en twee dochters...
Perlefientje heeft de rit gereden...

Meer lees je op...met foto's ...

http://www.creapicobello.blogspot.com
Groetjes Creananske

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 12:17
hoi creans,
wat een leuk blog!
enne een 2 e hands wol winkel, gelukkig ver bij mij uit de buurt!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 12:21
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

hoi creans,
wat een leuk blog!
enne een 2 e hands wol winkel, gelukkig ver bij mij uit de buurt!




maar dat is geen probleem hoor breienmaar, via kiala kan er nu overal naartoe verzonden worden. Voor 7,5 euro naar nederland en het pakket mag 15 kg wegen. (dat zijn dus 300 bollekes wol van 50 gram é)
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 12:30
oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 20:34
ik heb in bergen op zoom ook mijn favoriete boetieks en designwinkels gevonden. Bij wibra Bianca wol groen rood gespikkeld gekocht en als je het bijhorend fotootje mag geloven zou het een strepenverloop moeten geven.
ik heb het wel uit een pak gevist dat klaar stond om in de schabben te leggen.
en bij zeeman Amy bollekes katoen 2 groen, 1 geel en 1 doodse kleur zo van da lichtgrijs, vuil wit ik weet ni hoe ik het moet noemen.

en bij de big bazar kartonnen borden en bekers van plop 8 borden voor 85 cent? vinde bij ons dus niet en als ge ze vindt zijn ze niet zo goejekoop.

(ja moest op de centen letten door de boete)

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 09:42
Bep, ik brei met Bianca 70412 een brede sjaal en hij krijgt prachtige kleuren. Met 120 steken krijg je strepen van ongeveer 2,5 cm. Oranje, geel, fluorroze en lichtgroen.

Ik noem een doodse kleur een non-couleur en beige/groenig couleur de koestronde.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 12:48
nou geen wol deze x!
een bril voor op mn neus,prijzige ''hobby''
vorige maand een fiets op electra. dus helemaal blut!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 13:35
Tijdens mijn lunchpauze gisteren even het centrum van Middelburg in gelopen (onverstandig!!) en daar 3 bolletjes knalroze Soft bij Zeeman voor een muts en sjaal voor kleindochter Sanne. Daar ook een loomset gekocht, om dat ook eens te proberen. Ben benieuwd. Eerst maar eens Youtube afstruinen voor filmpjes want ik heb dit nog nooit gedaan.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 15:37
Heel onverstandig om dat tijdens de lunchpauze te doen. Je moet dat na je werkuren doen zodat je wat meer tijd hebt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 18:28
Ik had bij Tips & trucs iets gezet over een ponchopatroon uit de Telegraaf, daar zat een filmpje bij over loomen.

Ik heb hem opgezocht en opgehesen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 September 2014
Status: Offline
Points: 30
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 12:18
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Tijdens mijn lunchpauze gisteren even het centrum van Middelburg in gelopen (onverstandig!!) en daar 3 bolletjes knalroze Soft bij Zeeman voor een muts en sjaal voor kleindochter Sanne. Daar ook een loomset gekocht, om dat ook eens te proberen. Ben benieuwd. Eerst maar eens Youtube afstruinen voor filmpjes want ik heb dit nog nooit gedaan.



http://kniftyknitterpatronen.jouwweb.nl/
Is misschien iets voor je ? :-)

Droom je leven
Leef je droom
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 15:27
Originally posted by bep bep wrote:

Heel onverstandig om dat tijdens de lunchpauze te doen. Je moet dat na je werkuren doen zodat je wat meer tijd hebt.


Je hebt gelijk Bep, maar het is nu ook weer niet zo dat ik niets meer heb liggen.....
Zag bij Boekvoordeel ook van die hele leuke nieuwe kleurtjes, maar die moest ik laten liggen want ik reis met de trein/fiets naar Middelburg, dus kon niet zoveel meenemen
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 15:28
Bedankt voor de tip Magtelt en Meus. Ik ga gelijk ff kijken.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 15:47
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Originally posted by bep bep wrote:

Heel onverstandig om dat tijdens de lunchpauze te doen. Je moet dat na je werkuren doen zodat je wat meer tijd hebt.


Je hebt gelijk Bep, maar het is nu ook weer niet zo dat ik niets meer heb liggen.....
Zag bij Boekvoordeel ook van die hele leuke nieuwe kleurtjes, maar die moest ik laten liggen want ik reis met de trein/fiets naar Middelburg, dus kon niet zoveel meenemen


oplossing : Een grote mochitolookalike haken met 2 lussen van vanboven tot vanonder en dan kan je die op je rug hangen. Heb je nergens geen last van. Maar wel groot genoeg he.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 19:27
Even uithuilen. Vandaag waren de cappucinopads nog in de aanbieding bij het Kruidvat, ik mocht een doos met 10 pakjes meenemen. Maar....morgen zouden er knoopjes in de aanbieding zijn, alleen lagen die er al. Mag je die dan nu al kopen? Jazeker. Hèèè, toch weer gezwicht, ik heb alleen de groene soort laten liggen en vond dat heel knap.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 16:47


Dit kunt ge toch niet laten liggen in de kringwinkel?
prijs : bungelknuffel 25 cent
kleedje : 30 cent
PLUS extra 10% korting omdat het dag van de klant is.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 18:28
Leuk is dat dan, hè? Ik kocht een keer een klein popje in de kringloop, met een etiketje 50 ct. Dis ik sta klaar met mijn munt, was het maar 25 ct, omdat het "over tijd" was. Ik had dat datumstickertje heel niet gezien. Fijn, zei ik, dan krijg ik twee popjes voor de prijs van een halve. Blijkbaar moeten de dingen na 6 maanden verkocht zijn, anders worden ze afgeprijsd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 18:58
een houdbaarheidsdatum staat er hier niet op.
Maar ik denk dat er hier wel geswitcht wordt. Er zijn vier kringwinkels van hetzelfde merk hier in het Antwerpse en die wisselen onderling denk ik van aanbod.
Maar prijzen zijn dus heel verschillend van kringwinkel tot kringwinkel
In deze van hier (dus die 4) kost een houten puzzel 50 cent.
In de kringwinkel niet van deze 'keten' kost diezelfde puzzel 2,50 euro.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 22:36
Wij hadden hier een rommelmarkt in de straat. Op zich erg gezellig maar helaas veel regen dus weinig omzet.
Nu de kinderen wat ouder worden was het zo langzamerhand tijd om wat oude babyboekjes op te ruimen, sommige waren wat afgekloven maar op zich nog bruikbaar. We hadden dus een bak gemaakt met boekjes voor 10 cent per stuk. Verkocht slecht, dus op een gegeven moment hebben we er maar "gratis" op gezet. Toen kwamen er veel meer mensen op af, die ze meenamen en vervolgens de kinderen wat geld in de handen drukten: meer dan die 10 cent die we er oorspronkelijk voor vroegen!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 22:52
en was dat vandaag? Hier heeft het niet geregend.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns