Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <12345 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 16:59
Ah oeh ik dacht dat het wol was, maar zon bloemenloom. Zelf heb ik een addi ooit gekregen en ik heb daar enorm veel bloemetjes mee gemaakt.
Ik denk dat mijn moeder wel eens gek van me werd overal doken ze op. Dit type heb ik nog nooit gezien.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 11:18
na nieuwe aankopen, snif , snif, ov kaart besteld 11 euro, nieuwe bankpas 7.50, id kaart ong 50 euro nog te gaan (portomonee kwijt/verloren)Angry
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 11:26
overal goed gezocht? winkels terug langs gegaan? in de fietstas goed gekeken? tussen de boodschappen van die dag gekeken?
niet gevonden? echt kwijt dan.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 12:36
Goed zoeken eerst ! Wat Bep zegt, alle winkels weer even af lopen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 19:15
ha dames, was alleen bij de super geweest en toen gelijk naar huis, waar 3 mensen hebben lopen zoeken, bij de super ook al paar keer gevraagt, hij is en blijft weg!!!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 19:21
Super enorm balen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2014 om 11:23
balen met een grote B!
NOG ERGER ...... mn elleboog en hele arm eigenlijk gaat zeerder doen, handwerken is geen doen meer. zit nu ook met mn linkerhand te typen, wat een geklooi
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2014 om 18:47
Ja nee - uhm Noordwijk - eens goed uitwaaien ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2014 om 11:46
Errug, bij Zeeman liggen weer allemaal nieuwe tinten rood, roze en paars. Bij de onze van elke tint 2 bolllen minder. Bij Kruidvat hebben ze haakpakketjes voor een vlaggetjeslijn, ik heb er eentje meegenomen (wel betaald) om het patroon te bemachtigen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2014 om 19:17
dames ff lachen?
portomonee is terrecht
en waar was ie..........
in een laars van mn man, de laarzen stonden in de schuur en met mn fiets wegzetten ws er in gevallen, hoe raar wil je t hebben..
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2014 om 19:19
Maar wat een opluchting!!!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2014 om 09:27
O gelukkig maar dat hij in de laars lag. Hier in de supermarkt moet je goed oppassen want daar lopen vaak zakkenrollers, er zijn al heel wat portemonnees en bankpasjes gestolen. En dan wonen we in een dorp.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2014 om 18:22
Net zoals Magtelt in een ander topic vermeld, zit ik hier ook te glunderen. In de kringwinkel gescoord : 7 bollen van 200 gr wit
3 bollen van 200 gr blauw en 3 bollen van 100 gr rood. En dit allemaal voor 6,5 euro. Er stonden nog heel veel konen, maar ik kon niks meer dragen dus laten staan.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2014 om 19:17
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2014 om 19:49
Met M doppia T naar de wibra geweest en sterk geweest, daarna naar de Beekbergse wol walhalla en enorm gevallen, maar me ingehouden
1 bol Phildar sokkenwol Phil Folk 100 (zeegroen met kleurtjes) en een voor mijn doen enorm saaie bol katoen, cotone van Lana Grossa
in bruine tinten - daarna hard de winkel uitgerend.
Heb ook voor het eerst NORO in het echt gezien, maar die prijzen - echt ab-so-luut no way, daar begin ik niet aan.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2014 om 09:52
Het leek me beter om eerst de Wibra te zien en dan pas de washamel aan de Oude Beekbergerweg. Ik vind die grote dure bollen wel geschikt om als siervoorwerp op tafel te leggen. Veel te duur om er meer te kopen en iets van te maken. Bovendien zit er echte wol in, ik stond al te niezen tussen de wolsteegjes. Maar ik heb weer witte katoen voor poppenondergoed. En roze spul voor een poppenbontjasje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2014 om 19:20
Aiaiai ik moest naar de boekwinkel voor mijn huisband (Alice in Wonderlandverzamelaar). Sandra haaktrends had een leuk knookpatroon voor een colsjaal en ik heb nog Fenna liggen. En de Simply Haken was simply adorable. Leuk babypakje en mooie tunisch gehaakte sjaal. Plus 4 bolletjes garen bij Action, 2 voor 88 centjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2014 om 12:37
Bij de kringloop 2 breinaalden, bamboe, Lana Grossa nr 5, voor € 0,15. Een oud handvaardigheidsboek: Wat onze handen kunnen maken, 1955, voor € 3, Breiboek voor beginners, Penny Hill, € 3,een harde pop, en een zachte babypop, beide € 1,50, en dan nog kerstplaat en kerstcd plus een Carmiggeltboekje, dat ik nog niet had.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2014 om 12:46
dat is dus spotgoedkoop. Bij ons kosten de breinaalden in de kringwinkel 25 cent het stuk en dat zijn niet de allermooiste die hier staan, kromme ijzeren (en die blijven dus staan, niemand neemt die mee)
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2014 om 13:20
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Bij de kringloop 2 breinaalden, bamboe, Lana Grossa nr 5, voor € 0,15. Een oud handvaardigheidsboek: Wat onze handen kunnen maken, 1955, voor € 3, Breiboek voor beginners, Penny Hill, € 3,een harde pop, en een zachte babypop, beide € 1,50, en dan nog kerstplaat en kerstcd plus een Carmiggeltboekje, dat ik nog niet had.


Wat heb je weer een schatten gescoord Magtelt, daar kun je blij van worden
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns