Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 4748495051 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2019 om 16:08
Oeps me weer misdragen en teddy grijs 4 bollen gekocht bij de zeeman...
Bruin had ik al gekregen voor me verjaardag paar weken geleden dus nu nog de tijd vinden om er beren mee te maken...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2019 om 17:44
Ha, er is dus teddy grijs, ik heb ook de bruine, maar er is een verzoek voor een grijze knuffel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2019 om 15:27
Ik heb de punnikmolen gekocht. Het was een heel gezoek, wel twee of drie rijen met kasten tot het plafond vol knutsel- en hobbydozen. Ik was in geen tijden meer in een speelgoedwinkel geweest en dit is een heel grote. Ik zag paarden en elanden waar een kind op kan zitten, geen hobbeldieren. Mooie poppen, 42 cm, rond de € 60, met een enorm paard, dat er bij hoorde. Mijn man keek zijn ogen uit naar alle zelfbouwdozen, militaire dingen en landbouwspeelgoed.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2019 om 15:32
Bij Wibra garens: Ute in lila en felrood met glitters, legergroene Saskia en bonte Amelia met wit, rood, groen, geel en paars. Van elke maar 1 bol, voor poppenkleren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2019 om 16:02
Ton niets voor zichzelf gekocht ?

Ik heb nog steeds een elektrische trein staan ,met grote wagons waar de barbies in konden zitten .

Mijn kleinzoon heeft er geen belangstelling voor ,ik denk dat ik maar hem maar eens op merktplaats ga zetten .

Is er ook een afdeling met gevraagd op marktplaats ?
Ik wou dat er bij ons in de buurt zo' ruil speelgoed winkel was .
Dan krijg je bonnen wat jouw speelgoed waard is en voor die bonnen kan je dan ander speelgoed kopen ,maar ik las dat de schoenenwinkel ook z'n deuren ging sluiten .

Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2019 om 16:33
Mutti: volgens mij is er wel een afdeling 'Gevraagd' op Marktplaats, heb ik wel eens gezien (wel lang geleden dat ik erop heb gekeken), en is leuk, want iemand zal maar nét zoiets zoeken. Misschien niet te lang wachten en eens even kijken, dan kan er nog wel een kind heel blij mee worden gemaakt (dat is toch een mooi kerstcadeau?).

Jullie zijn allemaal lekker aan het inkopen! Ik heb al lang niets meer gekocht omdat ik er natuurlijk een tijd uit heb gelegen en ik had nog heel veel voorraad. Mezelf voorgenomen om eerst maar de voorraad eens 'op' te gaan maken. Maar ja, er blijven vier bolletjes van dat soort over, drie bolletjes van dat, zeven van dat soort... Dus ooit nog eens een project (of meerdere kleine) zoeken om veel restantjes weg te werken. Maar ja, als je dan allerlei moois (op internet) voorbij ziet komen... haha, dan is het moeilijk om de site zonder te bestellen weg te klikken :). 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2019 om 17:49
Soms kun je iets googelen en dan kom je vanzelf op Marktplaats uit. Ik heb ooit een roze Barbiescooter weggegeven op dit forum. De kinderen hadden er best wel plezier van gehad, mijn zoon zette zijn actiefiguren er soms op. Later kwam marktplaats pas. Daar is alle Star Wars speelgoed naar toe gegaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2019 om 18:16
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Bij Wibra garens: Ute in lila en felrood met glitters, legergroene Saskia en bonte Amelia met wit, rood, groen, geel en paars. Van elke maar 1 bol, voor poppenkleren.
Dan moet ik ook weer eens naar de Wibra. Breigaren met glitters vind ik erg handig om tegelijkertijd als versiering, maar ook als versteviging van stiksel op jersey te gebruiken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2019 om 10:38
Ik gebruik het als bontrandje of voor een poncho, het is lekker zacht. Niet dat poppen daar iets van merken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2019 om 10:59
Nee,maar als het poppen zijn om mee te spelen ,is zo'n zacht randje heerlijk voor de poppenmoeder .

Dat vond ik vroeger tenminste .
Back to Top
Teunis View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Oktober 2019
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2019 om 12:03
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Nee,maar als het poppen zijn om mee te spelen ,is zo'n zacht randje heerlijk voor de poppenmoeder .

Dat vond ik vroeger tenminste .

Wat houdt je tegen?
Je bent toch nog niet echt te oud om met poppen te spelen?Wink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2019 om 15:50
Ja Mutti, ik speel ook nog altijd met poppen. Ik heb net twee kleine gekregen vast voor mijn verjaardag, 23 cm, echte Käthe Kruse. Een mannetje en een vrouwtje. En ik heb nog een aantal liggen van Kruidvat en Action. Bij Toychamp zag ik Our generation poppen, 45 cm, met paard. Maar ik vind de gezichtjes niet zo heel leuk. Wel leuker dan die grootogige Disneyprinsessen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2019 om 17:47
Haha, ik wilde nooit met poppen spelen... Maar knuffels (vooral beren, maar eigenlijk alles van pluche) had ik nooit genoeg. Alleen Barbies vond ik wel leuk; ik heb 'ergens' (zal wel in een doos op zolder zijn) nog een oude Barbie liggen, uit de jaren '60. Daar was ik zelf altijd al kleding voor aan het fabriceren (breien en haken), want dat hadden die beren met hun wollige lijfjes niet nodig volgens mij :).

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2019 om 08:35
Als ze nog heel is en niet groen uitgeslagen, kun je haar op Marktplaats zetten. Er zijn veel verzamelaars.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2019 om 09:11
Eigenlijk best een goed idee, Magtelt. Ik denk daar nooit zo over na, heb nog nooit iets op Marktplaats gedaan (alleen gekeken), maar heb in principe nog veel meer om weg te doen. Misschien maar eens een paar weken gaan inplannen en eens kijken of ik het tóch kan verkopen. En dan met de opbrengst zóveel garen kopen dat ik de eerste paar jaar weer vooruit kan :).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2019 om 17:55
Er zijn vast wel handleidingen te googelen over hoe je verkoopt op Marktplaats.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2019 om 09:05
Ja Magtelt, ik zag onderaan op de site een link naar een document (van de politie) over veilig handelen. Je weet natuurlijk toch nooit of het goed gaat, maar ik ben altijd wel wat huiverig als ik sommige berichten lees en hoor. Maar goed, het is de moeite van het proberen waard en als je die info eerst goed doorleest, moet er in principe toch weinig fout kunnen gaan.
Nu eerst tijd zien vrij te maken om eens een aantal dingen op te zoeken (zoals die Barbie) en te fotograferen en dan maar eens afwachten.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2019 om 09:46
Niets opsturen ,aflatenhalen .

Of afwachten tot de betaling binnen is .


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2019 om 11:49
Ja, in ieder geval wachten op het geld, dat is gebruikelijk. En duidelijk zijn over portokosten. En let op dat de porto naar de rest van de wereld een stuk duurder is, dan binnen Nederland.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Teunis View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Oktober 2019
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2019 om 10:11
Ik heb ooit eens de caravan van mijn schoonouders verkocht op marktplaats.
Een drama.
Eerst met allerlei handelaren en particulieren via marktplaats eindeloze onderhandelingen over een prijs.
Dan komt er iemand kijken en zoekt natuurlijk extra minpunten om de onderhandelde prijs extra te drukken.
Uiteindelijk is er iemand die de caravan koopt, direct betaald en er mee weg rijdt.
Later belt die persoon op en verkondigd allerlei verborgen gebreken en eist een deel van de prijs teruggestort te krijgen.
Zijn wij niet in meegegaan, er was echt niets mis met die caravan! 

Incident? Zo gaat het normaal niet?
Ik weet het zo net nog niet.
Misschien ligt het aan het artikel wat je verkoopt.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4748495051 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns