Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 3334353637 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 19:45
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Dat is zeker een goeie slag! Volgens mij gaat Magtelt uit winkelen met een kruiwagen.
Je moest eens weten . . . LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 07:58
Ik had dit keer twee tassen bij me, om rechtop te lopen. Mijn armen zijn wel een stukje langer geworden. Een groene van Wibra van Make a wish en een juten omgehaakte. Maar bij Action, de laatste winkel op mijn route, hadden ze tassen met Kerstmotieven. Die kon ik niet laten hangen bij de kassa. Uiteindelijk kwam ik met drie tassen thuis.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2018 om 00:24
Ik heb een leuke tas gevonden in de kringloopwinkel. Rood leer en ongebruikt.
Waarschijnlijk heeft het heel lang doelloos bij iemand in de kast gelegen, want het zag er geplet uit. Nu ik er wat spullen in stop, krijgt de tas weer zijn oorspronkelijke vorm.
Het heeft me €2,50 gekost.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2018 om 08:22
Waarschijnlijk pasten ze net niet bij haar schoenen. Ik heb nu alleen nog grijze en blauwe Intersko schoenen met tas in dezelfde kleuren, maar twee jaar geleden had ik Ecco schoenen in diverse kleuren met bijpassende handtas. De schoenen kon ik nog net doneren aan de schoenmakers goede doel, de tassen zijn naar de kringloop gegaan. Ik had zo'n binnentasje met vakjes, maar het was toch een heel gedoe om te zorgen dat ik sleutels, geld en buspasje bij me had in elke tas, die ik op dat moment wilde dragen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2018 om 09:48
.... schoenen met bijpassende tas. Zoiets lukt mij niet gauw om vol te houden. De tas verslijt je inderdaad bijna nooit.

Als je je tas weer mooi in model moet zien te krijgen, kan je de tas met zachte spullen vullen zoals dikke sokken en een tijdje in een beetje vochtige ruimte hangen. Bijvoorbeeld een onverwarmde berging of in de badkamer.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2018 om 11:03
Ik versleet die schoenen ook bijna niet, omdat ik er toen zo veel had. Ik zal nu op mijn handen moeten lopen om ze niet te hard te verslijten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2018 om 12:12
Schoenen en tas die bij elkaar passen vind ik wel leuk. Maar de tas mag ook passen bij mijn jas, of bij mijn broek. Goede tassen heb ik in een beetje saaie kleuren. Wit voor de zomer, zwart voor de winter, caramelkleurig voor wanneer dan ook. Ik heb een regenjasje in caramel met roomijswit. Schoenen heb ik in donkerbruin, dus niet met bijpassende tas. Zwarte schoenen heb ik ook. Maar bij de witte tas heb ik geen witte schoenen.

Rood is vrolijker en dat past bij mijn bodywarmer, mijn wandelschoenen met een rood accentje en bij een wollen jasje dat ik draag op winterdagen dat het niet echt heel erg koud is. Ik heb ook grijze schoenen en donkerblauwe schoenen. Daar heb ik geen tas bij en ik ga er ook niet naar zoeken. Maar als ik er toevallig één tegen kom, zoals nu deze rode, dan neem ik die wel mee.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2018 om 12:12
Opgepast Magtelt, want dan gaat uw rozengeur ook vlugger weg en hebt ge niet meer de optie om nee te zeggen aan verzoekjes.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2018 om 12:16
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Als je je tas weer mooi in model moet zien te krijgen, kan je de tas met zachte spullen vullen zoals dikke sokken en een tijdje in een beetje vochtige ruimte hangen. Bijvoorbeeld een onverwarmde berging of in de badkamer.

Ga ik doen, Kamilla.Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2018 om 15:56
Originally posted by bep bep wrote:

Opgepast Magtelt, want dan gaat uw rozengeur ook vlugger weg en hebt ge niet meer de optie om nee te zeggen aan verzoekjes.


Ik stop in al mijn schoenen wasdrogerdoekjes. Die gaan lang mee en werken geurtjes weg. In de twee degelijke stappers, de sportschoenen(!) en de echte winterschoenen. De doekjes zijn ook handig om een lange draad naaigaren met naald door te halen, dan is hij niet meer statisch en komen er geen knoopjes in. Overigens hebben wij allang geen droger meer, maar die doekjes koop ik nog wel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2018 om 11:33
Magtelt, ik had het over op uw handen lopen. In combinatie met uw tekstje onder de streep.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2018 om 12:56
Ik zal wel handschoenen aantrekken. En de rozengeur komt uit een spray. Die moet ik natuurlijk wel op een andere plek aanbrengen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2018 om 13:15
Gisteren voor wel geteld 1,60 nieuwe pantoffels gekocht...
Had bij de zeeman een hele mand vol buiten zien staan maar dit waren kindermaatjes...
Binnen hadden ze nog 1 paar in mijn maat maar zonder prijsje...
Dus bij de kassa oh die zijn 2 euro nu in de uitverkoop oh maar er missen 2 pomponnetjes eraan dus u krijgt nog eens 20% extra korting...
En heerlijk warm dat ze zijn...
Daarnaast nog een heerlijk warm huispak gekocht en een nieuwe trui en broek...
Ik kan er weer even tegenaan...
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2018 om 13:53
Lekker, voor zo'n prijsje nieuwe pantoffels... Haha, die pomponnetjes kun je er zelf altijd nog op zetten, mocht je ze per se willen hebben, maar voor mij zouden ze beter zonder dan mét pomponnetjes kunnen, dus die extra 20% korting is dan helemaal mooi meegenomen.
Nu nog wachten tot we écht winterweer krijgen, jij ben tin ieder geval voorbereid!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2018 om 18:07
De drie breipakketten van Lidl, een schaap, beer en poes. Ik verheug me nu al op de newby's die beweren een buitenlands patroon erin gevonden te hebben en ons het Nederlandse vragen. En de klachten dat het patroon niet klopt. Ik leg ze op zolder tot ik er aan toe kom. Ik heb ook de nieuwe Anna, het advents- en Kerstnummer, en de nieuwe Simply Haken gekocht. Mooie patronen. Voor volgend jaar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2018 om 21:58
Ik ben al even niet meer in winkels geweest, omdat ik grieperig was.
Vandaag weer een paar boodschappen gedaan en daarbij kwam ik een mezen nestkastje tegen. Het is er nog geen tijd voor, maar die heb ik toch maar meegenomen. Leuk voor het voorjaar en de zomer. Ook een vogelvoerhuisje van transparant plastic, dat me zuignappen aan het raam geplakt kan worden, zodat je binnen de vogeltjes kunt zien als ze de zaadjes komen eten.

Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2018 om 08:22
Och juffie de toffels zijn heerlijk warm en worden al volop gedragen...
Met het huispak op de bank en een haakwerkje in de hand is mijn dag gemaakt...

En we zien de reacties wel weer komen met die pakketten Magtelt ...

Balen Cocos dat je zo grieperig bent geweest...Hopelijk is het snel helemaal over...
Vogeltjes bezig zien is toch ook echt een genot...
Kan ik echt van genieten...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2018 om 09:09
Bij ons hangt al jaren een mezenkastje tegen de achtergevel van het huis ,war altijd bewoond wordt . In de lente als broedplaats ,in de winter denk ik als schuilplaats ,want je hoort altijd getik .
We hebben ze deze lente zelfs 1voor 1 uit zien vliegen

Dit jaar was mijn man laat met schoonmaken .Tot onze verbazing lag er nog 1 mini etje in wat niet uit gekomen was .
Wat een kunstwerk is zo,n nestje overigens als je het goed bekijkt .En dat gemaakt door zo'n klein vogeltje .

We hebben vandaag de kortste dag ,dus we gaan weer lengen .




Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2018 om 12:56
In de kringwinkel zo een kistje met schuifdeksel gekocht waar 3 flessen wijn in kunnen voor 1 euro. Bij ali begin november 100 tees (zo van die stokskes om in de grond te steken en een golfballeke op te leggen). Een gepensioneerde heel gelukkig gemaakt. Potlood en meetlatje gegeven, puntjes laten zetten in het houten kistje op 3 cm van elkaar en de tees op de puntjes laten kleven. (Dikwijls moeten aanhoren dat het wel heel goed geplakt is en dat het heel goed gedaan is en dat ge van de lijm niks meer ziet) en nu heb ik dus een bakje waar ik de klosjes garen overzichtelijk, voorhetgrijpen en zonderdatzeinelkaar hangen kan in opbergen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2018 om 19:40
Bep wat een geweldig goed idee - komt hij nog langs bij mijncreaties ? Die kist dan hè, de gepensioneerde is vast veuls
te druk met de volgende klus LOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3334353637 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns