Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 1920212223 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2018 om 10:55
Oh das een leuk idee kamilla...
Als hij af is ben ik in ieder geval benieuwd hoe het eruit ziet...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2018 om 13:50
Ik had van mijn schoonmoeder de bon gekregen die ze bij de loterij gekregen had, ik koop daar nooit iets kijk maar zei ze tegen me . . . hmm.
Dus ik heb een cd gekocht en het boek Kabels breien van Lynne Watterson (tot nu toe een kijkboek). Met bijbetaling van 2 kwartjes, een
(schoon)kinderhand is gauw gevuld Smile.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2018 om 18:14
Ik liep de Action binnen voor een fotolijstje en wat plastic mappen voor mijn patronen. Toen vielen er geheel per ongeluk een paar bollen gemêleerd met glitter in mijn winkelwagen. Hoe kan dat nou???
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2018 om 18:25
dat is heeeeeeeeeeeeeel gek

groet van nia 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2018 om 19:07
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik liep de Action binnen voor een fotolijstje en wat plastic mappen voor mijn patronen. Toen vielen er geheel per ongeluk een paar bollen gemêleerd met glitter in mijn winkelwagen. Hoe kan dat nou???
Die had je nog niet, daar kwam dat door Wink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2018 om 09:13
Net weer andere tinten, dan ik al had. Dat wisten ze zeker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2018 om 09:16
Nou ik mag wel uitkijken ik moet vandaag ook nog naar de ACTION
jullie horen er nog wel van

  
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2018 om 12:49
ja ook ik had last van bollen wol die ineens in mijn winkelwagentje lagen
heb ze  ook maar meegenomen had geen zin om de winkel door te moeten gaan om ze terug te leggen
ik ga er denk een mooie poncho mee breien voor mijn kleindochter
 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2018 om 13:07
Originally posted by niania niania wrote:

ja ook ik had last van bollen wol die ineens in mijn winkelwagentje lagen


Wat een infectiegevaar heerst daar toch...     
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2018 om 07:52
Ik heb zondag op een rommelmarkt drie poppen en een bolletje gemêleerd garen gekocht. Eén pop is 50 cm, ze draagt een wit jurkje en blauwe cape. Ik meen, dat dat verpleegster of nanny betekent in Engeland. Een andere pop heeft allemaal beweeglijke ledematen, een maillot en een Disney Sneeuwwitjejurk. De derde is exotisch gekleed, heeft een bruine huid en het formaat van Skipper, het zusje van Barbie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2018 om 17:42
Magtelt wat heb je weer leuke poppen gekocht om aan te kleden en ook nog bolletjes wol

Niania jij kan ook weer iets maken met je wol

Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2018 om 08:26
Spijkerbroek en spijkerjas die beiden terug gaan...
De jas viel te klein en de broek zit een weeffout in ...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2018 om 12:01
Lichte blauwe schoenen ,zo mooi ...zou ik ze durven aandoen ,ben ik niet te oud voor lichtblauw ....wat er toch allemaal in dat hoofd speelt he🤐
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2018 om 12:41
Een mening over te oud of te jong gevonden worden, zijn dingen die door anderen zijn bedacht en opgedrongen worden. Dus Pareltje, geniet van het gevoel tijdens de aankoop en loop er vooral trots mee rond!   

Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Spijkerbroek en spijkerjas die beiden terug gaan...
De jas viel te klein en de broek zit een weeffout in ...


Dat is echt balen. Je denkt een goeie keus gedaan te hebben (waarschijnlijk via internet?) en dan pakt het teleurstellend uit. Misschien een grotere maat voor het jasje uitzoeken? Weeffouten... hadden ze die er niet zelf uit kunnen vissen?!!
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2018 om 11:23
Ach ja man lief vind een spijkerjasje ook niet zo dus gauw terug...
En de spijkerbroek ging heel gemakkelijk mee...
Positieve was wel dat ik vanmorgen voor de kast stond en al mijn broeken die ik normaal draag in de was zaten...
Was aangekomen en nu kon ik niet anders als ze nadat ik weeeer eens ben begonnen met lijnen deze toch maar te passen...
En het zit weer als gegoten...
Soms heb je dus helemaal geen nieuwe broeken nodig maar kun je het met oude niet veel gedragen varianten af ...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2018 om 17:41
Wol en nog eens wol, twee tassen vol. Bruidsdingetjes van Wibra voor mijn poppen. Een Amigurumi blad met dierfiguren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2018 om 17:56
Het topic "nieuwe aankopen" vind ik altijd zo gezellig. Elkaar lekker maken. Ik krijg ook bijna zin om op woljacht te gaan. Maar er moet eerst flink vaart in de voorraad gehouden worden voor ik weer met iets nieuws aan de gang mag.

Mijn aankopen waren: 4 preiplantjes, een augurkenplant, een zak compost, een zak boomschors en een pak vinassekali van ecostyle.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2018 om 19:39
Je zou bijna een winterjas kopen het was hier 12 graden vandaag,maar het is toch iets meer voor het voorjaar geworden
We hebben de houtkachel aan

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2018 om 07:59
Bloemen voor op terasje ,ik hou van hangplanten die dan over de reling hangen en mooie witte bloemen ,weet de naam niet meer, ik kan daar zitten naar kijken en genieten🌻🌷🌼
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2018 om 14:14
mijn nieuwe aankoop is een apparaat om voedsel luchtdicht te verpakken. De handleiding gelezen. Een kind van 8 jaar kan/mag het bedienen. Na 4 keer gelezen te hebben, zuchten, zeggen dat klopt niet; heb ik moeten toegeven dat ik HET stuk waar ik dus problemen mee had (knip het zo recht mogelijk af) altijd over het hoofd had gezien.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1920212223 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns