Kat haken - patroon vraag |
Reageer |
Autheur | |
Ragnild
Newbie Lid sinds: 19 Oktober 2014 Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 Oktober 2014 om 12:36 |
Beste leute,
Nou heb ik gisteren echt een geweldig leuk boekje gekocht over haken en er staat een patroon in waar ik aan begonnen ben. Ik ben een beginner en heb al veel van de dingen die ik niet wist weten te vinden (lang leve youtube!) maar er zit 1 stuk in het patroon waar ik echt geen wijs uit kan worden. Wellicht dat iemand hier weet wat er mee bedoeld word? Heb het gisteren wel geprobeerd, maar het werd echt super vreemd en moest ik een heel stuk weer uithalen. :') Het staat als volgt: Toer 23: 2v, 3x 2 v in de volgende v, herhaal nog 1x (=20v). Toer 24sv, 2x 2 v in de volgende v, 4v, 2x 2 v in de volgende v, herhaal nog 1x (=28v). Toer 25: 6 v, 4x 2 v in de volgende v, 10 v, 4x 2 v in de volgende v, 4 v (=36v). Etc! Wat bedoelen ze met de stukken als '3x 2 v in de volgende v'? Anybody here that can help a newbie out? :) Alvast bedankt!
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
ze bedoelen dan dat je in de 3 opeenvolgende steken 2 vasten moet maken zodat je 6 steken krijgt
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
3x 2 v in de volgende v: lijkt mij dat ze bedoelen dat je in de volgende drie vasten elk 2 vasten haakt.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je van 20 naar 28 en dan naar 36 steken moet noemen ze dat meerderen. en daar zijn ook filmpjes zat van te vinden op youtube. |
|
|
|
Ragnild
Post Options
Thanks(0)
|
Aah, top, bedankt! :D Ik zal het eens even proberen.
|
|
Ragnild
Post Options
Thanks(0)
|
@ Bep - Ja die had ik ondertussen ook al gevonden hoor. Ik snapte alleen niet helemaal wat het patroon bedoelde en kreeg zelf hele rare dingen haha. YouTube is echt ontzettend fijn qua uitleg. :)
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je een patroon hebt moet je best niet weten wat het bedoeld want dan ga je je alleen maar vragen stellen, dan is het gewoon uitvoeren en daarna zien wat ze ermee bedoelden. en zo leer je er meer van.
Lees misschien ook eens de hartelijk welkom in het topic even voorstellen, dan weet je hoe het forum werkt. |
|
|
|
Ragnild
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had meerdere dingen geprobeerd, Bep, maar dat lukte dus niet, vandaar dat ik nu even kwam vragen. Bedankt voor je tips!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |