Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1234 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 22:53
Nee, vorige week zondag
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 13:20
Ik kwam bij een zolderopruiming eens oud speelgoed tegen, hier en daar beschadigd. Ik zette het buiten op een oud bureautje, dat ook weg mocht, met een groot bord "Gratis meenemen", maar onze buren zijn zo netjes, dat ze kwamen vragen of het echt mocht en te melden wat ze meenamen. Het bureautje ging naar een nieuwe studente, die met haar ouders mee was op visite in onze straat. Toen was er nog geen kringloop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 16:00
Stoffencircus is in de stad vandaag. Ik heb dus nieuwe stofjes gekocht, 3 hele mooie coupons voor 5 euro en een hele mooie dikke winter tricot waar ik een jurkje van wil maken. Verder heeft mijn moeder nog een lap en een trui voor me gekocht. Ik ben blij.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2014 om 18:15
ik heb stofjes gaan halen in de kringwinkel om nieuwe kussenovertrekken voor in de zetel te maken. Nen mens moet af en toe eens iets kleins vernieuwen om een heel andere look te creeeren.
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2014 om 00:49
Ik heb vrijdag 3 nieuwe broeken gekocht, had op dit moment alleen maar 2 spijkerbroeken in de kast. Dus mag ze nu eerst weer gaan inkorten voordat ik ze kan dragen, want zelfs de korte maten van C&A zijn te lang voor mij.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2014 om 00:58
aha dan heb jij lapjes over om een oude jeans te pimpen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2014 om 11:01
beter te lang dan te kort, en idd altijd knutsellapjes!
bij mij en mn dochter meestal alles te kort, broeken en mouwen, een winterjas kopen is een drama van de eerste order, heb jaren geleden voor mezelf een mannenjas gekocht, een sportief jack, zit wel te knoeien met de rits, want net als bij mannen zit allen andersom!Big smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2014 om 11:46
Ik ben een propje, maat 46 maar dan voor kabouters, ik koop bij Your look for less altijd maat 23 jeans. Een beetje tuttig voor jouw leeftijd misschien, maar toevallig hebben ze nu net een jeans folder online. Toevallig heb ik net een aantal bloezen bij ze gekocht. Ook in maat 23.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2014 om 19:15
Uit de afvalbak bij de wolwinkel een bol regia sokkenwol (4-fädig Firn color) de kleur deed me aan koekiemonster denken Petrolblauw
met allemaal kleurtjes erdoor. Omdat het maar 1 bol van 50 gram is zal het wel geen paar sokken worden, eerder muts #3 ofzo.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 15:04
Van de week in de kringwinkl : (ik heb het juist gewogen)
TWEE kilo, 2 kg, ja je leest goed 2 kg garen zal ik het noemen op konen
1x wit met een verdikkingske in    
1x beige met een verdikkingske in
2x schoon grijs en
2x heel licht grijs maar ook heel dunne draad

en dit alles voor de ronde som van VIER euro, 4 euro
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 16:17
Originally posted by bep bep wrote:

Van de week in de kringwinkl : (ik heb het juist gewogen)
TWEE kilo, 2 kg, ja je leest goed 2 kg garen zal ik het noemen op konen
1x wit met een verdikkingske in    
1x beige met een verdikkingske in
2x schoon grijs en
2x heel licht grijs maar ook heel dunne draad

en dit alles voor de ronde som van VIER euro, 4 euro
Dat hebben ze hier nou nooit, voor 4 bollen waar je never nooit niet een trui van kunt maken vroegen ze laatst
ik dacht 2,5 euro - nou doei denk ik dan. Bep, ik gun het je - waar zit die kringwinkel ? Want ik ga binnenkort nog zuidwaarts LOL
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2014 om 17:41
De aankopen van vandaag, bij de euroland: 4 bollen pingouin pingo etoile(2 bollen blauw en 2 bollen paars). Ze waren maar 3 euro stuk in vergelijking met de vorige keer toen ik er was toen waren ze 5 euro stuk. (Heb wel de afspraak met mezelf gemaakt dat ik eerst mijn vest afhaak en dan pas aan iets nieuws begin.)

Bij de xenos 1 potje mod podge dat ik ga gebruiken om een xenos kist van de schreeuwerige print af te helpen.

Verder nog een gift for 2 chocolade cadeaubox voor bij de stapel project verjaardag van vriend(hij is gek op chocolade, ik ook en zo kunnen we ook nog eens een leuk en lekker uitje doen met zijn tweën.)

Verder bij de jamin een chocokaart die ook tussen de pakjes gaat en voor mezelf nog een chocoladereep.

Endan niet zozeer een aankoop van vandaag als wel een cadeautje dat ik van mijn moeder kreeg woensdag. In een winkeltje in Voorburg haalde ik heel mooi horloge uit de bak met horloges, alle horloges waren 1 euro. Zitten we later ergens koffie te drinken, kijk ik nog eens goed naar dat horloge staat er een nummer op. Dus ik pak mijn telefoon erbij en google even naar dat nummer, blijkt dat het dus een tweede graads zilveren horloge is. Moet er wel maandag even mee langs de horlogeman op de markt want er moet een nieuwe batterij in.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2014 om 17:57
een geslaagd middagje zo te zien (de portemonnee vindt waarschijnlijk van niet alhoewel die gaat ook blij zijn dat hij wat lichter is)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2014 om 19:03
Ik heb laatst het 4de album van Suske en Wiske nieuwe stijl gekocht, Lambiek, voor mijn man, en voor mezelf het Phildat poppenboekje. Ik moest in alle winkels vragen of ze mijn Kruidvatpasje hadden gevonden en ik liep geheel per ongeluk (maar niet heus) naar de wolletjes, er lag prachtige zalmroze Royal, die ik echt eerlijk heus nog niet had. 7 bol maar gekocht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2014 om 19:26
ja tkon zo maar zijn dat je pasje daar in die bak lag, en dat risico om niet te gaan kijken dan is te groot want stel dat het toch daarin lag. En nu weet je het zeker. Ja en die 7 bollen die moest je efkes uit de weg doen om daaronder te kijken natuurlijk en daarmee dat die eventjes in jouw mandje lagen gestapeld en toen keek je op je klok en zag al hoe laat het was en dan moest je je haasten en om niet als dievegge door het leven te moeten gaan, heb je ze netjes betaald.
Zo klaar als een klontje hoor.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2014 om 19:34
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb laatst het 4de album van Suske en Wiske nieuwe stijl gekocht, Lambiek, voor mijn man, en voor mezelf het Phildat poppenboekje. Ik moest in alle winkels vragen of ze mijn Kruidvatpasje hadden gevonden en ik liep geheel per ongeluk (maar niet heus) naar de wolletjes, er lag prachtige zalmroze Royal, die ik echt eerlijk heus nog niet had. 7 bol maar gekocht.
LOL
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 11:59

Gisteravond bij de Wibra - geen Fenna te bekennen (ik blijf hopen), dus mezelf getroost met 6 bollen rode Bianca Embarrassed

Nu bedenk ik me net dat 6 bollen waarschijnlijk niet voldoende zijn voor een bankdeken Unhappy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 12:29
ik heb voor 70 cent een fiorella van phildar op de kop kunnen tikken (ja weeral in de kringwinkel).
nu nog uitzoeken hoe het marsjeert.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 12:39
Originally posted by bep bep wrote:

ik heb voor 70 cent een fiorella van phildar op de kop kunnen tikken (ja weeral in de kringwinkel).
nu nog uitzoeken hoe het marsjeert.



Wist niet wat je hiermee bedoelde...en heb het opgezocht.
Toen kwam ik dit tegen...
Heb je er wat aan?

http://www.knitting-and.com/small-looms/flowerleaves.htm


Groetjes.

Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 12:49


http://www.alittlemercerie.com/autres-tricot-et-crochet/appareil_fiorella_de_phildar_et_son_guide_d_utilisation-2208633.html

dit is de mijne, maar dan in het blauw (een antiek geval) maar nog nieuw. En het boekske steekt er ook nog bij, dus zou het moeten lukken dan. Maar hoe en wat er gaat uitkomen blijft dus nog een raadsel. En misschien kan ik het wel gebruiken dan om zo een soort van kantwerkjes te maken om op gaten in broeken te naaien.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns