Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

voor als jullie denken hoe doet ze het?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: voor als jullie denken hoe doet ze het?
    Posted: 25 September 2014 om 12:36
Eventjes uitleggen :
ik ben dus met prutsdingeskes bezig en zit daarvoor aan de eettafel.
Mijn laptop staat voor mijn neus en altijd aan. Een van de tabbladen die openstaan is dus hobbydoos (gezellig) en mijn Hotmail en dan nog het prutsdingskepatroontje.
Omdat ik geen stijve nek zou krijgen beweeg ik mijn hoofd regelmatig naar boven en zie dan dat er gepost is. Om mijn vingers te ontlasten pak ik de muis vast (DE muis niet mijn muis, foei foei foei) en doe dus vingeroefeningen met te klikken. Maar om mijn ander hand ook te ontspannen MOET ik dus reageren.

Vandaar.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 15:31
Originally posted by bep bep wrote:

Eventjes uitleggen :
ik ben dus met prutsdingeskes bezig en zit daarvoor aan de eettafel.
Mijn laptop staat voor mijn neus en altijd aan. Een van de tabbladen die openstaan is dus hobbydoos (gezellig) en mijn Hotmail en dan nog het prutsdingskepatroontje.
Omdat ik geen stijve nek zou krijgen beweeg ik mijn hoofd regelmatig naar boven en zie dan dat er gepost is. Om mijn vingers te ontlasten pak ik de muis vast (DE muis niet mijn muis, foei foei foei) en doe dus vingeroefeningen met te klikken. Maar om mijn ander hand ook te ontspannen MOET ik dus reageren.

Vandaar.

LOLLOL
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 16:14
Louis Paul Boon, was dat een Belg ? Ik ken muis niet zoals bep een muis kent, maar doos tsja . . .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 16:26
ja dat was een belg. Die bepaalde muis is ondertussen al wel een rat geworden.

en zou muis in het noors meus zijn? (niet kwaad bedoelt e, gewoon een mij afvraagje)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 16:32
Weet je waarom ik vroeg of hij een Belg was ? Hij werd in de dikke geciteerd bij muis in de betekenis die jij niet wilde bedoelen LOL
Ik dacht dat Meus de naam van haar kat was, maar misschien is meus wel een goede muizer.

Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 20:57
Meus is toch een kok die van veel boter houdt? Verder komt hij wel sympathiek over.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 23:00
Originally posted by bep bep wrote:

....en zou muis in het noors meus zijn?

Ik kan je melden dat muis in het noors "Mus" is.
Dus de mussen in noorwegen kunnen niet vliegen :)

Nei, jeg har ikke bruker google pà oversettelse. Jeg kan snakke litt norsk!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 23:15
dat had ik ook nog kunnen doen. niet aan gedacht. Meneer goegel is dus meer dan polyglotisch, gewoon allesglotisch.

of de noorse muizen vliegen wel hier.

iets voor een cryptogram.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns