Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 3031323334 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2018 om 21:23
Toen ik nog konijnen had die dagelijks door de kamer liepen, moest ik regelmatig een nieuw meetlint kopen. Als het lint weer eens op de grond gevallen was, gingen ze er naar hartelust aan zitten kluiven.

Hoewel bij het naaien van gordijnen een rolmaat van 3 of 5 meter veel praktischer is dan een meetlint. Lekker breeduit over de vloer en je hebt een prima overzicht.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2018 om 14:47
Bij tuincentra verkopen ze meetlinten van vele meters lang. Die zitten op een klos met opwind mechanisme. Dat werkt heel handig en je komt nooit centimeters te kort.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2018 om 20:57
Toen ik nog konijnen had, moest ik steeds nieuwe kabels aan de boxen Cry meetlinten interesseerden ze niet
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2018 om 15:11
Toch weer gezwicht bij Zeeman en Wibra: roze gemêleerde en roze glitter wol. En bij Action een minikrukje en twee houten plateautjes om de planten op verschillende hoogtes te zetten, heel artistiek.

Ik kreeg van een vriendin het boekje Doekjes breien, dus dat hoefde ik niet meer te kopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2018 om 16:26
Hoe zou het toch komen dat ik altijd aan Magtelt denk als ik voorbij Zeeman en Wibra loop? Die twee winkels staan in Almere-Buiten heel strategisch recht tegenover elkaar. Je kan het gewoon niet laten om naar binnen te gaan.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2018 om 17:50
Vóór 3 oktober lagen Wibra en Zeeman aan de Brinklaan in het centrum. Nu liggen Zeeman, Action en Kruidvat aan het Hofveld, één straatje verder. Wibra is niet verhuisd en ligt nog steeds tegenover het Vlaamse Frietkot. Ook niet verkeerd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2018 om 11:13
Het is geen aankoop, maar net op de sportschool kwam iemand aan met twee grote vuilniszakken vol wol. Haar zus stopt met haar hobby. Een paar bollen met echte wol gaan door naar de soos en de rest deel ik met een vriendin. Heel veel bollen van dezelfde soort en kleur, genoeg voor een paar truien of stola's.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2018 om 12:54
kijk magtelt dat is nog eens leuk 
veel plezier ermee


Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2018 om 13:13
Er is toch een uitdrukking? "Een vliegende kraai vangt altijd wat". Het mag dan wel geen aankoop zijn, maar wel een aanwinst!

Daarnet in een tuincentrum de laatste materialen (boomschors en keien) gekocht om mijn voortuin winterklaar af te ronden.   
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2018 om 17:34
Net bij de Lidl webshop besteld: naaigaren
4 grote klossen voor €2,99
Ik heb hier eerder die grote klossen gekocht en dat is goede kwaliteit.
De kleine klosjes die in de setjes van minder dan een euro worden verkocht vind ik niet goed.
Ik had ook de kleermakerskrijt en merkstiften set van 0,99 willen kopen, maar die was uitverkocht.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2018 om 19:24
Dat zijn flinke klossen. Deze bedoel je toch? Goede aanbieding ook:


Maar deze zijn 2,49.
Wel jammer dat de verzendkosten 2,99 zijn, dus die zijn hoger dan de klossen zelf...

Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2018 om 12:59
Inderdaad, die verzendkosten zijn voor mij ook vaak een belemmering.

Als er geen verzendkosten bij zouden komen, dan had ik al eerder dat setje kleermakerskrijt en merkstiften besteld, plus een setje naaimachinespoeltjes. Die waren allebei maar €0,99 en dan €2,99 erbij betalen voor de verzending, dat wilde ik ook niet.

Als ik zoiets zie dan bewaar ik de link voor als ik nog eens iets anders wil bestellen, dan verzamel ik die dingen voor 1 grotere bestelling. De verzendkosten blijven dan gelijk. Met die €0,99 spulletjes had ik pech. Nu ik nog wat andere dingen wilde bestellen konden die er niet meer bij, want ze waren al weg.

Dit keer kocht ik van alle kleuren 4 klossen garen, 4 wit, 4 zwart, 4x 4kleuren, plus nog een paar andere dingen. En op een grotere bestelling blijven de verzendkosten €2,99 totaal. Dan valt het in verhouding weer mee.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2018 om 13:53
In de zelfde bestelling heb ik ondermeer dit meegenomen: https://www.lidl-shop.nl/FLORABEST-Tuinafvalzak-106-L/p100242126
Bedoeld voor tuinafval, maar een grote dichtritsbare bulk tas van ruim 100 liter leek mij wel handig om straks de zomerdekens op te bergen. Voor haak en brei liefhebbers kunnen er ook heel wat bolletjes wol netjes in bewaard worden. In de aanbieding voor €2,99.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2018 om 16:04
Vanmiddag had ik op het stadhuis in Almere Stad een afspraak om mijn rijbewijs te verlengen. Stadhuis en omgeving waren afgezet vanwege de vondst van een verdacht pakketje. Gelukkig lag Zeeman in het bereikbare gedeelte en kon ik me fijn vermaken tussen de bollen wol tot de noodtoestand opgeheven was.

Drie bollen groene wol gekocht, Promo, 300 gram per bol voor 1.99 per stuk. Leuk, het assortiment was in Stad ruimer dan bij ons in Almere Buiten.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2018 om 11:22
Vandaag naar een grote wol winkel ,....kan ik mijn hartje ophalen ...maar ik koop niets hoor 😋
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2018 om 08:38
Hier van het weekend weer 48 kerstballen om te omhaken gekocht...
Daarnaast een hele rits aan kleine kerstboompjes voor de kersttuin van mijn schoonouders...
En een hele berg met kerstkaarten die we op de kerstmarkt op de kraam zullen hebben liggen...
Maar pareltje moet je me toch eens uitleggen wat het voor nut heeft om naar een grote wolwinkel te gaan om vervolgens niks te kopen ...
Ik ga altijd naar de wolwinkel om dan juist thuis te komen met het geen dat ik nog niet had en misschien ook wel niet perse nodig had ...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 11:12
Een mini popje op de kleedjesmarkt en een haakblad bij de tijdscriftenwinkel: Haken het hele jaar door, een special van Simply Haken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 12:41
Een stuk of 30 uitdeelcadeautjes voor 11 november, een paar bollen van Zeeman (beige) en Wibra (blauwe glitter) en een loep met lichtje. Oja en belletjes bij Wibra.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 14:20
2 paar nieuwe schoenen die zorgen voor warme voeten deze winter ...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 15:26
Jullie werkten zo aanstekelijk dat ik gauw op de fiets naar het winkelcentrum gereden ben. Bij Ranzijn, tuincentrum, heb ik 3 mini-kalanchoeetjes gekocht voor 3 euro: rood, oranje en wit. In mijn keuken heb ik een grijs gewolkt "zand, zeep & soda-rekje" hangen. Daar heb ik altijd 3 kleine plantjes in.   
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3031323334 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns