Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2014 om 11:44
leuk he! de kringloop, je kan er zo lekker snuffelen.
nieuwe aankopen; zon zak met ronde ringen van de zeeman, kan ik toch ''spelen met wol''.
rechts vasthouden en links overhalen,
wat duurt zonEvil SmileAngryThumbs DownOuch breiarm lang
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2015 om 13:03
Ik keek naar buiten en dacht . . . laten wij maar eens naar de wolwinkel gaan. Ik ben van plan om die dreambird te gaan breien en heb daar
natuurlijk niet het juiste garen voor in huisLOL
En ik weet ook niet of mijn keuze goed gaat uitpakken, maar je moet wat proberen niet ? Dus ik heb 2 bollen grijze sokkenwol (Scheepjes) en
3 bollen blitzcolor van Regia. Voor de zekerheid heb ik er ook maar een grote rondbreinaald bij aangeschaft . . . je zult er maar om verlegen zitten.
Ik voel me nu stukken beter, nu eerst poetsen (moet) en daarna op de bank . . .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2015 om 19:10
Laatst bij Zeeman al gevallen voor de 2 roze tinten, 6 bol van elke tint en nu bij de Lidl voor een aantal leuke katoenbollen, dunne haaknaalden en jeanslapjes om op te strijken als je door je knie bent gegaan. PLus twee pakketjes kussenhaken van Kruidvat en een brede klos witte kant van Xenos.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2015 om 19:18
Bij de Wibra waren weer nieuwe kleuren van de Saskia.
En natuurlijk ben ik weer voor de bijl gegaan.
Groetjes, Jannie
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2015 om 21:19
Ochtendje ziekenhuis= dagje Utrecht= thuiskomen met 11 bollen wol... 6 verschillende kleurtjes pingofine bij de boekenvoordeel oftewel het begin voor de moogly CAL. En pipoos heeft opruiming en had de katia azteca in de folder staan. Folder is afgelopen en ik had hier in Nijmegen pech toen ik ging kijken. Ik wilde namelijk erg graag de rode variant hebben,maar toen ik in de winkel kwam lagen er alleen nog 4 bollen van de blauw grijze variant in het schap. Dus vanmiddag in Utrecht, ik zei tegen mijn vriend dat ik eigenlijk wilde kijken wat de Pipoos in Utrecht had, al verwachte ik dat ze uitverkocht zouden zijn. Maar hij had ook zoiets van we gaan gewoon kijken. Daar aangekomen bleken er dus nog 5 bollen van de rode te liggen die zijn allemaal met mij mee naar Nijmegen gegaan.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2015 om 11:40
waar t ziekenhuis al niet goed voor is!
me niet kunnen beheersen en n haakpakketje bij t kruidvat meegenomen
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2015 om 11:49
Heb gisteren bij de Lidl een ledlamp met vergrootglas gekocht .Deze week in de aanbieding plm.€ 35
Heb vooral 's avonds moeite met het haken van donkere kleuren.
Ik had nog een verjaardagspotje dus goed besteed.
Was gisteren echt verwendag voor mezelf. Behalve mijn verjaardagspotje had ik ook nog diverse vvv-cadeaubonnen en boekenbonnen, dus erg leuk shoppen. Behalve de ledlamp ook nog stabilo 68- kleurstiften en kleurboeken voor volwassenen aangeschaft (Bruna en action) .   

http://www.spotta.nl/winkel/lidl/folder
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 10:43
Ik ben van de week, voor het eerst in maanden, weer gezwicht voor Royal in de Zeeman; 4 bollen prachtige zacht rose en 4 bollen heel mooi tussen aqua en smaragdgroen in. Ik neem er altijd 4 want dan kan ik qua sjaal of omslagdoek veel kanten op.
En wat is nu 1,-- per bol? Wink
Bij ons bij de Kringloop ligt nooit handwerkspul, nog niet eens een leuk boekje. Ik heb geen idee waarom.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 13:39
Originally posted by Jips Jips wrote:

Ik ben van de week, voor het eerst in maanden, weer gezwicht voor Royal in de Zeeman; 4 bollen prachtige zacht rose en 4 bollen heel mooi tussen aqua en smaragdgroen in. Ik neem er altijd 4 want dan kan ik qua sjaal of omslagdoek veel kanten op.
En wat is nu 1,-- per bol? Wink
Bij ons bij de Kringloop ligt nooit handwerkspul, nog niet eens een leuk boekje. Ik heb geen idee waarom.
Dat moet je eens vragen aan de mensen die er werken. Soms denken ze dat niemand die spullen hebben willen . . . raar, maar waar
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 16:08
Ik kon het niet laten. Het nieuwe sloffenboek van de stoere Vikingen lag bij Bruna. En bij Primera zag ik de Simply breien met een sjaalspeld en een kleine haak Diana. Maar geen wol!!!

Als er in onze kringloop wol of ander handwerkspul ligt, is de kans groot, dat Magtelt die daar gebracht heeft. Maar ik heb toch wel mooie bamboe breinaalden gescoord, een keertje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 17:13
Ik stond vanmiddag bij zeeman met bollen wol in mijn handen en heb ze terug gelegd. Ik heb 2 bakken vol met bollen en ga die maar gebruiken voor de streepjesdeken van de cal van vorig jaar.
Goed he?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 17:54
Jee, Jips, ik moet bij jou in de leer gaan. Een cursus Hoe houd ik mijn handen thuis bij Zeeman en Wibra? Petje af.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 19:21
Hug
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 20:52
Ik probeer de Zman te mijden, want ik heb zat en dat gaat in mijn c-t-c deken. En dan wat vaker iets
duurder naar de wolwinkel voor iets waarvan ik zeker weet dat ik het maken ga. Dus iets minder
hamsteren om het hamsteren.
Had laatst mn verjaars 25€ bij me en niet eens aangebroken
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 21:50
Ik heb ook zo vééééééééél!!! Ik breng zo af en toe maar eens wat terug, maar.....er gaat meest ook weer wat mee........Confused
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2015 om 19:24
Ik was bij de Euroland - Noem mij maar gek, maar ik heb het deze keer toch gedaan ik heb dat rare boek met al die fouten gekocht
--> Gebreide dino's. Ik ben wel van plan om bij de uitgever te kijken of ze op de site een erratum hebben.
Maar al maak ik er nooit wat uit, dit is typisch zo'n boek waar mijn moeder uren mee zoet kan zijn, de foto's zijn leuk - het is echt heel kleurrijk.
En het boek 75 sierranden om te haken (een beetje een my first pony - het 1e haakboek dat ik geheel zelf en vrijwillig aangeschaft heb LOL)
En twee bollen Phildar coton 3, 1maal bruin en 1maal blauw gemêleerd
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2015 om 19:38
Lw, als je het niet kan vinden dn geef maar een seintje dan stuur ik het door
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 14:25
Originally posted by kvdl kvdl wrote:

Lw, als je het niet kan vinden dn geef maar een seintje dan stuur ik het door
Ik heb ze vanmiddag pas gemaild, maar had binnen het uur een reactie en een word document met correcties Thumbs Up
Jammer dat we hier geen documenten kunnen plaatsen, anders zou ik dat meteen doen. Of hij had er al gestaan.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 16:45
IK heb bij Kruidvat die doos met knutselspullen, een zelfbreitaspakket en odeklonje gekocht. Als ik dan geagiteerd raak van het knutselen, kan ik afkoelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 16:49
O magtelt
Ik kreeg vandaag mijn haaknaaldenset (ergonomische) uit hongkong binnen. Een set van 9 stuks 2 t/m 6 met rubberen handvaten voor nog geen 6 euro. Ze zien er mooi uit, allemaal verschillende kleurtjes.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns