Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 5152535455 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2020 om 11:38
Ja, dat is m Francis.
Heb er zo'n zin in het te gaan doen!
Het lijkt me heerlijk om met de handen in de wol te grijpen.
En dan een mooie sierdeken op de bank eraan over te houden.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2020 om 15:36
Ik heb mijzelf een nieuw naaimachiene aangeschaft ,de vorige was al lang stuk,maar heb terug zin om iets te maken ,voor mezelf ,we zullen zien wat het word he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2020 om 15:57
Goed zo .

Al die zomer kleurtjes zijn ook aantrekkelijk .

We horen het resultaat wel.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2021 om 18:45
Hoera, vanmorgen kon ik winkels in zonder afspraak. Xenos voor 8 bolletjes katoen, voor poppentruien in kabelsteek. Zeeman voor rode Party (glitter), paarse Royal en blauw/witte Ebru. En toen heb ik in Kruidvat ook nog Villa Volance gekocht in ecru en roze. Verder heb ik in Plus een boek gekocht getiteld "Wen er maar aan", van Maike Meijer, dat door anderen oergeestig en hilarisch wordt genoemd, iets om hardop te lachen. De scanner wilde het niet scannen, dus ik gaf het aan het meisje achter de servicebalie, terwijl ik afrekende, en zij stond er stiekem in te lezen en te lachen. Ze ging het onmiddellijk kopen voor haar moeder. Het gaat over de overgang naar de overgang, als ik het goed begrijp.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2021 om 18:57
lekker wezen 'brassen' zo te horen Magtelt Thumbs Up

ik was vanmorgen in de bloemenwinkel, voor drie verschillende buren bloemetje gekocht. zomaar om even te laten ween dat ik blij met ze ben (twee) en het derde voor mijn buren die zo bang zijn geweest, echt de hele winter in huis opgesloten hebben gezeten en nu allebei gevaccineerd en met de winkels en de terrassen open kunnen ze weer lekker fietstochtjes maken; dat gun ik ze graag Smile

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2021 om 20:48
Niet lang in een rij hoeven staan om binnen te kunnen ? Machtelt?
Ik schrok me een ongeluk, toen ik die rijen zag bij de Primark, of hoe die winkel mag heten .
Bij de Hema mochten 50 mensen naar binnen .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2021 om 08:24
Nee, ik woon dan wel in een middelgrote stad, maar aan de andere kant van het Kanaal. De echte oude inwoners willen daar niet wonen, dus het is net een nieuw dorp, onze wijk. Met twee grotere en twee kleinere winkelcentra. Ik zag wel dat iemand voor Zeeman stond te wachten tot er een mandje kwam. Gelukkig voor haar had ik snel wol uitgezocht en betaald. Ik heb ook een paar verjaarskaarten gekocht. Zij hebben zulke leuke. En tot de soos weer begint, stuur ik elke jarige van de handwerktafel een kaart.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 15:14
Ik ben winkelen ontwend.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 16:03
Ik ben er bijna zeker
 van dat ge niet alleen bent, Cocos
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 17:23
Ik heb totaal geen zin in winkelen ,ik heb 1 prik gehad ,maar die mensenmassa ,ik gruw ervan .

Nu las ik dat er weer besmettingsgevallen waren in een verpleeghuis ,waar iedereen gevaccineerd was .Hoe kan dat dan ?

Hoelang duurt het dan tot na je laatste prik dat je niet vatbaar meer bent .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 17:31
volgens mij, maar ik kan me vergissen, is er nooit gezegd dat je na vaccinatie geen corona kunt krijgen.
volgens mij was de belofte dat je na vaccinatie niet meer doodziek werd ervan
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 18:11
Het duurt 2 tot 4 weken na de tweede vaccinatie.

Maar soms werkt een vaccinatie niet. De prikker kan het verkeerd doen.
Je ziet best vaak dat de prikker in de arm knijpt bij het inbrengen van de naald.
Dat wordt het onderhuidse vet naar boven geduwd en kan het gebeuren dat de nald de onderliggende spier niet bereikt. Dan heeft de vaccinatie geen effect.

Maar het kan misschien ook door andere oorzaken soms niet werken.
Daar en ik niet zeker van. Ik ben zelf bijvoorbeeld gevaccineerd tegen hepatitis.
Mijn beste vriend was er ook tegen gevaccineerd, maar toch is hij er aan overleden.
Daarom heb ik mijn bloed laten testen. Er werden bij mij geen antistoffen gevonden.
Gelukkig ook geen besmetting.

Misschien was het uitgewerkt? Of was het nooit goed gedaan? Ik weet het  niet.

Ik heb de laatste keer de griepvaccinatie laten zetten. In de uitnodiging stond dat het vaccin voor 40% werkt. Dat betekent dat nog 60% van de mensen kans loopt op besmetting na vaccinatie. Dat vond ik niet erg gunstig, maar ik heb het toch maar laten doen.

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 21:16
Na de vaccinnatie kan je nog steeds ziek worden maar minder erg zeggen ze. Ook kan je zonder dat je het weet andere besmetten. Je moet dan ook nog steeds alle regels die er ni zijn volgen en dat is wat een groot deel van de mensen dan vergeten en niet weten. Waarschijnlijk word dit ook net als de griepprik elk jaar gegeven. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 08:51
Ik vind die mondkapjes heel handig buiten, als er veel stuifmeel is. Of ik na juli nog vinyl handschoenen blijf dragen, zie ik nog wel. Ik draag ze om mezelf te beschermen, dus als ik niet meer heel erg ziek ga worden, als ik besmet raak, laat ik het. Eerst was ik voorzichtig om mezelf en anderen te beschermen, maar als mensen regels aan hun laars lappen, bekijken ze het maar. Dat is mijn verantwoordelijkheid dan niet meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 10:40
Het grote voordeel is dat ik niet meer verkouden wordt en niet meer hoef te niezen bij de zeep afdeling in de supermarkt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 12:47
Vroeger stonden er van die parfumspuitsters bij de ingang van de Bijenkorf en andere warenhuizen, vreselijk. En die afdelingen moest je ook altijd passeren, en dan stonden er vrouwen hun pols onder te spuiten. Wat een genies. We kunnen de mondkapjes er in houden zolang we willen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 15:56
ja ik vind het ook een aantal pluspunten hebben. buiten corona bescherm je je ook tegen andere virussen, als het buiten koud is en je bent met de fiets, zit het lekker warm voor je gezicht, al die parfums van anderen plu wasverzachters en ander soort 'stink' hoef je niet meer op te snuiven.....en ik heb ook al bedacht dat ik het misschien wel blijf dragen met boodschappen doen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 16:32
Tot de overheid weer bedenkingen krijgt voor gezichtsbedekkende kleding. Dan kun je een foto van je gezicht van neus tot en met kin erop bevestigen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 19:50
Of de foto van een ander...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2021 om 09:42
Ik heb vooral last van die geurkaarsen, dan moet je of bij de ingang door die geur heen rennen of je staat bij de kassa in de rij dood te gaan van de stank.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 5152535455 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.813 seconden.
Lang Yarns