Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 53545556>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2021 om 01:57
Appels zijn veel lekkerder als ze aan de boom rijpen en dan rijp geplukt worden. Kiwi´s groeien hier heel goed, maar die pluk je uiterlijk net voordat het gaat vriezen, maar dan moeten ze narijpen. Koel bewaren, in de schuur bijvoorbeeld en dan wat je wilt gaan eten binnen zetten dan kun je ze na een paar dagen eten.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2022 om 18:39
daarnet weer nieuwe stof besteld voor m'n kleinkinderen; zomer. het viel me op hoeveel stoffen met doodshoofden, enge dino's, heel 'echte' politie dinges....
dat heb ik dus niet gekocht. wel leuke gezellige stoffen voor vestjes en broeken/jurken Smile ik ben er wel blij mee.
en ik heb weer eens een bestelling geplaatst bij Pieter Pot. ik post r niet meer over maar ben nog wel steeds bezig het plastic in mijn huis te minimaliseren. gisteren maakte ik voor het eerst zelf deodorant, in een glazen potje; dat scheelt al ik weet niet hoe veel deo rollers per jaar; hoera! LOL
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2022 om 21:10
Snap die prints ook vaak niet op kinderstofjes. ben er ook niet van. Ben benieuwd wat er weer uitkomt die gezellige stofjes.

Ja als je ziet hoeveel plastic er overal is en om zit niet normaal vind ik dat. Britt had een pakje thee in kerstpakket zitten. eerst een doosje om de theezakjes plastic en elk zakje ook nog eens apart in een papieren zakje. waarom moet dat zoveel zijn. Kan toch alleen dat karton zijn. probeer er ook wel op te letten maar sorteer ook alles goed. scheelt ook al een beetje hoop ik.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2022 om 12:02
Het magische haakboek van Harry Potter, een kleine föhn zonder toeters en bellen, en een elektrisch mes voor zelfgebakken brood, cake en zelfs voor die[gevroren producten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2022 om 12:41
Ik hoop dat je meer geluk hebt met je elektrische mes,.zijn het er voor   het snijden van diepvries nog steeds twee ?

Na het twee of drie keer dat ik het gebruikt heb ging ik door het snoer ik begrijp nog niet hoe het gebeurde .

Veel plezier ermee .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2022 om 17:36
De messen doen het goed. Harder dan een extra harde broodkorst heb ik nog niet gesneden.

Ik heb wel eens bij het snoeien het snoer meegesnoeid. Toen was er kortsluiting. Gelukkig was het een tuin-verleng-snoer, dus met een nieuw snoer was ik al geholpen. Dat heeft me geleerd heel goed uit te kijken. Ik houd ook altijd iets in mijn andere hand, een snacktang om het gesnedene vast te houden, of een appel om te voorkomen dat mijn linkerhand gaat "helpen".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2022 om 19:08
Vandaag lagen er in de kringloopwinkel drie poppen, een Sneeuwwitje en een Doornroosje van de Action van een paar jaar geleden, en een Aziatisch meisje, ik denk uit de jaren 60. De kleertjes liggen in de wasmachine, de poppen liggen droog te worden in de badkamer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2022 om 11:01
Klinkt leuk. Die pop uit de jaren '60 is wel bijzonder, zeker als hij er nog mooi uitziet. Zuinig op zijn! Veel plezier ermee.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2022 om 11:37
Jij blij dat de kringloopwinkels weer open zijn en dat veel mensen opgeruimd hebben .

Krijgen ze nog nieuwe kleertjes ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2022 om 11:39
Ja, die pop houd ik zelf, denk ik. Ze stonk enorm naar parfum en had haar originele handgemaakte jurkje aan. Ik denk dat ze in een vitrine heeft gestaan. Ik heb haar wel even gewassen, zodat ze mijn eigen luchtje had. De andere twee komen uit de Action, die ze een paar jaar geleden volop had. Niet duur, maar wel bijna de enige meisjespoppen die nog te vinden waren naast Barbie. En ze hebben een veel gewoner figuur dan Barbie. Die twee krijgen een hangmat, slaapzak, rugtas en kleren, en daarbij een babypopje met dezelfde uitrusting.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2022 om 12:21
Leuke werkjes voor straks in het zonnetje ..
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2022 om 15:25
Elke dinsdag is het marktdag op ons winkelcentrum en al vanaf de instelling daarvan, mogen kinderen in vakanties een kleedjesmarkt houden. Er gaat zelfs iemand rond met drinken voor de verkopertjes. Mijn buit: 6 poppen, waaronder twee baby's van 30 cm, een kleuter en een ballerinaatje. Ook 4 grote bollen Zeemanwol voor een dikke pen, waarmee ik voor elke pop een slaapzak ga haken. Verder krijgen de poppen kleren mee, een rugtas, een hangmat, schoeisel, en de meisjespoppen krijgen een babypopje met uitzet en een bruidsjurk. Ik zag ook de vroegere buurvrouw van een vroegere vriendin, die speelgoed kocht voor een transport naar Roemenië, ik heb haar adres gevraagd en haar wat poppen beloofd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2022 om 15:31
Dan heb jij een geluksdag gehad vandaag. Zoveel poppen gescoord en een oude bekende ontmoet. Dat maakt het leven leuk. Succes met je aankleed werk.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2022 om 16:47
Goed gedaan .

Alvast werk voor de komende winter .
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2022 om 21:16
Wat een leuk idee. Voor de kids dit te doen. Jij niet alleen blij maar de kids ook weer blij met een extra zakcentje.
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Veel plezier met het maken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2022 om 08:17
Het is een mooie aftrap van het voetbalseizoen, ik kijk met een half oog en twee bezige handen mee en lever commentaar en ondertussen groeit de poppenuitzet. Ton kijkt met twee ogen en het geluid op 0.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2022 om 09:03
Ik brei of haak en "luister/kijk" mee.  Jan doet hetzelfde, alleen hij breit en haakt niet, hij leest kranten artikelen uit de 3 kranten die hij per dag doorwerkt. Wat was dat saai breien toen er geen voetbal op tv was tijdens Corona. De Tour de France is ook gezellig breien. Ik zeg altijd wij hebben behang met beeld en geluid. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2022 om 09:55
Gek he dat die handen van ons altijd wat te doen moeten hebben ,ook al kijken we naar iets 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2022 om 11:08
Mutti, ik word doodmoe als ik niets tussendoor kan friemelen met mijn handen. Al is het een papiertje heen en weer vouwen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2022 om 13:44
Probleem komt mij ook heeeeel bekend voor
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 53545556>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns