Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2016 om 20:23
Oei, Kamilla, blijven overnachten ook? Alleen op afzondering?
Heb je plannen in die richting?
Ik wens je dan veel succes bij het maken van de zalf of de kaarsen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2016 om 20:48
Wees gerust Bep... ik ben getrouwd hoor! Ik ben op retraite geweest bij de Trappistinnen. Twee overnachtingen en verder alle getijden met de zusters meegedaan. Ja... en ook om 04.00 uur opgestaan voor het nachtofficie. Even in een compleet andere wereld van stilte en eenvoud. Maar zelf kaarsen maken? Nooit aan gedacht. Lijkt me zeker leuk.

 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2016 om 09:09
Op de kofferbakverkoop heb ik een mooie pop van rond de 38 cm gekocht, zwart haar, bruine slaapogen, 2 tunische haaknaalden nr. 3,5, voor als ik een tutorial geef, een paar kleine poppetjes en wat poppenhuismeubeltjes voor een vriendin haar achterkleindochter. En een bakje kibbelingen, maar die zijn al op.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2016 om 18:25
Gister in kringloopwinkel geweest en heb een mooie singer naaimachine gekocht en een houten kistje voor om mijn klosjes garen in op te bergen.
De naaimachine is voor mijn dochter.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2016 om 19:26
ikke 2 puzzels van 60 stukjes. Had er nog een derde. Alles is daar nagekeken en er was een sticker op met nageteld. De mevrouw aan de kassa die het wat frisjes had bekeek mij vies omdat ik een schaar of een mesje vroeg om de dozen open te maken. Er kleefde een sticker op met nagekeken of nageteld dus het was in orde. 'k zeg het zou niet de eerste keer zijn dat ik terug moet komen omdat het niet volledig is. En achter mij werd het volmondig beaamd. En inderdaad in 1 doos ontbraken 4 stukjes, dus de verantwoordelijke Nancy erbij om het geld terug te geven en de doos in de vuilbak te kieperen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2016 om 20:06
Twee nieuwe boekensteunen gekocht. Rood metaal, heel eenvoudig maar functioneel en leuk op de boekenplank boven mijn computer. Ik dacht dat je die steunen in alle boekwinkels en Blokker e.d. voor het kiezen had. Via internet kon je ze bestellen en dan kwam er vrij veel bij op het gegeven bedrag. Gelukkig vond ik een mogelijkheid om ze door een Bruna-winkel te laten bestellen en daarna op te halen. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 07:56
Ik heb nog van die L-vormige metalen uit mijn jeugd. Wat gek, dat je zo moet zoeken naar simpele dingen. In de betere speelgoedwinkels met houten spul heb je ze wel, maar dan lekker duur. Mijn ouders hadden marmeren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 09:02
Ik trek het plakbandje tegenwoordig ook stuk met mijn tarnmesje en tel de stukjes al staat er 100x compleet op .

Van de week nog de schaakstukken geteld die ook niet klopten . Ik snap niet dat je incomplete spullen naar de kringloop brengt . Kieper het dan zelf weg
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 11:20
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

  

Van de week nog de schaakstukken geteld die ook niet klopten . Ik snap niet dat je incomplete spullen naar de kringloop brengt . Kieper het dan zelf weg

Ligt niet altijd aan de brengers hoor.
Kringloop personeel gaat er ook niet echt zorgvuldig mee om.
Vallen er dingen uit dan rapen ze wat zichtbaar is op, maar wat ergens onder is gerold zien ze niet.
Hup in de doos of box en klaar.
De brenger had immers gezégd dat het compleet was?
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 11:36
heb gister even mijn naaimachine uitgeprobeerd maar ik denk dat ik hem terug ga brengen
hij doet het niet naar behoren
donderdag eerst even met mijn zus nog even kijken of ik iets over het hoofd zie
en anders terug brengen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 13:03
Eerlijk gezegd vond ik het ook wel een beetje gewaagd. Als ik zie wat ik zelf naar de kringloop breng... Wat je aan de lage prijzen verdient, zal je waarschijnlijk weer moeten besteden aan extra onderhoud en reparatie. Ik hoop voor jou dat het allemaal meevalt.   
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 13:13
ik had zaterdag al gevraagd of ik er mee terug kon komen als ie het niet naar behoren deed
en dat kon en ik heb vanmorgen gebeld of ik donderdag terug kan komen
om te kijken of zij iets kunnen betekenen
en anders krijg ik mijn geld terug

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 16:49
Ik denk dat mensen incomplete spellen en puzzels wegbrengen met het idee dat een ander dan misschien net dat gemiste stukje uit eigen spel of puzzel vindt.

Mijn pop had Emaso tussen de schouderbladen staan, het is een merkpop, bof ik even. Leuk om naar te kijken en aan te kleden. Daarna mag ze naar Haarlem reizen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 20:56
en dat reizen kan nog op een Railrunner toch of is dat inmiddels achterhaald ?? ;-))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 22:08
Hangt van haar leeftijd ( die van de pop ) af .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2016 om 08:32
Ik denk jaren 50, dus dat wordt een 65+ kaartje. Ze mag dan wel alleen in de trein. Er hoeft geen volwassene mee. Maar ze is ongeveer 40 cm, dus ze kan niet bij de OV striplezer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2016 om 11:31
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2016 om 13:00
Ze kan eventueel reisassistentie vragen .

We horen wel of ze goed aangekomen is
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2016 om 11:19
3 knopensetjes van Action in roze en blauwe tinten, 3 comfortbeha's in wit, huidkleur en zwart, 2 gummetjes voor mijn puzzelhobby, 2 puntenslijpers idem dito, bij Wibra roze kralen en lichtblauwe speentjes, doorzichtige naaimachinespoeltjes (om een ketting van te maken) en licht turquoize Saskia, bij Zeeman appelgroene en fuchsia royal en bij Euroland twee grannyboeken, die ik bij Boeken beschreven heb.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2016 om 11:28
Een grotere fiets voor de kleinzoon . Niet gekocht maar gratis afgehaald op marktplaats .

Gesmeerd en afgesteld door Opa en er kan tijdens de vakantie nu hier ook weer gefietst worden .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns