Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 4445464748 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2019 om 09:19
Wat een leuk idee en ook al mooi gemaakt. Dat wordt een mooie breiwerk-boom in huize Lidwina.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2019 om 08:41
o lida 
ik heb deze en ook nog 1 andere gekocht 
vind ze zo snoezig
heel mooi gemaakt 


Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2019 om 09:14
Originally posted by niania niania wrote:

o lida 
ik heb deze en ook nog 1 andere gekocht 
vind ze zo snoezig
heel mooi gemaakt 



Ik heb ze alle 6 gekocht Nia. Ze zijn bijna klaar plus nog 2 extra van de resten. Komen in de boom met een een geldelijk presentje voor kinderen en kleinkinderen. Heb er dus 8 nodig.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2019 om 13:23
Ze zijn echt zo leuk maar breien heb ik het niet mee...
Wel heel mooi gemaakt...
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2019 om 14:47
zo wat leuk.   
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2019 om 15:31
Suzie, er is een haakboekje voor minitruitjes, van Club Geluk. Staat in de nieuwe Aan de Haak. Net zo veel gepriegel, maar dan met de haaknaald.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2019 om 14:30
die truitjes doen me denken aan de suikerbonendingeskes die ik gebreid had voor het oudste kk, nu alweer 7 jaar geleden.



Magtelt : IK BEN DE TROTSE BEZITTER VAN 10 BOLLEN VOSSENKLEUR. Toch hartelijk bedankt voor uw aanbod.

Vorig weekend waren we op familieweekend in Uden op een boerderij. En naar trouwe traditie gaat de jeugd dan graag shoppen. Dus ik had mijn dochter de opdracht gegeven om uit te kijken naar die wol en 10 bollekes mee te brengen met hetzelfde badnummer. Missie was geslaagd.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2019 om 14:42
Wat leuk die rits truitjes met rugzakjes op kleerhangers.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2019 om 14:57
ik had er toen zo'n 100 gebreid. Allemaal verschillend, maar geen enkel met raglanmouwen. En de kapstokken had mijn zoon gemaakt uit snijplanken van de action.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2019 om 17:40
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Wat leuk die rits truitjes met rugzakjes op kleerhangers.

Voordat ik de term "rits" begreep... LOL  Het verwerken van een mini-ritssluitinkje leek mij onmogelijk. Maar het kwartje is gevallen!

Het is een ontzettend lief gebaar om dat als cadeautje te breien. Echte kunstwerkjes. 
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2019 om 21:32
wat is dat geweldig al die kleine truitjes op de rij
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2019 om 09:00
Wat leuk en wat een engelen geduld,ik ga ook eens in action kijken,mooi met Kerst
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2019 om 09:47
Ze stonden deze week pas in de folder, Pareltje, ze zullen er nog wel zijn.

Fijn dat je je vossenwol hebt, Bep.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2019 om 10:05
@Bep, die truitjes zijn geweldig en de inspanning ook en je dochter ook LOL
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2019 om 15:41
@Bep, geweldig en dan al die kleine rugzakjes erbij, wat een karwei en gepriegel is dat geweest. Chapeau
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2019 om 17:08
Hoera, onze Action in de stad had de doosjes met minitruitjes nog, ik heb er 6 voor mezelf en 1 voor een medesosijs gekocht! Kruidvat had leuke Kerstkaarten, in de weekfolder, die eigenlijk morgen ingaat. Action heeft ook heel leuke knutselkaarten voor kinderen, met wol voor de haren, om een alpaca of een meisje te maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2019 om 16:01
Waarschijnlijk moet ik een nieuwe vriezer kopen. De oude wil niet meer.
Maar welke moet ik kiezen? No frost of ouderwets zelf ontdooien?
Welk merk? Hoeveel lawaai mag die maken?

De oude doet het met 20 DB geluid. Nieuwe zie ik niet onder de 38 Db. Hoe hinderlijk is dat?
Heeft iemand hier een goeie tip?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2019 om 16:04
Sorry, geen tip.

Zeeman had nieuwe kleuren soft en Blokker heeft ook mooie garens liggen, sommige met zilver- of gouddraad erdoor. Wibra en Action hebben ook nieuwe garens in hun folder. Bij Action zag ik die niet, naar Wibra moet ik nog.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2019 om 16:27
Originally posted by Cocos Cocos wrote:

Heeft iemand hier een goeie tip?

Een paar weken geleden hebben wij een nieuwe gekocht. Siemens GS51 NAW45 met 5 laden en een klep (dus 6 vakken). Inderdaad een anti-aanvries-systeem. Hoogte 1.60, diepte 0.80, breedte 0.70.


Supertevreden! Smile
De link is niet de firma waar wij 'm gekocht hebben. Alleen bedoeld als voorbeeld van het type.

Het ouderwets zelf ontdooien is behalve een onaangenaam werkje ook een schadepost voor je elektriciteitsrekening. Je ontdooit pas wanneer het nodig is. Dan ben je dus al een hele tijd bezig om ijsschotsen in stand te houden. 

Het lawaai... Volgens de bovenstaande specificatie geeft hij 41 DB geluid; zoemend, ruisend, vergelijkbaar met mijn computer van 10 jaar oud waar ik nu aan werk. Jouw oude vriezer die vroeger 20 DB hoorde te maken, is in de loop van de jaren misschien wel meer geluid gaan geven door slijtage. Bij ons staat de vriezer in de berging buiten gehoorsafstand van het woongedeelte. 

Van deze serie zijn ongetwijfeld ook kleinere modellen. 

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2019 om 16:43
Ik heb 5 jaar geleden een nieuwe gekocht ,ook een Siemens heb

Ik heb spijt dat ik geen no frost heb gekocht ,want ik ben nogal laks in het tijdig ontdooien .
Ben vorige week zeker een uur bezig geweest de ijsschotsen eruit te halen .

Heel eerlijk gezegd hoor ik hem nooit aanslaan terwijl hij toch in de keuken staat .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4445464748 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns