Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2015 om 11:33
 
Mijn favoriete hobby op zondag is: shoppen in HongKong via Ebay! En de leukste en goedkoopste dingen vind je daar! Tongue
 
Links is een knooking haaknaalden set (7 stuks maat 4 t/m7) en die heb ik al binnen. Ik ga er binnenkort een keer mee stoeien. Deze set was € 5,--.
 
De ergonomische haaknaaldenset (9 stuks maat 2 t/m 6) hebben ieder hun eigen kleurtje en hebben rubberen handles. Deze set was nog geen € 6,--.
 
En vandaag ontdekte ik de fluffy ball weavers. Heel intrigerend, maar wat is het? Het zijn dus malletjes om pomponnetjes te maken. Super leuk en nog geen € 2,50. Dus geen kartonnetjes meer om te knippen en ik denk dat dit ook handiger is voor mijn jongste zoon Tongue
Die gaan dus vandaag of morgen richting Nederland.
 
En er is nog een metalen rondbreinaaldenset onderweg, 11 stuks in de maten 4 t/m 10 (en alle halve maten!).
Ik koop ze bij Zeeman, maar die heeft niet alle maten en nu heb ik een complete set waar ik weer mee vooruit kan. Deze set kost € 4,98 en daar kan ik er bij Zeeman geen 11 stuks voor kopen! Wink 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2015 om 11:38
Leuk Jips.

Bij mij werkten die veters niet bij het knoken. Ik gebruik vliegertouw van Action. Het is wel zo, dat je soms moet peuteren om de goede steek te pakken te krijgen. Misschien moet ik het hele draadje met nagellak hard maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2015 om 16:35
Ben in de kringloopwinkel gevallen . . .
Een uitgave van "die Masche" uit het jaar nul en ik haat haken . . . dus waarschijnlijk een cadeau nadat ik alle plaatjes onder gekwijld heb.
En een Phildar kinderuitgave . . . leuke patroontjes . . . nou nog ergens een paar kinderen leasen Confused of de patronen vertalen naar mijn eigen maat LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2015 om 16:57
en dan nog voor 2 boeken waar je nog werk aan hebt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2015 om 18:53
Een kleur- en doeboek voor volwassenen, Feestelijk (niet vreselijk dus) haken, Reuzeleuke punnikideeën, Tassen en andere accessoires (heb ik vermoedelijk al van Action, maar nu is het kleiner met andere voorplaat), Breien met kleuren, praktisch handboek, en Breien met kleuren voor beginners, en een boekje over twee zwerfkatten. Kortom het was weer boekenfestijn in de Americahal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2015 om 19:22
2 gastendoekjes een fuchsiarose en een zonnegele en een geel/rose/oranje/groen gestreept baby fleecedekentje voor 2 snugglesacks voor onze 3 cavia's en 2 rollen bakpapier om zelfgebakken brood langer vers in te houden.

En vraag je je af wat een snugglesack is?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2015 om 20:00
Echt snoezig. Mijn cavia had een huisje, maar ze zat daar bijna nooit in. Ze rende meestal gezellig rond in de kooi, vooral als er een kat bovenop lag, op een dekentje op een dienblad. Zat ik naast de kooi, dan kwam ze op de achterpootjes staan en mocht ik met één vinger haar neusje aaien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2015 om 11:27
Stond bij de fiets mijn nuttige boodschappen in de fietstas te drukken en dacht ik kan wel even in de etalage spieken bij de boekwinkel.
Vanaf de straat kun je precies de handwerkbladen zien . . . ehm en toen ging ik dus naar binnen, echt waar - mijn voeten bewogen vanzelf Confused.
Er was geen blad dat er echt bovenuit stak en toen moest ik kiezen en toen ik er 2 over had dacht ik krijg de pip, dus hier liggen nu
Filati Herfst winter 15/16 en sandra nummer 9, ze hadden trouwens wel 3 verschillende sandra's liggen ik raakte er een beetje van in de war.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2015 om 12:02
Was er niet een Sandra met een granny vest? Die vond ik het mooiste. Ik wacht trouwens op het nieuwe Verena nummer. Vroeger betaalde ik per jaar, maar nu per nummer. Volgens mij ligt het allang in de winkel. En dan ben je trouwe abonnee en moet je wachten!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2015 om 15:07
Tsja dat is de reden dat ik mijn abo opgezegd heb, ik moet nog wel wat nummers krijgen . . . en wacht dus en heb hardnekkig mijn best gedaan
om in de winkel de Verena nog niet te bekijken.
Nee geen granny vest in dit nummer, ik zei al het duizelde me - alle blaadjes bleken opeens sandra te heten.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2015 om 17:46
Mijn kersverse aankopen...portemonnee,beugeltjes voor een super actieve groep die portootjes haakt voor de KiKa, de portemonneetjes zijn niet aan te slepen, bestelling na bestelling..ik haak daar niet aan mee maar ga er een stelletje maken/haken in het rose...1x per jaar ga ik vreemd, dwz haak ik niet voor de KiKa maar voor de Pink Ribbon, de Rose Octobermaand .. In mijn beLEVING ook een supergoed doel ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2015 om 20:37
Tijdens mijn 1e bezoekje aan Deventer (trouwens, wat een leuke winkelstad!!!) bij de Wibra 10 bollen Fenna en een klein adresboekje waar ik op alfabet al  mijn inlognamen en wachtwoorden kan noteren, een pyama (was ik vergeten in te pakken thuis) en vervolgens bij dol-op-wol-shop korte knitpro rondbreinaalden.
Hierna kon mijn kleine weekendtas bijna niet meer dicht. Helaas want er was ook nog een Euroland waar ze mooie zeegroene acryl hadden.

Via de Zeeman webshop had ik woensdag ook al 7 bollen blauwe tweed, 5 zeegroene (de laatste want ik wilde er eigenlijk meer bestellen), 6 petrol en 6 donkerblauwe Royal bezorgd gekregen dus ik moet me de komende tijd weer even inhouden, eerst wat wegwerken voor ik weer nieuw mag kopen Wink
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2015 om 11:22
een winterjas, eindelijk 1 waarbij de mouwen net aan lang genoeg zijn! de vorige valt bijna uiteen, rare lange armen van mij ook!LOL
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2015 om 14:29
leuk om te lezen allemaal.... en: je kunt altijd nog manchetten aan je mouwen haken of breien, breien-maar ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2016 om 19:18
Goh ouwe post . . . niemand iets gekocht sinds sep 2015, wat knap van ons . . . LOL
Vandaag rondje gefietst - in een dorp verderop, voor t eerst een olifanten supermarkt van binnen gezien en daarna langs de wolwinkel
en ook naar binnen Confused. Wat ik zocht zou ik herkennen als ik het zag, maar ik zag het niet. Dus maar 3 bollen cotton kolibri color
sokkenwol en 1 bol larra batik katoen meegenomen - alles uit de moet weg bak, schade 6 euri
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2016 om 20:04
Jawel

Gisteren naaigaren gekocht bij de kringloop in gangbare kleuren zoals wit ,zwart ,donkerblauw ecru en nog een paar
10 cent per stuk .

Ik heb eerst wel stiekem geprobeerd of ze niet verteerd waren en snel braken of op stroopten .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2016 om 08:45
Mijn boekenaankopen heb ik elders vermeld. Bij de kringloop heb ik afgelopen maandag breinaalden 4,5 3n 4 gekocht, een houten schommelwiegje van 15 cm en het boek van de rode hoeden club.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2016 om 21:32
het laatste dat ik gekocht heb in de kringwinkel, waren een paar kookboeken voor kinderen met duidelijke foto's en tekeningen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2016 om 08:22
Bij Kruidvat uitdeelboekjes van Minions, Frozen en Kikker, alvast voor Sinte Maarten. Lolly erbij, klaar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2016 om 16:33
Afgelopen 2 dagen ben ik in een klooster geweest. In hun winkeltje heb ik prachtige handgemaakte kaarsen gekocht, een DVD van een dag uit het leven van de zusters en handgemaakte goudsbloemenzalf van hun zelfgekweekte goudsbloemen.  
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns