Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 4849505152 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2019 om 10:38
Marktplaats is vol met mensen, die voor 1 dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Maar er zijn ook hele normale mensen.
Voor verkopen op MP moet je een dikke huid hebben. Op een laag bod doe ik soms een tegenbod - soms ook niet, zeg ik gewoon dan blijft het
hier of dan gaat het over. Omdat mijn ouders heel veel boeken hadden heb ik daar een digitale boekwinkel voor geopend,
dat kost wat - maar het percentage zeurpieten onder de kopers is echt minimaal.
En inderdaad, eerst betalen . . . dan pas opsturen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2019 om 15:59
Na het overlijden van mijn moeder meerdere dingen op marktplaats gezet.
Tot 2 keer toe kwamen kopers zonder bericht niet opdagen voor de afspraak. Ik was daar wel voor van Kruiningen naar Tilburg gekomen. Ook de toonzetting van de mailtjes die we kregen liet veel te wensen over. Enig fatsoen was ver te zoeken.
Ik ben dus niet meer zo happig op verkopen via Marktplaats.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2019 om 16:13
Wij hebben jaren geleden alle Star Wars speelgoed verkocht, dat ging prima. Ik had ook de serieboeken van Lied van vuur en ijs te koop, die zijn opgehaald, koper blij, ik blij, want ik vond het eind van de serie niet leuk. Maar toen had ik een 14-delige fantasy serie Het rad van de wereld, compleet, en daar boden ze zo weinig voor, net zo veel als voor 4 boeken van de serie, dus die heb ik weggegeven aan een liefhebber met kleine beurs. Ik had ook een exclusieve Douwe Egbertsbeer van Anne Claire Petit. Haar creaties kosten in kinderwinkels rond de 35 euro, nou iemand bood € 1,50. Ik nam aan dat ze hem zou willen halen, de porto was meer dan € 6. Die heb ik cadeau gegeven aan een DE verzamelaar. Heel verschillend dus, op marktplaats.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2019 om 09:37
Dat doen wij sindsdien ook vaak, weggeven in plaats van verkopen. Levert veel mee voldoening op.
Ook naar de Kringloop, waar het werk(ervaring) en dagbesteding oplevert.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2019 om 11:59
Weggeven geeft een fijn gevoel .

Omdat de ouderen uit onze laan vertrekken komen er gezinnen met kinderen wonen .

Daar is afgelopen zomer warmweer speelgoed naar toe gegaan .
Iets in de tuin zetten met een bordje erbij " gratis meenemen " is ook een oplossing .

Blijft het staan dan kan het alsnog naar de kringloop ,al moet het me van het hart dat er kringloopwinkels zijn die behoorlijk veel vragen voor de gekregen spullen .

Ik weet dat het werkervaring en dagbesteding oplevert ,maar degene die er komt kopen zijn meestal niet de mensen die het meest te besteden hebben .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2019 om 16:30
Wij hebben gelukkig een weggeefkast in de bieb, en er staan er ook meer in Apeldoorn, in supermarkten. Toen wij in de voortuin een tafel hadden met Gratis meenemen, belden mensen toch aan, omdat ze niet zomaar iets wilden/durfden mee te nemen. Dat was leuk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2019 om 17:11
Dat heb ook een keer gedaan met een skelter voor mijn kleinzoon .

Ik was bang dat het een vergissing was .

Wij hebben in het buurthuis ook zo'n weggeefkast staan . Sinds kort staan er ook legpuzzels in .

Laatst had ik er een met alle losse stukjes in een plastic zak ,daar zat een briefje in dat hij compleet was .
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2019 om 09:19
En? Mutti, was die compleet?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2019 om 09:53
Ben er nog niet eens aan begonnen .

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2019 om 20:44
Om het nieuwe jaar met ijver en vlijt in gang te zetten, heb ik vanmiddag wol (acryl) gekocht:

Zeeman Royal, 6 bollen licht grijs-groen (kleur van koperoxyde), pen 4 tot 5.

De bedoeling is dat het een vest wordt op een donkerblauwe rok waarvan ik de lap net voorgewassen heb.    
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2019 om 06:57
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Om het nieuwe jaar met ijver en vlijt in gang te zetten, heb ik vanmiddag wol (acryl) gekocht:

Zeeman Royal, 6 bollen licht grijs-groen (kleur van koperoxyde), pen 4 tot 5.

De bedoeling is dat het een vest wordt op een donkerblauwe rok waarvan ik de lap net voorgewassen heb.    
 

Ik zeg dat je goed bezig bent 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2020 om 17:19
Ik heb mij het boek : ons breiboek van kvlv (vrouwen met vaart) aangeschaft. Welliswaar uit de kringwinkel, precies nog nooit gebruikt en was wel duur voor de kringwinkel : 4,5 euro. 530 bladzijden dik en bijna 2 kg zwaar.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2020 om 09:27
Ik heb een Käthe Kruse pop gekocht en een heleboel wol gekregen van een sosijs. Zij noemde het resten, maar soms waren het twee hele bollen Saskia in mooie rode tinten, die nu niet meer te vinden zijn in Wibra. Ik zoek er mooie tinten van mezelf bij en haak juten tassen om.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2020 om 12:00
Bij Wibra is de Saskia 3 halen, 2 betalen. Ik heb van alles 2 gekocht: zwart, bruin, bordeaux, warm rood, lichtblauw en wit. En 2 grijze Ute met een zilverdraadje er in, voor een knuffeldier.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2020 om 10:44
Als ik op die manier tel kom ik maar op 14 uit, dus zeg eens Magtelt wat was bol #15 ???
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2020 om 10:05
Ik denk lw1463  dat Magtelt  bedoeld dat zij twee stuks van elks betaald heeft, maar drie stuks van elks meegenomen. Het is toch twee betalen, drie meenemen. dus... 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2020 om 10:22
Zou ze echt niet 14 of 15 maar wel 21 bollen mee naar huis gesjouwd hebben. Denk aan je rug Magtelt hahaha. Nou mijn dag is alleen meteen
goed, want gelachen. Ik ga het strax eens even aan haar vragen . . . 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2020 om 09:56
10 bollen is maar een kilo, op de sportschool sta ik met 4 kilo in elke hand te zwaaien en tillen. Ik ben later nog wel naar een andere Wibra gegaan, 6 bollen en toen naar Zeeman, waar nieuwe kleuren Soft lagen. Ik ben zo'n softie, dat ik twee pakken van 10 heb gekocht, die bollen zijn 50 gram, en er zaten twee kleuren in elk pak.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2020 om 10:57
Ik ben het totale aantal nu al totaal kwijt, 2 pakken van 10 is twintig plus 6 . . . :-)
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2020 om 15:41
Vandaag garen en vulling gekocht voor knuffels te maken. Ik ben nu dus écht besmet met het knuffel haken virus 😂🤣
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4849505152 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns